Testene våre

Kan jeg spørre hvor du får tatt ultralyd en lørdag? Bare lagt merke til at du bor i samme fylke!

Send gjerne pm om du heller vil svare der eventuelt :)

Uansett lykke til på lørdag, ikke lenge igjen nå

Det er ikke så mange alternativer i Vestfold har jeg funnet ut av - men et par i Tønsberg :D

Skal til Vestfoldgyn i Tønsberg, det var dit jeg dro og fikk utskrevet progesteronstøtte nå denne syklusen - så tenkte det var greit å dra tilbake dit til samme gynekolog. + at de hadde ledig time denne lørdagen :hilarious:

Men ser også det er noe som heter Artemis Gynekologiske senter, som virker ålreite basert på nettsiden deres :shy:

• Liker
Reactions: vo
Det er ikke så mange alternativer i Vestfold har jeg funnet ut av - men et par i Tønsberg :D

Skal til Vestfoldgyn i Tønsberg, det var dit jeg dro og fikk utskrevet progesteronstøtte nå denne syklusen - så tenkte det var greit å dra tilbake dit til samme gynekolog. + at de hadde ledig time denne lørdagen :hilarious:

Men ser også det er noe som heter Artemis Gynekologiske senter, som virker ålreite basert på nettsiden deres :shy:
Tusen takk

Har de fortsatt 3D ultralyd i Tønsberg? Var på det med de to første, kunne tenkt meg igjen :)

Jeg var på Artemis 2 ganger. Helt super gynekolog!

Noen fikk faktisk ikke 3+ før etter uke 7!

Så litt spent på hvor langt jeg er på vei. Hadde ikke brydd meg så mye var det ikke for at jeg stresser med folat, tåler ikke tilskuddet. Tok ikke den i går og nummenheten er bedre i dag :(

Noen fikk faktisk ikke 3+ før etter uke 7!

Så litt spent på hvor langt jeg er på vei. Hadde ikke brydd meg så mye var det ikke for at jeg stresser med folat, tåler ikke tilskuddet. Tok ikke den i går og nummenheten er bedre i dag :(
Ifølge chat gpt har 3+ over 2600 IU/L, og det varierer jo veldig hva man ligger på!

Ifølge chat gpt har 3+ over 2600 IU/L, og det varierer jo veldig hva man ligger på!
Ja, stod at man kan ligge så lavt som 160 uke 6. Er nok veldig individuelt, men! Fikk positiv test 28.februar :) første gangen jeg testet. Vanlig test. Skulle hatt EL 8.februar, men tror mer på 15.-18.

Vi får nå se, men blir litt stressa.

IMG_8411.jpegBlir testene svakere etter noen uker? Tok for morroskyld en test nå, den var vesentlig svakere enn den jeg tok når jeg var 4/5 uker. Har jo fått 3+ på digital og alt, men ble jo brått litt usikker. Er make sure sine graviditetstester som absolutt ikke har imponert meg mtp farge og styrke igjennom disse ukene. Er for øvrig 7+0 idag :rolleyes: Øverste er 4/5 uker, nederste er idag 7 uker.

Føler meg for øvrig veldig gravid om ikke annet, ble bare overrasket over svakere strek :laughing002

Last edited:
Vis vedlegget 456408Blir testene svakere etter noen uker? Tok for morroskyld en test nå, den var vesentlig svakere enn den jeg tok når jeg var 4/5 uker. Har jo fått 3+ på digital og alt, men ble jo brått litt usikker. Er make sure sine graviditetstester som absolutt ikke har imponert meg mtp farge og styrke igjennom disse ukene. Er for øvrig 7+0 idag :rolleyes: Øverste er 4/5 uker, nederste er idag 7 uker.

Føler meg for øvrig veldig gravid om ikke annet, ble bare overrasket over svakere strek :laughing002
ja hcg nivåene går ned rundt den tida der så ikke rart i at de blir svakere. Ikke anbefalt å ta tester etter 7. uke

IMG_2480.png

Back
Topp