Testene våre

Vis vedlegget 456408Blir testene svakere etter noen uker? Tok for morroskyld en test nå, den var vesentlig svakere enn den jeg tok når jeg var 4/5 uker. Har jo fått 3+ på digital og alt, men ble jo brått litt usikker. Er make sure sine graviditetstester som absolutt ikke har imponert meg mtp farge og styrke igjennom disse ukene. Er for øvrig 7+0 idag :rolleyes: Øverste er 4/5 uker, nederste er idag 7 uker.

Føler meg for øvrig veldig gravid om ikke annet, ble bare overrasket over svakere strek :laughing002
Makesure er helt drit når du har fått sterk test, så det må du ikke henge deg oppi :) :Heartpink

Vil bare vifte litt med testene jeg fikk i dag, 12 dpo :shy: vært gravid 5 ganger tidligere på disse 2 årene som prøver, men da fikk jeg ikke så sterk strek som dette. ❤️
Screenshot_20250314_103812_Gallery.jpg

Last edited:
Last edited:
Der satt den, 4+5. Regnet med det men måtte likevel :) HCG var 3200 ca. på onsdag (4+3/18dpo). Er det normalt? Tror jeg hadde implantasjon tidlig ettersom jeg fikk positiv test 7dpo. Må vente til mandag for å se om det stiger riktig, tok blodprøve nr. 2 i stad :smiley-angelic001IMG_4175.jpeg

Da har jeg bestilt flere digitale tester! Håper på 3+ neste uke jeg også!

Men har testet mer med strips og synes ikke skreken blir noe sterkere. Håper det er for at jeg fortsatt tisser relativt ofte og senest hver 4 time selv om natta..

Da har jeg bestilt flere digitale tester! Håper på 3+ neste uke jeg også!

Men har testet mer med strips og synes ikke skreken blir noe sterkere. Håper det er for at jeg fortsatt tisser relativt ofte og senest hver 4 time selv om natta..
Drikker du mye?

Back
Topp