Testene våre

Nei nei nei!!!! Dette MÅ være de drittestene som tuller!!!:arghh::eek: Du SKAL være her i august med oss!! :Heartred
Jaa!! Jeg har så god følelse, og har fremdeles mange symptomer, så jeg skjønner det ikke. Ser ut som hcg har stagnert, enten tar det seg opp, ellers kommer svaret i morgen tipper jeg. :( :smiley-angelic001
 
Jaa!! Jeg har så god følelse, og har fremdeles mange symptomer, så jeg skjønner det ikke. Ser ut som hcg har stagnert, enten tar det seg opp, ellers kommer svaret i morgen tipper jeg. :( :smiley-angelic001
Liker at du har god følelse, det er er bra tegn! :love017
De er jo ikke svakere enn i går kveld. Jeg ser heller ikke superstor forskjell fra dag til dag. Mener jeg har lest at det dobles ca hver andre til tredje dag?
 
Jeg trodde jeg burde se en økning nå.. men så lenge det ikke er blod så får jeg prøve å holde meg positiv. Det var ikke så lett å måle med disse dårlige testene heller, men her er fra de siste 3 dagene. En anelse svakere kanskje?
20231217205854.jpg
 
Jeg trodde jeg burde se en økning nå.. men så lenge det ikke er blod så får jeg prøve å holde meg positiv. Det var ikke så lett å måle med disse dårlige testene heller, men her er fra de siste 3 dagene. En anelse svakere kanskje?
Vis vedlegget 422511
Bare sånn for å sette de nye dårlige testene litt i perspektiv. Jeg hadde liggende en metode strimmel som jeg tok sammen med en make sure i dag, og de var helt like i styrke. Tenker det sier sitt.
De nye trenger perfekt tiss for å gi ordentlig utslag, pluss at jeg synes de trenger å dyppes mye lenger i begeret før tisset reiser oppover testen.
 
Bare sånn for å sette de nye dårlige testene litt i perspektiv. Jeg hadde liggende en metode strimmel som jeg tok sammen med en make sure i dag, og de var helt like i styrke. Tenker det sier sitt.
De nye trenger perfekt tiss for å gi ordentlig utslag, pluss at jeg synes de trenger å dyppes mye lenger i begeret før tisset reiser oppover testen.
Æsj så dritt make sure har blitt da!! Jeg har bestilt babyplan, de er nesten bedre nå synes jeg. Skuffende.
JA!! Testen nå jo dyppes i ca 15 sekunder før det trekkes oppover! :rolleyes:
 
Da røk den siste strimmelen på første dobesøk i dag 5+1, er så usikker på om jeg skal tørre å ta en digital i håp om 3+. Fikk 2-3 sist tirsdag så hadde egentlig tenkt å vente til i morgen, men sååååå utålmodig :rolleyes: Tor dere denne er sterk nok til å få 3+?
 

Vedlegg

  • IMG20231218085825.jpg
    IMG20231218085825.jpg
    1,5 MB · Visninger: 25
Burde ikke testene bli svakere nå om det er kjemisk? Her skjer nada!
Screenshot_20231218_094808_Gallery.jpg
 
Jeg syns nesten den ser sterkere ut i dag enn gårsdagens? :)
Ja, kan jo se sånn ut.. merkelig den ikke har sunket noe om det er noe galt. Får se på neste test om den øker eller synker. Veldig rart at ingenting skjer!:bored:
 
Back
Topp