Jeg er ganske sikker på det iallfall!Pleier å ha en lutealfase på 14 dager. Hvis jeg skal følge menstermin er jeg 5+5, men det stemmer iallfall ikke. Siden jeg vet at eggløsning var 6.2, forholder jeg meg til det, og da sier terminkalkulator 4+2
hvordan regner du din uke?
Har ikke regnet selv. Har brukt apper, og de sier litt forskjellig. Ser faktisk nå at den ene min sier at jeg er 4+0 i dag, og den andre 3+3. Bruker dere apper? I såfall bruker dere mens eller «befruktning»? Regnes befruktning som el dagen? Har foreløpig forholdt meg til den jeg er kortest på vei på, så jeg ikke skal bli skuffet på tul. Men samtidig er det jo kanskje mer korrekt at jeg er 5? Hva hadde dere sagt med el 08.02?Man teller dager etter eggløsningen (eller fra første mensdag for de som ikke vet det). Eggløsning er på 2+0, så teller man utover3+2 ville vært 9 dager etter eggløsning.
Pleier å ha en lutealfase på 14 dager. Hvis jeg skal følge menstermin er jeg 5+5, men det stemmer iallfall ikke. Siden jeg vet at eggløsning var 6.2, forholder jeg meg til det, og da sier terminkalkulator 4+2 
Tusen takk for oppklaring!

Hva med deg?