Tester ➕

Ååååå :( Jeg er 5+4 i dag og var ganske så sikker på at jeg skulle få 3+. Hadde ganske konsentrert urin, så det var veldig irriterende å se 2-3 igjen :rolleyes: Får vel vente et par-tre dager med å ta den andre. Har jo dye stealer på vanlige Makesure..

Vedlegg

• IMG_2435.jpeg
    IMG_2435.jpeg
    471,6 KB · Visninger: 10
Ååååå :( Jeg er 5+4 i dag og var ganske så sikker på at jeg skulle få 3+. Hadde ganske konsentrert urin, så det var veldig irriterende å se 2-3 igjen :rolleyes: Får vel vente et par-tre dager med å ta den andre. Har jo dye stealer på vanlige Makesure..
Åå så irriterende.. så rart at de er så varierende for tiden, mange som ikke får 3+ :shy:

Åå så irriterende.. så rart at de er så varierende for tiden, mange som ikke får 3+ :shy:
Ja.. CB-pakken var litt most inne i emballasjen den kom i (som ikke var skadet, så har ikke skjedd i transport), så kanskje det er et slags restelager av tester som ikke er helt prima :confused013 Det var samme batch som den forrige jeg kjøpte fra Farmasiet

Ja.. CB-pakken var litt most inne i emballasjen den kom i (som ikke var skadet, så har ikke skjedd i transport), så kanskje det er et slags restelager av tester som ikke er helt prima :confused013 Det var samme batch som den forrige jeg kjøpte fra Farmasiet
Mine kjøpte jeg på apoteket og fikk 3+ når jeg var 5+0. Aner ikke om det er flaks, bedre tester eller om jeg har høy hcg og at de har blitt tregere på å slå ut på 3+? Umulig å si. Men ikke bekymre deg for at du ikke fikk 3+ idag :Heartpink

Mine kjøpte jeg på apoteket og fikk 3+ når jeg var 5+0. Aner ikke om det er flaks, bedre tester eller om jeg har høy hcg og at de har blitt tregere på å slå ut på 3+? Umulig å si. Men ikke bekymre deg for at du ikke fikk 3+ idag :Heartpink
Takk :Heartred Jeg kjenner at jeg har en veldig god følelse siden strimmeltestene er så sterke. Egentlig bare irritert over å ha brukt penger på nye tester :hilarious:

Til dere som har fine tester og «bare vil se 3+» – IKKE gjør det :cool: Det er sååå ikke verdt det. Jeg innser at jeg har blitt påvirket av diverse tråder hvor det snakkes om å få 3+, og hadde jo aldri kommet på at jeg skulle det av meg selv :hilarious: Bruk de pengene på noe annet som gir deg selv eller andre glede :Heartred

Skjønner absolutt ingenting av denne testerekka. Skulle ikke teste idag, men klarte ikke å dy meg..
syns det er fin stigning sett bort fra den sterke jeg fikk i går på formiddagen. Føler den ødelegger rekka litt. Så nå ble jeg bekymra igjen. :shifty: :shifty:
Fikk akkurat samme med frøkna som kom i sept 24. trodde jeg mistet fordi den var svakere enn dagen før, men disse testene er jo ikke lagd for å måle fremgang

Vedlegg

• IMG_0151.jpeg
    IMG_0151.jpeg
    799,1 KB · Visninger: 40
Var sånn i går også :) så bom kom den fine jeg la ut. Da er det kjipt og få svakere nå :)
Symptomene mine har ikke minsket hvertfall. Sovet dårlig , boddybatteri på noe og 50. Hvilepuls økt!! :) hihi
Samme her med hvilepuls og elendig boddybatteri4+5

Vedlegg

• IMG_7792.png
    IMG_7792.png
    169,6 KB · Visninger: 12
  • IMG_7793.png
    IMG_7793.png
    166,4 KB · Visninger: 12
Takk :Heartred Jeg kjenner at jeg har en veldig god følelse siden strimmeltestene er så sterke. Egentlig bare irritert over å ha brukt penger på nye tester :hilarious:

Til dere som har fine tester og «bare vil se 3+» – IKKE gjør det :cool: Det er sååå ikke verdt det. Jeg innser at jeg har blitt påvirket av diverse tråder hvor det snakkes om å få 3+, og hadde jo aldri kommet på at jeg skulle det av meg selv :hilarious: Bruk de pengene på noe annet som gir deg selv eller andre glede :Heartred
Samme her, kjøpte inn to pakker for å teste til 3+ tenkte jeg, etter å ha lest så mye her inne. Har endt opp med å bare ta en i begynnelsen og ikke tatt strimlet heller, siden fin stigning på blodprøver. Redd for å bli mer stresset av det. Tror jeg heller tar en blodprøve til

Samme her, kjøpte inn to pakker for å teste til 3+ tenkte jeg, etter å ha lest så mye her inne. Har endt opp med å bare ta en i begynnelsen og ikke tatt strimlet heller, siden fin stigning på blodprøver. Redd for å bli mer stresset av det. Tror jeg heller tar en blodprøve til
Veldig lurt å droppe testing når det har vært en fin stigning og det ikke er noen grunn til å teste mer :Heartred

Veldig lurt å droppe testing når det har vært en fin stigning og det ikke er noen grunn til å teste mer :Heartred
Ja, er jo uansett ingen garanti. Prøver å ikke stresse, men kose meg med at jeg faktisk er gravid her og nå. Første tiden er joggu ikke lett ass

Fikk positiv test igår- dette er i dag 9dpo. De er veldig like testene med datteren min for 3 år siden så jeg føler meg mer avslappet denne gangen. Hadde SA forrige måned og testene ble ikke positive før 10dpo og var ikke i nærheten av så sterke som jeg hadde ventet. Mistet i uke 5
IMG_8292.jpeg

Tok denne ca 1 time senere, og den er plutselig sterkere igjen..:smiley-angry026
Vurderer å brenne alle strimmeltestene!:hilarious:
Har mulighet for blodprøve, men tenkte jeg skulle ha is i magen denne gangen. Se hvordan det går….. Mulig jeg kryper til korset på mandag, får se.:knegg:
Brenn strimmeltestene.

Akkurat dette trengte jeg å høre :smiley-ashamed004 Ble selv skuffet over 2-3 på mandag, og har diskutert kraftig med meg selv om jeg skal gå til innkjøp av nye tester. Strimmeltestene er fine og privat tidlig UL er bestilt til 7+0. Vi kan jo ikke gjøre noe fra eller til uansett, og får håpe det ses en liten reke med et blinkende hjerte :Heartred Gravide er vi jo heldigvis uansett!

Da jeg hadde BO var strimmeltestene svakere enn testene jeg hadde dagen før IKM denne runden, til tross for at jeg først testet to uker etter IKM. Så satser på at det ikke er det denne gangen! :smiley-angelic001

Back
Topp