Tester ➕

Jeg var så dum at jeg måtte prøve med en ny cb test i dag, er 16 dpo i følge mine beregninger, men viste fortsatt 1-2
Man blir jo helt gal av det greiene her :p
Frister jo å ta en ny, men skal til legen på fredag uansett så tenkte å spørre om blodprøve da uansett. Men får vel sikkert ikke svar på den før uka etter, noen som vet? Aldri tatt blodprøve i forhold til hcg før

Hvor lang tid mellom cb digital har dere for å gå fra 1-2 til 2-3, og til 3+?
Her fikk jeg 1-2 11dpo/3+4. Fikk 2-3 på morgenen da jeg var 4+1, og 3+ 4+6 :Heartred Tok på kvelden da jeg var 4+0 og fikk 1-2. Så 4+1 og 4+6 hadde det akkurat bikket høye nok verdier.

Vis vedlegget 47103614 dpo:angelic: Første testene jeg tok. Hadde det veldig på følelsen pga hadde lyserosa blødning mandag og tirsdag, når tr egt skulle komme, som viste seg og være festeblødning. Det skjedde også sist jeg ble gravid i februar! (Hadde en senabort/måtte avslutte svangerskap i uke 22 pga komplikasjoner)
Var første pp og forventet absolutt ikke at det skulle sitte! Så nå må det bare bli terminspire:confused1
Det må ha vært helt forferdelig! Sender deg en stor klem og krysser alt jeg har for at det går riktig vei nå :Heartred

Back
Topp