Så godt! Er dette forresten 11 batchen? Har slitt med at ikke hele streken blir fylt på den, så irriterende..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt! Er dette forresten 11 batchen? Har slitt med at ikke hele streken blir fylt på den, så irriterende..
). Jeg må satse alt på den ene, jeg hadde lyst å ta den i dag, men er det nok å vente til i morgen? Eller søndag? Huff.. Ville egentlig ta den i dag 
Det der er 32 faktisk, synes det har vært litt problem med den for megSå godt! Er dette forresten 11 batchen? Har slitt med at ikke hele streken blir fylt på den, så irriterende..

Det er så typiskDer kom den!! Så godt.. Og typisk at du kjøpte to da![]()
![]()
![]()
Men veldig godt uansett ja!! Jeg har flere venninner jeg vet planlegger å snart bli gravide, så får gi til første kvinne!Jeg har hatt stigning på strimlene annenhver dag, og så at i går var «mellomdagen», mens i dag var ny økning. Så tipper det var derfor jeg fikk 2-3 i går. Ser du et sånt mønster? Kan du isåfall basere på det om det blir i morgen eller søndag?Jeg har én digital igjen.. Er etter eggløsning 5+0 i dag, er et mens 4+6 i dag. Jeg fikk 2-3 lørdag for en uke siden i morgen (ja, sjekket også fredag, men fikk 1-2). Jeg må satse alt på den ene, jeg hadde lyst å ta den i dag, men er det nok å vente til i morgen? Eller søndag? Huff.. Ville egentlig ta den i dag
![]()
Håper sånn du får 3+ nåJeg har én digital igjen.. Er etter eggløsning 5+0 i dag, er et mens 4+6 i dag. Jeg fikk 2-3 lørdag for en uke siden i morgen (ja, sjekket også fredag, men fikk 1-2). Jeg må satse alt på den ene, jeg hadde lyst å ta den i dag, men er det nok å vente til i morgen? Eller søndag? Huff.. Ville egentlig ta den i dag
![]()
Ser jeg ligger bittelitt under hva jeg hadde forrige graviditet (målte på akkurat samme DPO-dager), men jeg tok nok blodprøve litt tidligere på morgenen nå, så kan være det er ganske likt, eller litt høyere Jeg synes egentlig ikke de kan bli sterkere, men fikk ikke mer enn 2-3 til tross. Så føler ikke jeg jeg bruker det som målestokk lengreJeg har hatt stigning på strimlene annenhver dag, og så at i går var «mellomdagen», mens i dag var ny økning. Så tipper det var derfor jeg fikk 2-3 i går. Ser du et sånt mønster? Kan du isåfall basere på det om det blir i morgen eller søndag?

Åååh gratulerer! For en følelseSkulle egentlig vente til urin to, men hadde ligget våken timer og ventet allerede, så bestemte meg for at jeg kjøpte en pakke til om nødvendig.. Orker ikke![]()
![]()
Siste gangen jeg opplever dette, 250 kr fra eller til..
Men slapp kjøpe en til, mine to siste tester ever er tatt
Vis vedlegget 455796