Testene våres✨

Dette ser lovende ut, krysser alt for at det går din vei denne gang ❤️
Det håper jeg og. Har troa selv!
Og jeg får dekt en tidlig ultralyd for å finne ut hvor langt jeg egentlig er på vei, jordmor ville gjerne ha det bekreftet, og ikke bare synsing pga spontanaborten. :smiley-ashamed004 :Heartred

Ny CDH-måling i dag 16 DPO
HCG (11DPO i flg EL/4+0 i flg siste mens): 278
HCG (16 DPO i flg EL/4+5 i flg siste mens): 3105
Spennet er stort på hva som er normal HCG, men ifølge den flerling-oversikten skal jeg vel ha femlinger:dead::hilarious: Jeg regner med jeg nok egentlig bare hadde eggløsning litt tidligere enn jeg har trodd. Men det er selvfølgelig mer hcg om man har flere inni der også.Det føles som en evighet til ultralydtimen.

Ny CDH-måling i dag 16 DPO
HCG (11DPO i flg EL/4+0 i flg siste mens): 278
HCG (16 DPO i flg EL/4+5 i flg siste mens): 3105
Spennet er stort på hva som er normal HCG, men ifølge den flerling-oversikten skal jeg vel ha femlinger:dead::hilarious: Jeg regner med jeg nok egentlig bare hadde eggløsning litt tidligere enn jeg har trodd. Men det er selvfølgelig mer hcg om man har flere inni der også.Det føles som en evighet til ultralydtimen.
Når er UL? Det blir spennende å følge med :woot:

Gratulerer! Digital har jo en sensitivitet på 10, mens strimlene fra Make Sure har vel 25 (men føler alltid de slår ut før det).

Jeg har slitt sååå mye med øking på de strimlene fra Make Sure. Har hørt at det er en dårlig batch som slutter på 32, men jeg har hele tiden hatt den batchen som slutter på 61, men likevel hatt dårlig stigning. Så ikke stol helt og holdent på om det øker eller ikke

I dag hadde jeg kjøpt ny eske og så at det var batch 32 da jeg kom hjem, men denne testen ble jo mye sterkere enn den «bra» batchen :laughing002 Ikke lett å bli klok på dette her.

På arket med alle testene er batch 32 den nederste. Alle de andre er batch 61. :Heartpink
Jeg dobbeltsjekket den digitale testen (clear blue) jeg tok og leste hvor sensitiv den var. Den er også på 25mlu :D Vet ikke hvilken du har tatt, men det var ikke 10 på den vertfall :D

Jeg er tro mot meg selv og dropper flere graviditetstester etter den positive jeg fikk 14dpo.
I dag ble det en blodprøve som var kjempe fin!

20dpo: 2585❤️

Forrige svangerskap som endte i MA/B.O.:
17dpo: 419
19dpo: 754
21dpo: 1449

Jeg dobbeltsjekket den digitale testen (clear blue) jeg tok og leste hvor sensitiv den var. Den er også på 25mlu :D Vet ikke hvilken du har tatt, men det var ikke 10 på den vertfall :D
Jeg har tatt den vanlige CBD med ukesimdikator og har tre ganger tatt blodprøve ca 2 t etter jeg tok testen hvor hcg-nivået har vært mellom 10 og 15.
Jeg trodde også den var på 25, men så fortalte noen meg at det ikke stemte, skal se om jeg kan finne igjen infoen :) Det står 25 på testen, men det gjør det jo også på Make Sure sine tester, og de slår jo også ut lenge før.

Denne testen er det jeg har tatt

Denne fikk jeg tilsendt da jeg stussa over at jeg bare hadde 10 målt i blodet samme dag som jeg fikk positiv digital første gang.

Vedlegg

• IMG_6627.png
    IMG_6627.png
    552,3 KB · Visninger: 43
Last edited:
Jeg har tatt den vanlige CBD med ukesimdikator og har tre ganger tatt blodprøve ca 2 t etter jeg tok testen hvor hcg-nivået har vært mellom 10 og 15.
Jeg trodde også den var på 25, men så fortalte noen meg at det ikke stemte, skal se om jeg kan finne igjen infoen :) Det står 25 på testen, men det gjør det jo også på Make Sure sine tester, og de slår jo også ut lenge før.

