Testene våre!

Jeg er vel 4+3 i dag, og har ikke så sterke tester. Fikk forklart tidligere her at det var økningen som betød mest, og ikke hvor sterk. Jeg har ikke noe kunnskap om det egentlig, men jeg synes det ser ut som en ganske stabil økning hos deg? Har du flere digitale tester du kan ta, på mindre utvannet urin? Krysser fingrene for deg, og sender en klem :Heartred
Takk for oppløftende svar :Heartpink Tok en ny test nå på morgenurin og fikk 2-3! Har fortsatt ikke en god magefølelse, men veldig godt å se 2-3:shy:

Vedlegg

• IMG_7862.jpeg
    IMG_7862.jpeg
    979,9 KB · Visninger: 35
Takk for oppløftende svar :Heartpink Tok en ny test nå på morgenurin og fikk 2-3! Har fortsatt ikke en god magefølelse, men veldig godt å se 2-3:shy:
Hcg-nivå kan variere mye, det avhenger også av hvor mye vi starter med, når implantasjonen skjedde osv. Jeg synes det ser ut som du har en fin stigning, og det har jo tydeligvis økt siden du fikk 1-2. Så dette kan gå helt fint! ❤️

Hei!

Har dere vært å målt hcg hos lege? Jeg prøver å bestille time men det er jo helt umulig.. vurderer å gå privat. Er 5+4 i dag

Hei!

Har dere vært å målt hcg hos lege? Jeg prøver å bestille time men det er jo helt umulig.. vurderer å gå privat. Er 5+4 i dag
Bor du et sted de har Furst? Da kan du be legekontoret rekvirere prøve der og ta to stk med to dagers mellomrom. Du trenger i utgangspunktet ikke time om du har hatt tidligere spontanaborter eller har blødninger feks, og derfor er ekstra bekymret.

Hei!

Målte 4+2, i kombinasjon med blodprøve av folatnivå, jern og D vitamin :)

Bor du et sted de har Furst? Da kan du be legekontoret rekvirere prøve der og ta to stk med to dagers mellomrom. Du trenger i utgangspunktet ikke time om du har hatt tidligere spontanaborter eller har blødninger feks, og derfor er ekstra bekymret.

Jeg fikk ikke komme å ta blodprøver, heller ikke noe annet sted. Jeg har time neste tirsdag så måtte vente til da..

IMG_4464.jpegHåpte på en skikkelig dye stealer i dag, men siden jeg måtte stå opp midt på natten for å tisse, ble det ikke fullt så konsentrert urin som vanlig. Er SÅ nesten en dye stealer, da. Og tydelig stigning fortsatt :)

IMG_8451.jpeg
Er det veldig dårlig nytt å få 2-3, når jeg er 5+3 i dag?:sorry: Var oppe å tisset (og drakk) 3 ganger i natt, men urinen var likevel konsentrert i dag tidlig når jeg testet.

Vis vedlegget 459509
Er det veldig dårlig nytt å få 2-3, når jeg er 5+3 i dag?:sorry: Var oppe å tisset (og drakk) 3 ganger i natt, men urinen var likevel konsentrert i dag tidlig når jeg testet.
Ser flere fikk sent 3+, og er du helt sikker på når du hadde eggløsning? For om du er 3-4 dager kortere på vei er det jo helt normalt :) Vilke ikke bekymret meg før du evt når 6+0 og enda ikke får 3+.

Vis vedlegget 459509
Om du er 5+3, burde det ikke da være riktig at du er ca 3 uker etter eggløsning? Da er jo 2-3 riktig. Fikk det selv nå da jeg var 5+1, og tenkte fornøyd at det skal være riktig :)

Jeg har sett veldig mange som får 3+ veldig sent på denne.. så jeg ville prøvd å ikke bekymre meg, selvom jeg forstår det er vanskelig❤️
Ser flere fikk sent 3+, og er du helt sikker på når du hadde eggløsning? For om du er 3-4 dager kortere på vei er det jo helt normalt :) Vilke ikke bekymret meg før du evt når 6+0 og enda ikke får 3+.
:Heartred Takk for støtten deres. Jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning, så kan kanskje være at jeg er kortere på vei enn jeg tror. Får ta en ny test om en ukes tid kanskje. Har forøvrig TUL når jeg er 6+4 tror jeg, så får vel et svar uansett da. Krysser fingrene.

Back
Topp