Ja, jeg gjør nok det..Drikker du mye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg gjør nok det..Drikker du mye?
Sikkert derfor. Prøv å "faste litt" med drikke før du legger deg og se daJa, jeg gjør nok det..
Takk for rådSikkert derfor. Prøv å "faste litt" med drikke før du legger deg og se daellers synes jeg mange av strimmeltestene er dårlige.
Har fått falsk positiv på f.eks. rfsu maaange ganger tidligere.
Men du vet jo ikke helt hvor langt du er på vei heller? Pm du ikke er seks uker enda så kan det enda være forventet med 2-3..Bare jeg som ikke får 3+, hmmlurer på om det er noe galt med meg

Når du først har sterk test er strimlene bare forvirrende, ulik styrke og farge, nei - ikke la deg uroeDa har jeg bestilt flere digitale tester! Håper på 3+ neste uke jeg også!
Men har testet mer med strips og synes ikke skreken blir noe sterkere. Håper det er for at jeg fortsatt tisser relativt ofte og senest hver 4 time selv om natta..
Å nei, så kjipt.. Men opplevde det samme en gang, da sendte jeg inn bilder av testen og pakken (det nummeret under) til der jeg kjøpte den. Fikk ny test..Skulle ta siste digitale nå, men der kom det opp feilmelding.... det var de pengene![]()
Nei, vet ikke detMen du vet jo ikke helt hvor langt du er på vei heller? Pm du ikke er seks uker enda så kan det enda være forventet med 2-3..![]()
Jeg har alltid hatt sein EL, så føler med deg! Hvis vi går ut fra menstermin så er jeg 7+5, men er jo egentlig bare 6+3. Håper du får se den 3+ snartNei, vet ikke detMen skulle hatt mens 25.2. Prøver å tenke at EL var sein! Tester i morgen tidlig og hvis det er 2-3 venter jeg noen dager til.
Har legetime mandag så skal snakke litt om det da + be om å sjekke hcg.
Ja ikke sant. Litt stressende det herJeg har alltid hatt sein EL, så føler med deg! Hvis vi går ut fra menstermin så er jeg 7+5, men er jo egentlig bare 6+3. Håper du får se den 3+ snart![]()

Endelig, nå har du ventet tålmodig

Jaa, ble glad nå! Ikke mer testing!Endelig, nå har du ventet tålmodig![]()

Og det stemmer jo bra med sen eggløsning som du mistenkteJaa, ble glad nå! Ikke mer testing!![]()

Hurra

7+3 i dag og jeg må lete etter symptomer