Testene våre

Jeg er ganske sikker på det iallfall! :hilarious: Pleier å ha en lutealfase på 14 dager. Hvis jeg skal følge menstermin er jeg 5+5, men det stemmer iallfall ikke. Siden jeg vet at eggløsning var 6.2, forholder jeg meg til det, og da sier terminkalkulator 4+2 :) hvordan regner du din uke?
Man teller dager etter eggløsningen (eller fra første mensdag for de som ikke vet det). Eggløsning er på 2+0, så teller man utover :) 3+2 ville vært 9 dager etter eggløsning.
Har ikke regnet selv. Har brukt apper, og de sier litt forskjellig. Ser faktisk nå at den ene min sier at jeg er 4+0 i dag, og den andre 3+3. Bruker dere apper? I såfall bruker dere mens eller «befruktning»? Regnes befruktning som el dagen? Har foreløpig forholdt meg til den jeg er kortest på vei på, så jeg ikke skal bli skuffet på tul. Men samtidig er det jo kanskje mer korrekt at jeg er 5? Hva hadde dere sagt med el 08.02?

Har ikke regnet selv. Har brukt apper, og de sier litt forskjellig. Ser faktisk nå at den ene min sier at jeg er 4+0 i dag, og den andre 3+3. Bruker dere apper? I såfall bruker dere mens eller «befruktning»? Regnes befruktning som el dagen? Har foreløpig forholdt meg til den jeg er kortest på vei på, så jeg ikke skal bli skuffet på tul. Men samtidig er det jo kanskje mer korrekt at jeg er 5? Hva hadde dere sagt med el 08.02?
Jeg hadde eggløsning 7. (befruktning), er 4+1 i dag :) :Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20250222_142026_Preglife.jpg
    Screenshot_20250222_142026_Preglife.jpg
    43,1 KB · Visninger: 30
Jeg hadde eggløsning 7. (befruktning), er 4+1 i dag :) :Heartred
Takk for svar, hadde el kveld natt mellom 07.02/08.02. Kanskje jeg heller skal gå etter det, litt gøy å plutselig bli noen dager lenger på vei :hilarious: Da er jeg plutselig i uke 5 jeg også:hello2 Tusen takk for oppklaring!

Har oppdatert innlegget mitt heller, så holder jeg oversikt. Men ser ut som det øker som det skal :love7

Jeg fikk svar på HCG og den var på 305, jeg er 4+1 i dag. Så jeg tror det er bra? :love017
Dette stresser meg litt, da jeg også fikk svar på min nå. Torsdag 151, og i dag 977?! 4+2?! Blir nervøs for at det er altfor høyt jeg, eller tvillinger :nailbiting: :facepalm:

Dette stresser meg litt, da jeg også fikk svar på min nå. Torsdag 151, og i dag 977?! 4+2?! Blir nervøs for at det er altfor høyt jeg, eller tvillinger :nailbiting: :facepalm:
Men kan du være lengre på vei? Synes testene dine har vært veldig positive veldig raskt :hilarious: Har du tatt noen behandling som tilsier det skulle være to?

Men kan du være lengre på vei? Synes testene dine har vært veldig positive veldig raskt :hilarious: Har du tatt noen behandling som tilsier det skulle være to?
Umulig jeg kan være lengre på vei, har jo tempet, brukt monitor + strimler :nailbiting: Jeg er også veldig overrasket av å ha testet positivt så tidlig, men begynte å teste 5 dpo (ja galskap), og var ingenting der før dpo 8. Har kun gått en runde Letrozol (enkel) og ble fulgt opp med ul på cd11, og kun en folikkel på 14 mm på det tidspunktet. Så med mindre den ene folikkelen har delt seg så skal det jo bare være 1 der. Ble så glad når jeg først hørte om stigningen, men nå fyker hodet alle veier når det er så ulikt andres… Kan det bety noe er galt?:sorry:

Back
Topp