Testene våre

Hei, er helt ny her. Utrolig redd for at noe skal gå galt etter 2 år med prøving uten at noe har skjedd, før nå. Vil så veldig at dette skal gå! Syntes dere disse testene ser bra ut? Dem er tatt med 4 dagers mellomrom. Litt usikker på DPO. Men skulle hatt TR mellom lørdag og idag.IMG_4373.jpeg
 
Hei, er helt ny her. Utrolig redd for at noe skal gå galt etter 2 år med prøving uten at noe har skjedd, før nå. Vil så veldig at dette skal gå! Syntes dere disse testene ser bra ut? Dem er tatt med 4 dagers mellomrom. Litt usikker på DPO. Men skulle hatt TR mellom lørdag og idag.Vis vedlegget 422711
Syntes den der ser kjempe bra ut jeg :Heartbigred er nok en liten termin spire du har der ja :love7
 
Kjenner meg stressa!! Er 5+3 ifølge mens…og for en uke siden fikk jeg 2-3 uker på ukesindikator. Tok en i dag i håpe om å se 3+, men den står enda på 2-3. føler meg ikke gravid i det hele, så usikker på om dette går veien :nailbiting:
Jeg fikk ikke 3+ før ca uke 6, ikke stress!❤️ flere får heller ikke 3+ før sånn uke 7 og sånn, noen får det aldri. Var like bekymret som deg at jeg stod fast på 2-3, det ordner seg❤️
 
Jeg fikk ikke 3+ før ca uke 6, ikke stress!❤️ flere får heller ikke 3+ før sånn uke 7 og sånn, noen får det aldri. Var like bekymret som deg at jeg stod fast på 2-3, det ordner seg❤️
Jeg vet at du forsøker å trøste, men det stemmer ikke det du sier her. Fra uke 4+, skal man kunne få 3+ på digital, har heller aldri hørt/lest om noen som aldri får det. Testene måler HCG-nivået i kroppen, og indikerer hvor langt du er på vei. Nivået av HCG skal dobles mellom 48-72 timer, og stagnerer ved uke 6.

Om man ikke får 3+, eller at strimmeltestene ikke øker i styrke burde man oppsøke lege for å HCG-testing over 48 timer. :Heartred
 
Jeg vet at du forsøker å trøste, men det stemmer ikke det du sier her. Fra uke 4+, skal man kunne få 3+ på digital, har heller aldri hørt/lest om noen som aldri får det. Testene måler HCG-nivået i kroppen, og indikerer hvor langt du er på vei. Nivået av HCG skal dobles mellom 48-72 timer, og stagnerer ved uke 6.

Om man ikke får 3+, eller at strimmeltestene ikke øker i styrke burde man oppsøke lege for å HCG-testing over 48 timer. :Heartred
Har sett flere innlegg at noen aldri fikk det fordi HCG var så høy at det slo ut begge veier, altså de stod fast på 2-3. Man skal aldri stole 100% på tester uansett om de skal indikere hvor langt du er på vei. Riktig det du sier at man skal kontakte lege om man er redd for lav stigning eller ingen stigning, men all tillit til disse testen skal man ikke ha. Jeg hadde lav stigning hele veien, fikk 1-2 på digital hele uke 4, drit redd hver dag fordi jeg så alle fikk 2-4 og 3+, men HCG nivået mitt skøyt i været i uke 5. Sier ikke at jeg har rett, sier bare videre det jeg fant trøst i da jeg stod oppi det og var redd. :happy:
 
Takk for svar alle sammen. Det er dessverre fint lite jeg kan gjøre til eller fra :dead: får bare krysse fingrene for at det var utvannet urin og HCG stiger jevnt og trutt. Har skjønt at vi produserer ulik hcg og disse urinprøven er gj.snittlige
 
Jeg vet at du forsøker å trøste, men det stemmer ikke det du sier her. Fra uke 4+, skal man kunne få 3+ på digital, har heller aldri hørt/lest om noen som aldri får det. Testene måler HCG-nivået i kroppen, og indikerer hvor langt du er på vei. Nivået av HCG skal dobles mellom 48-72 timer, og stagnerer ved uke 6.

Om man ikke får 3+, eller at strimmeltestene ikke øker i styrke burde man oppsøke lege for å HCG-testing over 48 timer. :Heartred
Takk for svar. 3+ stod fra uke 5 på min CB. Uansett så satser vi på at det stiger :) jeg kan fint lite gjøre for å påvirke resultatet selv OL det er ønsket.
 
(Førstegangsgravid)

Fikk ikke sove en natt og satt å leste på flo-appen. Der sto det at om jeg sjekket nå så fikk jeg et ganske pålitelig svar. så siden jeg lå der å ikke fikk sove, hadde en test i skapet og tilfeldigvis var ganske tissatrengt så tuslet jeg på badet og tok testen.

Hadde ingen forventning om at den var positiv, var heller mer sikker på at jeg ikke var gravid, så når det kom et pluss-tegn så visste jeg ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. måtte dobbeltsjekke instruksene at jeg hadde forstått riktig..:oops:

Så var det bare å tusle tilbake til rommet å vekke samboeren kl 0430 på natta for å fortelle nyhetene da... hadde jeg vært lur hadde jeg nok ventet til han var litt mer våken, men det der ble altså for mye for meg å holde på. også kan man trygt si at jeg ikke fikk sove resten av den natta. o_O
 

Vedlegg

  • 20231217_044210.jpg
    20231217_044210.jpg
    1.018,9 KB · Visninger: 53
  • 20231217_044155.jpg
    20231217_044155.jpg
    878,3 KB · Visninger: 53
Back
Topp