Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fertilitetsmonitor. Mer presist Clear Blue Advanced Fertility Monitor eller noe sånt. Bruker den til å kartlegge sykluser, og kan teste for graviditet også.hva slags dings er dette?
Jeg har ingen flere tester, men venter på to digitale i posten. Tok lengre tid enn jeg trodde, regner med å få 3+ når de kommer. Så da tar jeg nok de og så slutter jegNår slutta dere å teste?
Er 4+6 og tester fortsatt hver dag for å passe på at det fortsatt er økning.
Tok en first response rapid Result i kveld (45 sekunder). Står noen få plasser på nett at den er 100ml men det tror jeg ikke på fordi den er like sterk (sterkere) enn min vanlige first response fra i morges.
Vis vedlegget 324015
Ja lurer på om jeg kommer til å gi meg når jeg får 3+...Jeg har ingen flere tester, men venter på to digitale i posten. Tok lengre tid enn jeg trodde, regner med å få 3+ når de kommer. Så da tar jeg nok de og så slutter jeg
Bra det ikke bare er jeg som holder på sånn 11. april tok jeg første test på monitoren, den krever 50 i hcg. Så da går jeg ut fra at hcg-nivået var 50 den dagen (kunne selvfølgelig vært mer), og så regner jeg på når det gir nok til neste test Går ut fra dobling annen hver dag Men nå husker jeg ikke hva 3+ krever, og jeg klarer ikke finne det lenger hellerJa lurer på om jeg kommer til å gi meg når jeg får 3+...
Men har samtale med lege i mårra med svar på hva hcg nivået var på mandag så kanskje jeg får til å regne meg fram til når ca jeg bør få 3+
Åå, det var lurt! Jeg fikk Gravid på monitor 15. april, så da har jeg vel grovt regnet HCG på minst 800 i dag. Bør være muligheter for 3+ på digital i helgen, sånn i teorien i alle fall.Bra det ikke bare er jeg som holder på sånn 11. april tok jeg første test på monitoren, den krever 50 i hcg. Så da går jeg ut fra at hcg-nivået var 50 den dagen (kunne selvfølgelig vært mer), og så regner jeg på når det gir nok til neste test Går ut fra dobling annen hver dag Men nå husker jeg ikke hva 3+ krever, og jeg klarer ikke finne det lenger heller
Ja Bare viktig å huske at dette bare er i teorien, vi må prøve å unngå å bli redd hvis det ikke stemmerÅå, det var lurt! Jeg fikk Gravid på monitor 15. april, så da har jeg vel grovt regnet HCG på minst 800 i dag. Bør være muligheter for 3+ på digital i helgen, sånn i teorien i alle fall.
Jeg tror 3+ krever HCG på minst 2000.