Testene våre!

Prøver trøste meg med at fargestoff, konsentrasjon på urin - alt som spiller inn! Blir jo bare mer og mer bekymret for hvert svangerskap, jo :bag: Legekontoret er stengt til 13, så prøvde sende melding til fastlegen. Om han ikke svarer innen 13, forsøker jeg å ringe så jeg kanskje kan få tatt en prøve i dag og mandag :smiley-angelic001 Tror jeg er ekstra bekymret fordi jeg vet dette er min siste sjanse på å gå gravid igjen; går det skeis, er ikke mannen med på å prøve på en til - denne lille er jo en uplanlagt liten gave ❤️

Forstår godt du er bekymret og engstelig, det kjenner nok de fleste seg igjen i her inne❤️ Håper du få kommet inn til en blodprøve, og at det kan roe deg ned❤️
 
Syns denne stigningen er fryktelig treig :sorry: Tenkte litt på legetime, men nå kommer jo påska og greier, så vet ikke om jeg gidder?
Syntes det så ut som den siste hadde lite fargestoff. Altså selve testen og ikke utslaget. Husk at de ikke egentlig skal brukes til å måle stigning selv om det er vanskelig å la være.
 
Syntes det så ut som den siste hadde lite fargestoff. Altså selve testen og ikke utslaget. Husk at de ikke egentlig skal brukes til å måle stigning selv om det er vanskelig å la være.
Oops, jeg er litt noob. Så den siste posten din nå. Hurra for 2-3 ❤️
 
Syntes det så ut som den siste hadde lite fargestoff. Altså selve testen og ikke utslaget. Husk at de ikke egentlig skal brukes til å måle stigning selv om det er vanskelig å la være.
Ja, syns også den var litt rar i streken - mangla liksom noe :bag: Prøver å minne meg på det, at testene ikke er til for å måle stigning ❤️

Oops, jeg er litt noob. Så den siste posten din nå. Hurra for 2-3 ❤️
Null stress :joyful: Endelig kom den ❤️

Jeg hadde også dårlig stigning og er 21 uker nå :smiley-angelic003 gratulerer:smiley-bounce016
Åååå, denne trengte jeg :crybaby2 Tusen takk for at du ville dele med meg ❤️
 
18 dpo, stiger sakte, men sikkert ❤️ Satser på en rolig og bedagelig type som vokser akkurat i sitt eget tempo inni der ❤️

Skal roe testinga...snart... :angelic:
 

Vedlegg

  • 20230402_072308.jpg
    20230402_072308.jpg
    497,3 KB · Visninger: 51
Fikk denne i går, 1 uke etter jeg fikk 2-3. Så den kom akkurat samme dag som forventet. Flirer over meg selv for de to jeg bare "måtte" kaste bort penger på imellomtiden selvom jeg egentlig visste det var for tidlig :laughing021 man blir så koko av denne testing!
 

Vedlegg

  • 20230401_202456.jpg
    20230401_202456.jpg
    1,4 MB · Visninger: 23
Back
Topp