Testene våre

Ja, jeg gjør nok det..
Sikkert derfor. Prøv å "faste litt" med drikke før du legger deg og se da :) ellers synes jeg mange av strimmeltestene er dårlige.

Har fått falsk positiv på f.eks. rfsu maaange ganger tidligere.

Sikkert derfor. Prøv å "faste litt" med drikke før du legger deg og se da :) ellers synes jeg mange av strimmeltestene er dårlige.

Har fått falsk positiv på f.eks. rfsu maaange ganger tidligere.
Takk for råd :) Skal prøve!

Da har jeg bestilt flere digitale tester! Håper på 3+ neste uke jeg også!

Men har testet mer med strips og synes ikke skreken blir noe sterkere. Håper det er for at jeg fortsatt tisser relativt ofte og senest hver 4 time selv om natta..
Når du først har sterk test er strimlene bare forvirrende, ulik styrke og farge, nei - ikke la deg uroe :)

• Omsorg
Reactions: vo
Skulle ta siste digitale nå, men der kom det opp feilmelding.... det var de pengene :facepalm:
Å nei, så kjipt.. Men opplevde det samme en gang, da sendte jeg inn bilder av testen og pakken (det nummeret under) til der jeg kjøpte den. Fikk ny test..

Men du vet jo ikke helt hvor langt du er på vei heller? Pm du ikke er seks uker enda så kan det enda være forventet med 2-3.. :Heartred
Nei, vet ikke det :) Men skulle hatt mens 25.2. Prøver å tenke at EL var sein! Tester i morgen tidlig og hvis det er 2-3 venter jeg noen dager til.
Har legetime mandag så skal snakke litt om det da + be om å sjekke hcg.

Nei, vet ikke det :) Men skulle hatt mens 25.2. Prøver å tenke at EL var sein! Tester i morgen tidlig og hvis det er 2-3 venter jeg noen dager til.
Har legetime mandag så skal snakke litt om det da + be om å sjekke hcg.
Jeg har alltid hatt sein EL, så føler med deg! Hvis vi går ut fra menstermin så er jeg 7+5, men er jo egentlig bare 6+3. Håper du får se den 3+ snart ❤️

Jeg har alltid hatt sein EL, så føler med deg! Hvis vi går ut fra menstermin så er jeg 7+5, men er jo egentlig bare 6+3. Håper du får se den 3+ snart ❤️
Ja ikke sant. Litt stressende det her:) Men får ikke gjort noe med det, får ta tiden til hjelp.

Takk, håper det! Jeg tenker at jeg er kortere på vei enn menstermin sier, ja. Litt spent på UL om halvannen uke :nailbiting:

I morgen har jeg time for å få tatt de blodprøvene man skal ta. Sååå i kveld bare måtte jeg ta den siste digitale testen jeg hadde liggende. Bare for å være heeeelt sikker på at jeg faktisk er gravid når jeg dukker opp der i morgen :hilarious: 7+3 i dag og jeg må lete etter symptomer:laughing002

Vedlegg

• 20250316_223827.jpg
    20250316_223827.jpg
    510 KB · Visninger: 2
Back
Topp