Testene

En tråd i 'Våre bilder og dagbøker' startet av HåpefullTrønder, 22 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ConCon Elsker forumet Vårspirene 2021

Jeg henger litt etter med hcg'en tror jeg.
    Får bekrefta det i mårra. Håper bare legen ikke er en pessimist som sier "det er litt lavt...lavere enn normalt" når det er så stor forskjell på alle sammen.
    We shall see

2. mto Gift med forumet Tilgangsansvarlig Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Julikulene 2020

Det kan jo være stor forskjell ja! Noen har kjempelite uten at det gjør noe :D
    Håper du ikke har teit lege da :p

3. ConCon Elsker forumet Vårspirene 2021

Tjaaah han har ikke imponert meg så langt...
    Får se i mårra. :)
    Helst vil jeg ha en blodprøve til for å se at økningen er normal. Og så vil jeg ha henvisning til jordmor og tul.

• Optimistisk Optimistisk x 1
  4. Siiviiren Flørter med forumet

Tok første 16.04, metode tidlig deteksjon. Veeeldig svak strek, trodde jeg så syner og tenkte at det ikke var vår tur nå heller. Etter oppmuntring her inne på forumet, tok jeg en digital test 17.04 - som viste gravid 1-2 :Heartred Fra skuffelse til lykkerus på 24 timer!

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. FjärilMamma Betatt av forumet

2 bilder av samme testen. Ene bildet tatt rett etter dypping. Andre bildet 4 timer etterpå.
    12 april. Skulle hatt mensen 2 april.
    Sex 29 mars :downtown

Vedlagte filer:

6. mto Gift med forumet Tilgangsansvarlig Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Julikulene 2020

Da fikk jeg testet igjen :D

Vedlagte filer:

• Vinner Vinner x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  7. ConCon Elsker forumet Vårspirene 2021

Herlig! Gratulerer! Hvor langt på vei?

8. mto Gift med forumet Tilgangsansvarlig Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Julikulene 2020

5+5 :D 9 dager siden forrige test, så vet ikke om dette var første dagen jeg ville fått 3+ :p

• Liker Liker x 1
  9. ConCon Elsker forumet Vårspirene 2021

Spennende! Jeg har to digitale liggende. Skal PRØVE å vente til søndag med å teste for 3+ men mulig jeg sprekker på lørdag. :rolleyes:
    Gleder meg til jeg får 3+ for da kommer jeg forhåpentligvis til å klare å endelig slutte å teste. :woot:

10. mto Gift med forumet Tilgangsansvarlig Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Julikulene 2020

Hvor langt er du på søndag da? :D Jeg har en til, og jeg kommer til å ta den selv om jeg har fått 3+ nå :hilarious: Får spare den til en dag testetrangen kommer tilbake :rolleyes:

• Liker Liker x 1
  11. ConCon Elsker forumet Vårspirene 2021

Søndag skal jeg være 5+3
    Vil også teste for å se at jeg ikke har gått tilbake til 1-2. Så om jeg får 2-3 så er det ok.
    Hehe ja. Jeg sa til samboeren i går at jeg lurer på hva jeg skal gjøre når jeg slutter å teste.... :hilarious:

12. mto Gift med forumet Tilgangsansvarlig Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Julikulene 2020

Bruker mye mindre tid på badet i de periodene jeg ikke tester :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  13. Miramis123 Blir kjent med forumet

20200415_155245.jpg 20200417_085027.jpg 20200415_155245.jpg 20200417_085027.jpg første bilde er 3+4, siste 3+6. (Hadde to til 3+5,som var mellomting mellom disse)

14. Stinky Elsker forumet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

5+5, å forhåpentligvis siste test :Heartpink

Vedlagte filer:

• Vinner Vinner x 2
  15. Venter på bolla Flørter med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Noen som har opplevd at testene blir svakere etter en stund? Er 7+4 har ikke testet siden 5+3 :/

16. mto Gift med forumet Tilgangsansvarlig Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Julikulene 2020

Når du begynner å få mye hcg i kroppen må du vanne ut urinen for å få like sterk test som før :)
    Ikke helt sikker på hvorfor det er sånn, men du finner mange diskusjoner om det her på forumet :p Det beste er nok å slutte å teste så sent :)

17. Venter på bolla Flørter med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Okei, takk for svar! Det var faktisk legen av alle som ba meg ta ny test, fordi jeg blødde, mistet symptomer og hadde smerter. Så hun prøvde kanskje å berolige meg med å be meg ta en prøve, men så hadde det vel motsatt effekt, både for hun og meg :hilarious: men HCG ble testet og så normal ut

Del denne siden