Testene våre

Synes det ser ut kontrollstreken på 4+2 er litt svakere enn på de andre testene, så sikkert bare mindre fargestoff i akkurat den testen! Ser klar økning fra 4+0 til 4+1 :Heartred
Nå la jeg inn dagens test i Premom og den viser også at testen er svakere i dag.. :( Hadde også kraftigere murringer i går enn jeg har hatt de andre dagene, så har virkelig en dårlig følelse :(
 
Nå la jeg inn dagens test i Premom og den viser også at testen er svakere i dag.. :( Hadde også kraftigere murringer i går enn jeg har hatt de andre dagene, så har virkelig en dårlig følelse :(
Husk at testene ikke er laget for å måle stigning i hcg eller hvor mye hcg som er i urinen, den viser egentlig bare om det finnes hcg i urinen.

Mye som kan påvirke hvor konsentrert urinen er, så bittelitt svakere test i dag trenger ikke bety noe skummelt :Heartred

Jeg testet hver dag kl 09.30 i starten, fordi da hadde jeg mest konsentrert urin. Men plutselig begynte den å være helt lys, og gav svakere tester. Så måtte vente til lenger utpå dag med testing.

Prøv å ta en til litt senere i dag :Heartred
 
Husk at testene ikke er laget for å måle stigning i hcg eller hvor mye hcg som er i urinen, den viser egentlig bare om det finnes hcg i urinen.

Mye som kan påvirke hvor konsentrert urinen er, så bittelitt svakere test i dag trenger ikke bety noe skummelt :Heartred

Jeg testet hver dag kl 09.30 i starten, fordi da hadde jeg mest konsentrert urin. Men plutselig begynte den å være helt lys, og gav svakere tester. Så måtte vente til lenger utpå dag med testing.

Prøv å ta en til litt senere i dag :Heartred
Tusen takk for betryggende ord :Heartred Jeg tenker å ta en test på 2. urin uten å drikke noe før det. Håper virkelig at streken blir sterkere da, for nå er jeg virkelig redd!
 
Hei alle sammen!
Jeg har bare sneket og tittet her frem til nå, i frykt for enda en kjemisk. Hadde en kjemisk i september og hadde et par før jeg ble gravid med min snart 2 år gamle datter. Så er redd for at dette er nok en kjemisk. Testene stiger kanskje nooe, men synes de er så svake til å være 4+1. Er såå fælt å vente denne uka:nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_3214.png
    IMG_3214.png
    6,1 MB · Visninger: 58
Synes ikke det er noe økning på testen nå :( Har en dårlig følelse..Vis vedlegget 422617Vis vedlegget 422618Vis vedlegget 422619
De er ikke laget for å måle HCG :).
Jeg ville nok evt spurt legen om en hcg måling om jeg hadde vært bekymret ❤️
Det hadde nok jeg også gjort om jeg hadde hatt lege her :).

Her ser du testene mine fra 3+6 til 4 + 2 :)

Første bilde er fra 11 desember (3+6)

Nr 2 er fra 12 desember (4+0) jeg synes nesten denne streken var svakere enn dagen før så jeg bestemte meg for å vente et par dager for ny test.

Nr 3 er fra 14 desember (4+2) og da hadde streken blitt en god del sterkere :)
 

Vedlegg

  • IMG_2611.jpeg
    IMG_2611.jpeg
    936,9 KB · Visninger: 13
  • IMG_2620.jpeg
    IMG_2620.jpeg
    985,3 KB · Visninger: 13
  • IMG_2636.jpeg
    IMG_2636.jpeg
    808,3 KB · Visninger: 13
Har egentlig sluttet å teste etter 3+ på digital når jeg var 5+1, men så fant jeg plutselig en eggløsningstest i skapet, så har jeg sett flere her inne som har fått positiv eggløsningstest når de er gravide, så måtte jo selvfølgelig prøve, har aldri sett en mer positiv test, ser nesten ikke kontrollstreken i forhold til teststreken.
 

Vedlegg

  • 20231219_094823.jpg
    20231219_094823.jpg
    1,3 MB · Visninger: 50
Store smerter i går, svakere tester i går kveld og begynte å blø i natt. Så da er jeg tilbake på cd 1. :sorry:
Naaaai er det sant :sorry::sad015 Jeg sender deg en kjempegod klem herfra:smiley-angelic003
Tidlig SA øker sjansen for suksessfull graviditet i neste syklus har jeg hørt, så masse lykke til videre nå i nærmeste fremtid:Heartred
 
Back
Topp