Testene

Bra det ikke bare er jeg som holder på sånn :hilarious: 11. april tok jeg første test på monitoren, den krever 50 i hcg. Så da går jeg ut fra at hcg-nivået var 50 den dagen (kunne selvfølgelig vært mer), og så regner jeg på når det gir nok til neste test :hilarious: Går ut fra dobling annen hver dag :p Men nå husker jeg ikke hva 3+ krever, og jeg klarer ikke finne det lenger heller :rolleyes:
Jeg henger litt etter med hcg'en tror jeg.
Får bekrefta det i mårra. Håper bare legen ikke er en pessimist som sier "det er litt lavt...lavere enn normalt" når det er så stor forskjell på alle sammen.
We shall see
 
Jeg henger litt etter med hcg'en tror jeg.
Får bekrefta det i mårra. Håper bare legen ikke er en pessimist som sier "det er litt lavt...lavere enn normalt" når det er så stor forskjell på alle sammen.
We shall see
Det kan jo være stor forskjell ja! Noen har kjempelite uten at det gjør noe :D
Håper du ikke har teit lege da :p
 
Det kan jo være stor forskjell ja! Noen har kjempelite uten at det gjør noe :D
Håper du ikke har teit lege da :p
Tjaaah han har ikke imponert meg så langt...
Får se i mårra. :)
Helst vil jeg ha en blodprøve til for å se at økningen er normal. Og så vil jeg ha henvisning til jordmor og tul.
 
Tok første 16.04, metode tidlig deteksjon. Veeeldig svak strek, trodde jeg så syner og tenkte at det ikke var vår tur nå heller. Etter oppmuntring her inne på forumet, tok jeg en digital test 17.04 - som viste gravid 1-2 :Heartred Fra skuffelse til lykkerus på 24 timer!
 

Vedlegg

  • 2E4B36F2-202A-4C7E-A593-847431EFCCD6.jpeg
    2E4B36F2-202A-4C7E-A593-847431EFCCD6.jpeg
    49,5 KB · Visninger: 23
  • 271FBFC1-B60D-4FB0-9566-0D87BF528D9B.jpeg
    271FBFC1-B60D-4FB0-9566-0D87BF528D9B.jpeg
    56,1 KB · Visninger: 23
2 bilder av samme testen. Ene bildet tatt rett etter dypping. Andre bildet 4 timer etterpå.
12 april. Skulle hatt mensen 2 april.
Sex 29 mars :downtown
 

Vedlegg

  • PhotoGrid_1587636353881.jpg
    PhotoGrid_1587636353881.jpg
    20,2 KB · Visninger: 19
  • PhotoGrid_1587636420163.jpg
    PhotoGrid_1587636420163.jpg
    17 KB · Visninger: 19
Da fikk jeg testet igjen :D
 

Vedlegg

  • C3C8234B-A070-4E1A-BA3B-ACCDAFC9AF75.jpeg
    C3C8234B-A070-4E1A-BA3B-ACCDAFC9AF75.jpeg
    19,6 KB · Visninger: 22
5+5 :D 9 dager siden forrige test, så vet ikke om dette var første dagen jeg ville fått 3+ :p
Spennende! Jeg har to digitale liggende. Skal PRØVE å vente til søndag med å teste for 3+ men mulig jeg sprekker på lørdag. :rolleyes:
Gleder meg til jeg får 3+ for da kommer jeg forhåpentligvis til å klare å endelig slutte å teste. :woot:
 
Spennende! Jeg har to digitale liggende. Skal PRØVE å vente til søndag med å teste for 3+ men mulig jeg sprekker på lørdag. :rolleyes:
Gleder meg til jeg får 3+ for da kommer jeg forhåpentligvis til å klare å endelig slutte å teste. :woot:
Hvor langt er du på søndag da? :D Jeg har en til, og jeg kommer til å ta den selv om jeg har fått 3+ nå :hilarious: Får spare den til en dag testetrangen kommer tilbake :rolleyes:
 
Hvor langt er du på søndag da? :D Jeg har en til, og jeg kommer til å ta den selv om jeg har fått 3+ nå :hilarious: Får spare den til en dag testetrangen kommer tilbake :rolleyes:
Søndag skal jeg være 5+3
Vil også teste for å se at jeg ikke har gått tilbake til 1-2. Så om jeg får 2-3 så er det ok.
Hehe ja. Jeg sa til samboeren i går at jeg lurer på hva jeg skal gjøre når jeg slutter å teste.... :hilarious:
 
Søndag skal jeg være 5+3
Vil også teste for å se at jeg ikke har gått tilbake til 1-2. Så om jeg får 2-3 så er det ok.
Hehe ja. Jeg sa til samboeren i går at jeg lurer på hva jeg skal gjøre når jeg slutter å teste.... :hilarious:
Bruker mye mindre tid på badet i de periodene jeg ikke tester :hilarious:
 
5+5, å forhåpentligvis siste test :Heartpink
 

Vedlegg

  • B818F7EA-E8C1-453D-8098-F02F53C4045D.jpeg
    B818F7EA-E8C1-453D-8098-F02F53C4045D.jpeg
    12,3 KB · Visninger: 10
Noen som har opplevd at testene blir svakere etter en stund? Er 7+4 har ikke testet siden 5+3 :/
 
Noen som har opplevd at testene blir svakere etter en stund? Er 7+4 har ikke testet siden 5+3 :/
Når du begynner å få mye hcg i kroppen må du vanne ut urinen for å få like sterk test som før :)
Ikke helt sikker på hvorfor det er sånn, men du finner mange diskusjoner om det her på forumet :p Det beste er nok å slutte å teste så sent :)
 
Når du begynner å få mye hcg i kroppen må du vanne ut urinen for å få like sterk test som før :)
Ikke helt sikker på hvorfor det er sånn, men du finner mange diskusjoner om det her på forumet :p Det beste er nok å slutte å teste så sent :)
Okei, takk for svar! Det var faktisk legen av alle som ba meg ta ny test, fordi jeg blødde, mistet symptomer og hadde smerter. Så hun prøvde kanskje å berolige meg med å be meg ta en prøve, men så hadde det vel motsatt effekt, både for hun og meg :hilarious: men HCG ble testet og så normal ut
 
Back
Topp