Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine tester! Er du sikker på DPO? Siden du tester positiv 2-3 uker allerede 12dpo?Mine tester
9dpo:
Vis vedlegget 423210
10dpo:
Vis vedlegget 423211
11dpo: Vis vedlegget 423212
12dpo:
Vis vedlegget 423213

Heeeelt sikker, testet etter elSå fine tester! Er du sikker på DPO? Siden du tester positiv 2-3 uker allerede 12dpo?eller kanskje det er tvillinger
![]()
![]()

Haha har ikke du så lyst på tvillinger?Heeeelt sikker, testet etter el
Forhåpentligvis bare kjapp dobling, kan ikke være tvillinger![]()
Finnes ikke litt interessert i tvillinger en gang.. Vi har to jenter fra før, så typisk oss om det blir tvillingjenterHaha har ikke du så lyst på tvillinger?Haha

Hahaha nei jeg skjønner det. La oss håpe det ikke blir. Skal du ta en tidlig tidlig ultralyd for å sjekke eller holder du ut til 12. uke?Finnes ikke litt interessert i tvillinger en gang.. Vi har to jenter fra før, så typisk oss om det blir tvillingjenter
Nei, uff, det går ikke..
Har historikk med både MA og SA mellom jentene, så tar nok en privat i uke 8-9. Har sett på slutten av januar, er da 8+5-ishHahaha nei jeg skjønner det. La oss håpe det ikke blir. Skal du ta en tidlig tidlig ultralyd for å sjekke eller holder du ut til 12. uke?

Skulle du ta digital på ikm, eller før?9DPO ettermiddag!
Vis vedlegget 423236
Satser på å vente til IKM (29/12)Skulle du ta digital på ikm, eller før?
Da er du knallhard.. Tok to før ikmSatser på å vente til IKM (29/12)

Skal heldigvis jobbe i morgen og er opptatt hele torsdag så da regner jeg med at det skal gå greitDa er du knallhard.. Tok to før ikm![]()
Har masse MS-tester jeg skal svi av da...

Da blir det enklere, jaSkal heldigvis jobbe i morgen og er opptatt hele torsdag så da regner jeg med at det skal gå greitHar masse MS-tester jeg skal svi av da...
![]()
Tok en 9dpo som viste 1-2 og en 12 dpo som viste 2-3. Har en digital igjen, og den skal jeg ha 3+ på før jeg gir meg. Lørdagen håper jeg den kan brukes!Jeg skal også følge stigningen på de digitale. Sist tok det evigheter før jeg fikk 2-3 og 3+. Viste seg jo å være BO... Skal også ta blodprøver rett over nyttår..Da blir det enklere, jaTok en 9dpo som viste 1-2 og en 12 dpo som viste 2-3. Har en digital igjen, og den skal jeg ha 3+ på før jeg gir meg. Lørdagen håper jeg den kan brukes!
Betyr BO tom livmor?Jeg skal også følge stigningen på de digitale. Sist tok det evigheter før jeg fikk 2-3 og 3+. Viste seg jo å være BO... Skal også ta blodprøver rett over nyttår..

Tom fostersekk. Har hatt to på rappen i 2023...Betyr BO tom livmor?
Jeg tør ikke dra på legekontoret enda. Familiemedlem jobber der.. Selv om jeg vet at de har taushetsplikt er det noe med at de vet..