Testene våre

Den batchen har jeg hatt også, de er kjempedårlig, endte opp med å reise på 3-4 MENY-butikker, men alle hadde samme batch :banghead:
Kjipt at vi er så mange som har dårlig erfaring med de altså! :shifty: Unødvendig bekymring. Tror jeg må ta en tur på meny i morgen og se om de har andre, hvis de har søndagsåpent nå før jul!
 
Enig! Og det ødelegger SÅ mye!! :( :nailbiting:
Takk, håper du har rett. Har aldri vært bekymret over tester før, så dette er kjipt!

4+1 og 4+3 med urin 2 har de blanke, gode testene. Mens den fra i kveld har av den nye. Jeg har ikke flere igjen av de gode..
Ja, hater det, har brukt hele dagen på bekymring jeg og. Superkjipt.
At den er av de nye lover jo veldig bra da, siden de generelt ser ut til å være svakere enn de blanke! :D
 
Kveldstestene. Samme batch men 2 ulike pakker. De har tydeligvis gjort det rette for å tjene penger! BP har skygger, MS har svake streker. :rolleyes:
Screenshot_20231216_204439_Gallery.jpg
 
Enig! Og det ødelegger SÅ mye!! :( :nailbiting:
Takk, håper du har rett. Har aldri vært bekymret over tester før, så dette er kjipt!

4+1 og 4+3 med urin 2 har de blanke, gode testene. Mens den fra i kveld har av den nye. Jeg har ikke flere igjen av de gode..
Ååå nei så kjedelig :nailbiting:
Håper på sterke tester i dag!!!
 
Veldig fornøyd med stigning! Den første er fra fredag og den andre nå nettopp :love017 Nå er det nok ikke lenge til jeg kan få 2-3 på digital, eller hva?
 

Vedlegg

  • IMG_0604.jpeg
    IMG_0604.jpeg
    275,7 KB · Visninger: 11
  • IMG_0621.jpeg
    IMG_0621.jpeg
    465,2 KB · Visninger: 11
Her er mine fra i dag, 15 dpo, 4+1. Ser stigning fra 13 dpo, så det er vel bra. Ser ikke så stor forskjell fra i går, men klarer heller ikke å få like konsentrert urin som tidligere, siden jeg må tisse absolutt hele tiden. Lurer på om jeg sier meg ferdig med strimmeltester, og satser på 3+ på digital om en ukes tid, for å spare meg selv for all uroen med stigning og ikke.

IMG_2762.jpeg
 
Her er mine fra i dag, 15 dpo, 4+1. Ser stigning fra 13 dpo, så det er vel bra. Ser ikke så stor forskjell fra i går, men klarer heller ikke å få like konsentrert urin som tidligere, siden jeg må tisse absolutt hele tiden. Lurer på om jeg sier meg ferdig med strimmeltester, og satser på 3+ på digital om en ukes tid, for å spare meg selv for all uroen med stigning og ikke.

Vis vedlegget 422490
Det er nok lurt, er jo vanskeligere og vanskeligere å se stigning når testene er så sterke. Veldig fine og sterke tester hos deg nå da!
 
Det er nok lurt, er jo vanskeligere og vanskeligere å se stigning når testene er så sterke. Veldig fine og sterke tester hos deg nå da!
Ja, veldig vanskelig! Men har liksom et ønske om å se teststreken like sterk som kontrollstreken, og da er det jo noen dager til med testing. En liten del av meg vurderer å dra på meny og kjøpe en pakke til.
Dine ble også fine og sterke igjen når du fikk brukt den blank testen! Hvor lenge tenker du å teste?
 
Ja, veldig vanskelig! Men har liksom et ønske om å se teststreken like sterk som kontrollstreken, og da er det jo noen dager til med testing. En liten del av meg vurderer å dra på meny og kjøpe en pakke til.
Dine ble også fine og sterke igjen når du fikk brukt den blank testen! Hvor lenge tenker du å teste?
Jeg kommer nok til å teste til denne pakken er tom (så til neste helg tenker jeg). Etter å ha mistet så mange ganger, så er det kun dette som gir meg en liten følelse av kontroll. Men. Dagens test var like sterk som den jeg fikk da jeg var 5+1 sist, så da utvikler det seg iallfall bedre enn sist :)
 
Jeg kommer nok til å teste til denne pakken er tom (så til neste helg tenker jeg). Etter å ha mistet så mange ganger, så er det kun dette som gir meg en liten følelse av kontroll. Men. Dagens test var like sterk som den jeg fikk da jeg var 5+1 sist, så da utvikler det seg iallfall bedre enn sist :)
Det forstår jeg veldig godt! Det er noe det samme jeg føler på, hvordan skal jeg vite at det går fremover hvis jeg ikke tester.. Er litt kontrollfreak, så sliter med å legge vekk kontrollbehovet mitt.

Så fint å høre at de ser bedre ut denne gangen, det lover godt :Heartred
 
Jeg også, men føler ikke det er noen vits å spare de jeg har så må bruke opp det som er først :joyful: klarer du å holde deg om du har noen liggende?
Har maaange liggende… kanskje 15 til :laughing001 bestilt mange fra babyplan…

Tester nok frem til jeg får 3+ på digital! Skulle kjøpe digital i dag men glemt det når jeg var ute! Skikkelig nedtur men da MÅ jeg holde meg til tirsdag som var en opprinnelige planen uansett
 
Back
Topp