Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler! Fikk 1-2 nå, så har bestilt dobbelpakke fra farmasiet som kommer imorgen! Håper på å se 2-3 og 3+*går inn på Farmasiet og kjøper ny dobbelpakning med Clearblue ukeindikator*
*MÅ SE 3+*
![]()

Jeg bestilte 3 dobbeltpakninger fra farmasiet haha. Fikk liksom ikke noe ro før jeg fikk se 3+..Føler! Fikk 1-2 nå, så har bestilt dobbelpakke fra farmasiet som kommer imorgen! Håper på å se 2-3 og 3+![]()
Jeg bestilte 3 dobbeltpakninger fra farmasiet haha. Fikk liksom ikke noe ro før jeg fikk se 3+..
Haha huff ja! Alt er jo helt fint hittil, så blir nesten mer en konkurranse mot den f**** testen!!!!Føler! Fikk 1-2 nå, så har bestilt dobbelpakke fra farmasiet som kommer imorgen! Håper på å se 2-3 og 3+![]()

Jeg fikk 1-2 11 dpo, 2-3 14dpo og 3+ når jeg var 5+0, tok bare disse da så mulig jeg kunne fått det før.Hvor lang tid mellom cb digital har dere for å gå fra 1-2 til 2-3, og til 3+?
Det er så gøy å se «gravid» på deg! Enn det?! Vi begge kom oss over i termingruppeTok min første digitale i dag, 14 dpo.
Blir av en eller annen grunn litt mer ekte for meg når den digitale sier at jeg er gravid![]()
![]()
Kan fremdeles ikke tro det da![]()

Fikk 1-2 10 dpo, 2-3 14 dpo. (I går.)Hvor lang tid mellom cb digital har dere for å gå fra 1-2 til 2-3, og til 3+?
Her fikk jeg 1-2 11dpo/3+4. Fikk 2-3 på morgenen da jeg var 4+1, og 3+ 4+6Hvor lang tid mellom cb digital har dere for å gå fra 1-2 til 2-3, og til 3+?
Tok på kvelden da jeg var 4+0 og fikk 1-2. Så 4+1 og 4+6 hadde det akkurat bikket høye nok verdier.Det er helt uvirkelig! Håper håååååper bare vi forblir i termingruppe ogsåDet er så gøy å se «gravid» på deg! Enn det?! Vi begge kom oss over i termingruppe![]()

Så fin økningÅååå.. jeg er kjempe fornøyd med bare økning fra i går jeg altså!! 11 dpo!! Håper den lille sitter![]()
![]()

Ja ikkje sant!!Så fin økning![]()
![]()
Det må ha vært helt forferdelig! Sender deg en stor klem og krysser alt jeg har for at det går riktig vei nåVis vedlegget 47103614 dpoFørste testene jeg tok. Hadde det veldig på følelsen pga hadde lyserosa blødning mandag og tirsdag, når tr egt skulle komme, som viste seg og være festeblødning. Det skjedde også sist jeg ble gravid i februar! (Hadde en senabort/måtte avslutte svangerskap i uke 22 pga komplikasjoner)
Var første pp og forventet absolutt ikke at det skulle sitte! Så nå må det bare bli terminspire![]()