Åååå se på den da!!!17 dpo
Kan vel straks legge bort testene!Lettere sagt enn gjort! Har heldigvis bare en igjen nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå se på den da!!!17 dpo
Kan vel straks legge bort testene!Lettere sagt enn gjort! Har heldigvis bare en igjen nå.
Åå så irriterende.. så rart at de er så varierende for tiden, mange som ikke får 3+ÅååååJeg er 5+4 i dag og var ganske så sikker på at jeg skulle få 3+. Hadde ganske konsentrert urin, så det var veldig irriterende å se 2-3 igjen
Får vel vente et par-tre dager med å ta den andre. Har jo dye stealer på vanlige Makesure..

Ja.. CB-pakken var litt most inne i emballasjen den kom i (som ikke var skadet, så har ikke skjedd i transport), så kanskje det er et slags restelager av tester som ikke er helt primaÅå så irriterende.. så rart at de er så varierende for tiden, mange som ikke får 3+![]()
Det var samme batch som den forrige jeg kjøpte fra FarmasietMine kjøpte jeg på apoteket og fikk 3+ når jeg var 5+0. Aner ikke om det er flaks, bedre tester eller om jeg har høy hcg og at de har blitt tregere på å slå ut på 3+? Umulig å si. Men ikke bekymre deg for at du ikke fikk 3+ idagJa.. CB-pakken var litt most inne i emballasjen den kom i (som ikke var skadet, så har ikke skjedd i transport), så kanskje det er et slags restelager av tester som ikke er helt primaDet var samme batch som den forrige jeg kjøpte fra Farmasiet

TakkMine kjøpte jeg på apoteket og fikk 3+ når jeg var 5+0. Aner ikke om det er flaks, bedre tester eller om jeg har høy hcg og at de har blitt tregere på å slå ut på 3+? Umulig å si. Men ikke bekymre deg for at du ikke fikk 3+ idag![]()
Jeg kjenner at jeg har en veldig god følelse siden strimmeltestene er så sterke. Egentlig bare irritert over å ha brukt penger på nye tester
Bruk de pengene på noe annet som gir deg selv eller andre glede 
Fikk akkurat samme med frøkna som kom i sept 24. trodde jeg mistet fordi den var svakere enn dagen før, men disse testene er jo ikke lagd for å måle fremgangSkjønner absolutt ingenting av denne testerekka. Skulle ikke teste idag, men klarte ikke å dy meg..
syns det er fin stigning sett bort fra den sterke jeg fikk i går på formiddagen. Føler den ødelegger rekka litt. Så nå ble jeg bekymra igjen.![]()
![]()
Samme her med hvilepuls og elendig boddybatteri4+5Var sånn i går ogsåså bom kom den fine jeg la ut. Da er det kjipt og få svakere nå
Symptomene mine har ikke minsket hvertfall. Sovet dårlig , boddybatteri på noe og 50. Hvilepuls økt!!hihi
Samme her, kjøpte inn to pakker for å teste til 3+ tenkte jeg, etter å ha lest så mye her inne. Har endt opp med å bare ta en i begynnelsen og ikke tatt strimlet heller, siden fin stigning på blodprøver. Redd for å bli mer stresset av det. Tror jeg heller tar en blodprøve tilTakkJeg kjenner at jeg har en veldig god følelse siden strimmeltestene er så sterke. Egentlig bare irritert over å ha brukt penger på nye tester
Til dere som har fine tester og «bare vil se 3+» – IKKE gjør detDet er sååå ikke verdt det. Jeg innser at jeg har blitt påvirket av diverse tråder hvor det snakkes om å få 3+, og hadde jo aldri kommet på at jeg skulle det av meg selv
![]()
Veldig lurt å droppe testing når det har vært en fin stigning og det ikke er noen grunn til å teste merSamme her, kjøpte inn to pakker for å teste til 3+ tenkte jeg, etter å ha lest så mye her inne. Har endt opp med å bare ta en i begynnelsen og ikke tatt strimlet heller, siden fin stigning på blodprøver. Redd for å bli mer stresset av det. Tror jeg heller tar en blodprøve til

Ja, er jo uansett ingen garanti. Prøver å ikke stresse, men kose meg med at jeg faktisk er gravid her og nå. Første tiden er joggu ikke lett assVeldig lurt å droppe testing når det har vært en fin stigning og det ikke er noen grunn til å teste mer![]()
EnigJa, er jo uansett ingen garanti. Prøver å ikke stresse, men kose meg med at jeg faktisk er gravid her og nå. Første tiden er joggu ikke lett ass

Brenn strimmeltestene.Tok denne ca 1 time senere, og den er plutselig sterkere igjen..
Vurderer å brenne alle strimmeltestene!
Har mulighet for blodprøve, men tenkte jeg skulle ha is i magen denne gangen. Se hvordan det går….. Mulig jeg kryper til korset på mandag, får se.![]()
Gøy! Velkommen til ossFikk positiv test igår- dette er i dag 9dpo. De er veldig like testene med datteren min for 3 år siden så jeg føler meg mer avslappet denne gangen. Hadde SA forrige måned og testene ble ikke positive før 10dpo og var ikke i nærheten av så sterke som jeg hadde ventet. Mistet i uke 5
Vis vedlegget 471236
Akkurat dette trengte jeg å høreTakkJeg kjenner at jeg har en veldig god følelse siden strimmeltestene er så sterke. Egentlig bare irritert over å ha brukt penger på nye tester
Til dere som har fine tester og «bare vil se 3+» – IKKE gjør detDet er sååå ikke verdt det. Jeg innser at jeg har blitt påvirket av diverse tråder hvor det snakkes om å få 3+, og hadde jo aldri kommet på at jeg skulle det av meg selv
![]()
Ble selv skuffet over 2-3 på mandag, og har diskutert kraftig med meg selv om jeg skal gå til innkjøp av nye tester. Strimmeltestene er fine og privat tidlig UL er bestilt til 7+0. Vi kan jo ikke gjøre noe fra eller til uansett, og får håpe det ses en liten reke med et blinkende hjerte
Gravide er vi jo heldigvis uansett!