Denne testen er det jeg har tatt

Denne fikk jeg tilsendt da jeg stussa over at jeg bare hadde 10 målt i blodet samme dag som jeg fikk positiv digital første gang.
Det er akkurat den jeg tok i går. Så utrolig merkelig at de skriver 25 og ikke 10 da.. Skikkelig misvisende om det stemmer :bored: Jeg tok blodprøve i går, skulle få svar i dag, men venter ennå på det svaret :smiley-ashamed004 Blir spennende å se hvor mye som er i blodet :D

Det er akkurat den jeg tok i går. Så utrolig merkelig at de skriver 25 og ikke 10 da.. Skikkelig misvisende om det stemmer :bored: Jeg tok blodprøve i går, skulle få svar i dag, men venter ennå på det svaret :smiley-ashamed004 Blir spennende å se hvor mye som er i blodet :D
Ja, jeg synes og det var misvisende. Jeg var sikker på at det var en kjemisk fordi jeg hadde fått Gravid 1-2 uker om morgenen, men da svaret kom tilbake var hcg bare på 13. Derfor trodde jeg at jeg hadde gått fra over 25 som jeg måtte hatt for at testen skulle bli positiv til 13 som blodprøven viste. Men den babyen ligger og sover her ved siden av meg :Heartpink
Men da ble jeg opplyst om at de har sensivitet på 10, og at det bare er i Norge de sier 25, på de samme testene som de sier 10 på i utlandet.

Oppdatering:
Ny blodprøve i dag, 22dpo/5+1

Har fortsatt klart å holde meg unna flere tester, selv om det er fristende bare for å se en sterk strek.

20dpo: 2585❤️
22dpo: 5203❤️

Forrige svangerskap som endte i MA/B.O.:
17dpo: 419
19dpo: 754
21dpo: 1449

Endelig!! Det tok sin tid, men nå dukket det opp en rosa babystrek:dance011

Jeg fjernet spiralen i Desember og fikk en lett blødning rett etter det, med opphold på et døgn før menssmerter og det jeg trodde var mensen kom. I ettertid spørs det om det heller var en renselse:confused004
Jeg antok da at eggløsning var 1. Januar. Rundt 8. Januar skjedde det litt endringer i kroppen og jeg regnet med at det var fullklaff og at jeg var gravid. Har testet som en gal hver dag uten resultat, regnet derfor med at det var en biokjemisk graviditet. MEN, så kom det rosa spotting og menssmerter i forrigårs og det føltes litt som jeg har hatt før når det har vært festeblødning. Etter en sjekk over hvordan syklusen har vært i høst, så skulle eggløsningen skje mellom 5-8 Januar. Så da stemmer mest trolig det.
Det blir spennende å se de neste dagene om blødningen/spottingen og menssmertene er festeblødning eller spontan abort:Heartpink

Jeg hadde ingen tidligtest å bruke i går, men det kom i posten i dag. Kjøpte bare en tidligtest og resten "vanlig" fikk en svak rosa strek på tidligtesten og en ultrasvak på den andre

Er en plass mellom 16-18DPO (Fikk først positiv test 16DPO med sistemann)

Vedlegg

• 20250124_105205.jpg
    20250124_105205.jpg
    648,2 KB · Visninger: 45
  • 20250124_105920.jpg
    20250124_105920.jpg
    648 KB · Visninger: 45
Ja, jeg synes og det var misvisende. Jeg var sikker på at det var en kjemisk fordi jeg hadde fått Gravid 1-2 uker om morgenen, men da svaret kom tilbake var hcg bare på 13. Derfor trodde jeg at jeg hadde gått fra over 25 som jeg måtte hatt for at testen skulle bli positiv til 13 som blodprøven viste. Men den babyen ligger og sover her ved siden av meg :Heartpink
Men da ble jeg opplyst om at de har sensivitet på 10, og at det bare er i Norge de sier 25, på de samme testene som de sier 10 på i utlandet.
Jeg fikk også 13 på blodprøven jeg tok for 4 dager siden, så fikk jeg 50 på blodprøven fra i går. Så legen sa jeg er helt i begynnelsen av svangerskapet og det tror jeg stemmer også :love017 Men veldig rart de testene er 10 også skriver de 25 :hilarious: Man blir jo bekymret for mindre!

Jeg fikk også 13 på blodprøven jeg tok for 4 dager siden, så fikk jeg 50 på blodprøven fra i går. Så legen sa jeg er helt i begynnelsen av svangerskapet og det tror jeg stemmer også :love017 Men veldig rart de testene er 10 også skriver de 25 :hilarious: Man blir jo bekymret for mindre!
Ingen tvil om at den slår ut lenge før 25 :laughing002
Det er jo en helt super økning du har hatt:love7

Back
Topp