Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser lovende ut, krysser alt for at det går din vei denne gang
Det håper jeg og. Har troa selv!Dette ser lovende ut, krysser alt for at det går din vei denne gang![]()

For en fin test4+4 / 19 DPO og nesten dye stealer. Tester frem til 3+, forhåpentligvis nå på torsdag
Vis vedlegget 453073

Jeg regner med jeg nok egentlig bare hadde eggløsning litt tidligere enn jeg har trodd. Men det er selvfølgelig mer hcg om man har flere inni der også.Det føles som en evighet til ultralydtimen.Når er UL? Det blir spennende å følge medNy CDH-måling i dag 16 DPO
HCG (11DPO i flg EL/4+0 i flg siste mens): 278
HCG (16 DPO i flg EL/4+5 i flg siste mens): 3105
Spennet er stort på hva som er normal HCG, men ifølge den flerling-oversikten skal jeg vel ha femlingerJeg regner med jeg nok egentlig bare hadde eggløsning litt tidligere enn jeg har trodd. Men det er selvfølgelig mer hcg om man har flere inni der også.Det føles som en evighet til ultralydtimen.

7. februarNår er UL? Det blir spennende å følge med![]()
Herregud, så spennende! Hva sier magefølelsen?7. februar
Den sier ikke så myeHerregud, så spennende! Hva sier magefølelsen?
hehe. Men det hadde vært gøy med to da!Jeg dobbeltsjekket den digitale testen (clear blue) jeg tok og leste hvor sensitiv den var. Den er også på 25mluGratulerer! Digital har jo en sensitivitet på 10, mens strimlene fra Make Sure har vel 25 (men føler alltid de slår ut før det).
Jeg har slitt sååå mye med øking på de strimlene fra Make Sure. Har hørt at det er en dårlig batch som slutter på 32, men jeg har hele tiden hatt den batchen som slutter på 61, men likevel hatt dårlig stigning. Så ikke stol helt og holdent på om det øker eller ikke
I dag hadde jeg kjøpt ny eske og så at det var batch 32 da jeg kom hjem, men denne testen ble jo mye sterkere enn den «bra» batchenIkke lett å bli klok på dette her.
På arket med alle testene er batch 32 den nederste. Alle de andre er batch 61.![]()
Jeg har tatt den vanlige CBD med ukesimdikator og har tre ganger tatt blodprøve ca 2 t etter jeg tok testen hvor hcg-nivået har vært mellom 10 og 15.Jeg dobbeltsjekket den digitale testen (clear blue) jeg tok og leste hvor sensitiv den var. Den er også på 25mluVet ikke hvilken du har tatt, men det var ikke 10 på den vertfall
![]()
Det er akkurat den jeg tok i går. Så utrolig merkelig at de skriver 25 og ikke 10 da.. Skikkelig misvisende om det stemmerJeg har tatt den vanlige CBD med ukesimdikator og har tre ganger tatt blodprøve ca 2 t etter jeg tok testen hvor hcg-nivået har vært mellom 10 og 15.
Jeg trodde også den var på 25, men så fortalte noen meg at det ikke stemte, skal se om jeg kan finne igjen infoenDet står 25 på testen, men det gjør det jo også på Make Sure sine tester, og de slår jo også ut lenge før.
Denne testen er det jeg har tatt
![]()
Finn ut hvor langt du er på vei med Clearblue DIGITAL graviditetstest
Vis resultatet «Gravid» eller «Ikke gravid» med tekst og se hvor mange uker du er på vei med pålitelige Clearblue Digital graviditetstest. Finn ut mer.no.clearblue.com
Denne fikk jeg tilsendt da jeg stussa over at jeg bare hadde 10 målt i blodet samme dag som jeg fikk positiv digital første gang.
Jeg tok blodprøve i går, skulle få svar i dag, men venter ennå på det svaret
Blir spennende å se hvor mye som er i blodet Ja, jeg synes og det var misvisende. Jeg var sikker på at det var en kjemisk fordi jeg hadde fått Gravid 1-2 uker om morgenen, men da svaret kom tilbake var hcg bare på 13. Derfor trodde jeg at jeg hadde gått fra over 25 som jeg måtte hatt for at testen skulle bli positiv til 13 som blodprøven viste. Men den babyen ligger og sover her ved siden av megDet er akkurat den jeg tok i går. Så utrolig merkelig at de skriver 25 og ikke 10 da.. Skikkelig misvisende om det stemmerJeg tok blodprøve i går, skulle få svar i dag, men venter ennå på det svaret
Blir spennende å se hvor mye som er i blodet
![]()

Jeg fikk også 13 på blodprøven jeg tok for 4 dager siden, så fikk jeg 50 på blodprøven fra i går. Så legen sa jeg er helt i begynnelsen av svangerskapet og det tror jeg stemmer ogsåJa, jeg synes og det var misvisende. Jeg var sikker på at det var en kjemisk fordi jeg hadde fått Gravid 1-2 uker om morgenen, men da svaret kom tilbake var hcg bare på 13. Derfor trodde jeg at jeg hadde gått fra over 25 som jeg måtte hatt for at testen skulle bli positiv til 13 som blodprøven viste. Men den babyen ligger og sover her ved siden av meg
Men da ble jeg opplyst om at de har sensivitet på 10, og at det bare er i Norge de sier 25, på de samme testene som de sier 10 på i utlandet.
Men veldig rart de testene er 10 også skriver de 25
Man blir jo bekymret for mindre!Ingen tvil om at den slår ut lenge før 25Jeg fikk også 13 på blodprøven jeg tok for 4 dager siden, så fikk jeg 50 på blodprøven fra i går. Så legen sa jeg er helt i begynnelsen av svangerskapet og det tror jeg stemmer ogsåMen veldig rart de testene er 10 også skriver de 25
Man blir jo bekymret for mindre!