Testene våre!

Husk at metode var vel en av de som gir svake streker, pust med magen og se på utviklingen :Heartred
Skal du måle hcg hos lege ?
Ja, jeg må fortsette testejakten på tirsdag når Coop extra åpner igjen. I et håp om å få tak i makesure. Vet ikke angående HCG hos lege, har ikke gjort det i de andre svangerskapene mine. Men skal til legen på tirsdag av annen årsak, mulig jeg kan be om testing samtidig? Dersom det ikke er for tidlig. Måler du hos lege? Takk for gode ord :Heartred

Venter på 3+, så er jeg ferdig. Har bare en igjen, så drøyer den en stund :p mulig den ryker imorgen. Tok en på onsdag som viste 2-3, da var jeg 5+4, tror jeg :shy:
Jeg ga meg på 3+
Er redd jeg bare skaper unødig bekymring om jeg fortsetter å teste :)
Takk for svar! Tror jeg også skal gi meg nå, er jo liksom ikke så mye mer nyttig info man får ut av å teste noe mer :smiley-ashamed004 dessuten orker jeg ikke å bestille fler tester på nett og om jeg går på apotek/butikk for å kjøpe test her i småbyen så har alle jeg kjenner en tendens til å dukke opp i umiddelbar nærhet mens jeg står i kassa :laughing002 :greet025

Ja, jeg må fortsette testejakten på tirsdag når Coop extra åpner igjen. I et håp om å få tak i makesure. Vet ikke angående HCG hos lege, har ikke gjort det i de andre svangerskapene mine. Men skal til legen på tirsdag av annen årsak, mulig jeg kan be om testing samtidig? Dersom det ikke er for tidlig. Måler du hos lege? Takk for gode ord :Heartred
Såg bra økning på den siste du la ut :love7
Jeg har tatt hcg på de to andre gangene når jeg mistet så er ganske sikker på jeg får når jeg spør i morgen. Håper bare jeg rekker det i morgen i lunchpausen så jeg får tatt nr 2 torsdag for da er jeg sykemeldt, legen er treig med å svare :hilarious:

Ser veldig bra ut :love7
Skal du ta noen digitale?
Jeg lurer på å ta en torsdag/fredag men det er vel kanskje for tidlig å få 2-3 på den. Har 3 stk liggende xsmile9
Har ingen liggende, og jeg synes det er så dritflaut å kjøpe. Men lurer likevel på å kjøpe en å ta i neste uke :) Vil ikke ta for tidlig, da det er så bortkastede penger:hilarious:

Har ingen liggende, og jeg synes det er så dritflaut å kjøpe. Men lurer likevel på å kjøpe en å ta i neste uke :) Vil ikke ta for tidlig, da det er så bortkastede penger:hilarious:
Send mannen til å kjøpe :cool: :hilarious:
Ikke fått svar fra legen så ser sikkert an hva en evt hcg prøve viser om jeg skulle få svar til fredag om jeg tar en da.

Send mannen til å kjøpe :cool: :hilarious:
Ikke fått svar fra legen så ser sikkert an hva en evt hcg prøve viser om jeg skulle få svar til fredag om jeg tar en da.
Han nekter, han har gjort det en gang før, og det var et av avtalpunktene når han gikk med på barn nr. 3, at han ikke måtte kjøpe tester:hilarious: Jeg bestilte akkurat på nett :cool: Har dem sikkert om en uke, og da er det perfekt timing håper jeg.

Her tror jeg ikke det går veien, testene øker veldig sent. Tok en digital nå som sa 1-2. litt utvannet urin, men føler likevel den burde vært 2-3 siden jeg tror jeg er 4+5 i dag. Noen som har noen erfaringer?

Vedlegg

• IMG_7860.jpeg
    IMG_7860.jpeg
    845,3 KB · Visninger: 48
Her tror jeg ikke det går veien, testene øker veldig sent. Tok en digital nå som sa 1-2. litt utvannet urin, men føler likevel den burde vært 2-3 siden jeg tror jeg er 4+5 i dag. Noen som har noen erfaringer?
Nei dessverre. Har aldri holdt på med så mange tester som denne gangen så aner ikke hvordan det har vært i de andre svangerskapene. Krysser fingrene for deg :Heartred

Jeg er vel 4+3 i dag, og har ikke så sterke tester. Fikk forklart tidligere her at det var økningen som betød mest, og ikke hvor sterk. Jeg har ikke noe kunnskap om det egentlig, men jeg synes det ser ut som en ganske stabil økning hos deg? Har du flere digitale tester du kan ta, på mindre utvannet urin? Krysser fingrene for deg, og sender en klem :Heartred

Back
Topp