Testene våre

Jeg har én digital igjen.. Er etter eggløsning 5+0 i dag, er et mens 4+6 i dag. Jeg fikk 2-3 lørdag for en uke siden i morgen (ja, sjekket også fredag, men fikk 1-2 :knegg: ). Jeg må satse alt på den ene, jeg hadde lyst å ta den i dag, men er det nok å vente til i morgen? Eller søndag? Huff.. Ville egentlig ta den i dag :laughing002

Jeg har én digital igjen.. Er etter eggløsning 5+0 i dag, er et mens 4+6 i dag. Jeg fikk 2-3 lørdag for en uke siden i morgen (ja, sjekket også fredag, men fikk 1-2 :knegg: ). Jeg må satse alt på den ene, jeg hadde lyst å ta den i dag, men er det nok å vente til i morgen? Eller søndag? Huff.. Ville egentlig ta den i dag :laughing002
Jeg har hatt stigning på strimlene annenhver dag, og så at i går var «mellomdagen», mens i dag var ny økning. Så tipper det var derfor jeg fikk 2-3 i går. Ser du et sånt mønster? Kan du isåfall basere på det om det blir i morgen eller søndag?

Håper sånn du får 3+ nå ❤️

Fikk svar på hcg-prøven nå, som jeg tok i morges kl 9 - den hadde økt til 272, som er god økning fra 46 på tirsdag :shy: Ser jeg ligger bittelitt under hva jeg hadde forrige graviditet (målte på akkurat samme DPO-dager), men jeg tok nok blodprøve litt tidligere på morgenen nå, så kan være det er ganske likt, eller litt høyere :D

Jeg har hatt stigning på strimlene annenhver dag, og så at i går var «mellomdagen», mens i dag var ny økning. Så tipper det var derfor jeg fikk 2-3 i går. Ser du et sånt mønster? Kan du isåfall basere på det om det blir i morgen eller søndag?
Jeg synes egentlig ikke de kan bli sterkere, men fikk ikke mer enn 2-3 til tross. Så føler ikke jeg jeg bruker det som målestokk lengre :bag:

Skulle egentlig vente til urin to, men hadde ligget våken timer og ventet allerede, så bestemte meg for at jeg kjøpte en pakke til om nødvendig.. Orker ikke :knegg: :bag: :facepalm: Siste gangen jeg opplever dette, 250 kr fra eller til..

Men slapp kjøpe en til, mine to siste tester ever er tatt :sad010:sad015:Heartred:shy::dummy1:

20250301_073305.jpg

Skulle egentlig vente til urin to, men hadde ligget våken timer og ventet allerede, så bestemte meg for at jeg kjøpte en pakke til om nødvendig.. Orker ikke :knegg: :bag: :facepalm: Siste gangen jeg opplever dette, 250 kr fra eller til..

Men slapp kjøpe en til, mine to siste tester ever er tatt :sad010:sad015:Heartred:shy::dummy1:

Vis vedlegget 455796
Åååh gratulerer! For en følelse ❤️

Knerta den siste Make me unsure testen nå på. 3. gangs urin. Sier meg fornøyd med resultatet selvom fargen er håpløst ujevn. Men ser ut som en potensiell dyestealer:)
Nå har jeg gått ut av tellinga på hvor mange dpo jeg er men jeg er hvertfall 4+6 i dag:happy:IMG_2423.jpeg

Fra i dag (8-10 dpo et sted). Forrige runde endte i SA/kjemisk, så håper på bedre lykke denne gangen

Vedlegg

• Screenshot_20250303_155757_Gallery.jpg
    Screenshot_20250303_155757_Gallery.jpg
    143,1 KB · Visninger: 30
  • Screenshot_20250303_102831_Gallery.jpg
    Screenshot_20250303_102831_Gallery.jpg
    219,7 KB · Visninger: 30
Burde jeg være bekymret? :sorry:

Er i dag 5+5 og har fortsatt ikke fått 3+ på digital. I tillegg har jeg fravær av symptomer, så blir litt urolig. Selv om jeg vet at alt av form og ingen symptomer også kan kan være riktig på dette stadiet blir jeg nervøs. Hva tenker dere?

14 dpo = 72 HCG
4+2 = 1-2 på digital
4+5 = 613 HCG
5+1 = 2-3 på digital
5+3 = 2-3 på digital (i dag)

Jeg tok ny HCG i går, 5+4, og venter foreløpig på svaret. Men siden det ble tatt D-vitamin i tillegg så kan det ta opp mot en uke før jeg får svarene digitalt :nailbiting:

Denne er også fra i dag, Makesure:
IMG_3555.jpeg

Hilsen nervøs :Heartpink

Last edited:
Back
Topp