Testene våre!

Jeg sniker meg sånn halvveis inn her, inn med en halv fot :nailbiting:
En ikke planlagt graviditet, men som jeg ikke er helt sikker på om utvikler seg som det skal. Testet svaaakt positivt på mandag, og har fortsatt å teste morgen og kveld siden da. Siden det ikke var planlagt så har jeg ikke hatt noen av babyplan sine tester som jeg har brukt tidligere liggende, og kjøpte derfor en pakke med 25 tester fra rfsu. Og streken er fortsatt så svak at den nesten ser negativ ut?! :sour: Hadde begynt å forberede meg på at det ender i kjemisk/spontanabort, men tok en digital clearblue og den sier 2-3? Altså hva?!:wideyed: Er rfsu virkelig SÅ dårlig?

Bilde av rfsu testene er tirsdag, onsdag og idag torsdag. Skjønner virkelig ingenting
 

Vedlegg

  • E615C26D-CB62-4392-9AED-455C851EC549.jpeg
    E615C26D-CB62-4392-9AED-455C851EC549.jpeg
    236,4 KB · Visninger: 72
  • 1482AE6B-0334-4B10-96C8-E6A6093AC4C3.jpeg
    1482AE6B-0334-4B10-96C8-E6A6093AC4C3.jpeg
    1 MB · Visninger: 73
Jeg sniker meg sånn halvveis inn her, inn med en halv fot :nailbiting:
En ikke planlagt graviditet, men som jeg ikke er helt sikker på om utvikler seg som det skal. Testet svaaakt positivt på mandag, og har fortsatt å teste morgen og kveld siden da. Siden det ikke var planlagt så har jeg ikke hatt noen av babyplan sine tester som jeg har brukt tidligere liggende, og kjøpte derfor en pakke med 25 tester fra rfsu. Og streken er fortsatt så svak at den nesten ser negativ ut?! :sour: Hadde begynt å forberede meg på at det ender i kjemisk/spontanabort, men tok en digital clearblue og den sier 2-3? Altså hva?!:wideyed: Er rfsu virkelig SÅ dårlig?

Bilde av rfsu testene er tirsdag, onsdag og idag torsdag. Skjønner virkelig ingenting
Sniker fra oktober. Ja, RSFU er virkelig så dårlig. De skremte meg skikkelig til å tenke at jeg hadde kjemisk med så dårlig strek. Det at du har 2-3 på CB er veldig bra :) Jeg gratulerer deg med graviditeten jeg:Heartbigred
 
Jeg sniker meg sånn halvveis inn her, inn med en halv fot :nailbiting:
En ikke planlagt graviditet, men som jeg ikke er helt sikker på om utvikler seg som det skal. Testet svaaakt positivt på mandag, og har fortsatt å teste morgen og kveld siden da. Siden det ikke var planlagt så har jeg ikke hatt noen av babyplan sine tester som jeg har brukt tidligere liggende, og kjøpte derfor en pakke med 25 tester fra rfsu. Og streken er fortsatt så svak at den nesten ser negativ ut?! :sour: Hadde begynt å forberede meg på at det ender i kjemisk/spontanabort, men tok en digital clearblue og den sier 2-3? Altså hva?!:wideyed: Er rfsu virkelig SÅ dårlig?

Bilde av rfsu testene er tirsdag, onsdag og idag torsdag. Skjønner virkelig ingenting
Jeg har også fått negative/veldig svak strek på rfsu sine. Clearblue viste 1-2 uker. Så jeg prøver å ikke bry meg om rfsu sine
 
Endelig kom den :love017 :happy093. :dance011 Da sier jeg meg ferdig med testetøsa for aller siste gang i mitt liv:sad010:greet008 Trist, vemodig og veldig gøy på én og samme gang:Heartred
20230330_183655.jpg20230330_183640.jpg
 
Syns denne stigningen er fryktelig treig :sorry: Tenkte litt på legetime, men nå kommer jo påska og greier, så vet ikke om jeg gidder?

Synes de er fiiiine❤️ Flere av mine makesure tester ble sånn, uten grunn. På tross av teststreken var sterkere enn kontrollstreken på testen før det igjen:) Er forskjellige mengder med fargestoff i dem:happy119 Så om du er bekynret, ville jeg heller fått foretatt en hcg-måling❤️
 
Synes de er fiiiine❤️ Flere av mine makesure tester ble sånn, uten grunn. På tross av teststreken var sterkere enn kontrollstreken på testen før det igjen:) Er forskjellige mengder med fargestoff i dem:happy119 Så om du er bekynret, ville jeg heller fått foretatt en hcg-måling❤️
Prøver trøste meg med at fargestoff, konsentrasjon på urin - alt som spiller inn! Blir jo bare mer og mer bekymret for hvert svangerskap, jo :bag: Legekontoret er stengt til 13, så prøvde sende melding til fastlegen. Om han ikke svarer innen 13, forsøker jeg å ringe så jeg kanskje kan få tatt en prøve i dag og mandag :smiley-angelic001 Tror jeg er ekstra bekymret fordi jeg vet dette er min siste sjanse på å gå gravid igjen; går det skeis, er ikke mannen med på å prøve på en til - denne lille er jo en uplanlagt liten gave ❤️
 
Syns denne stigningen er fryktelig treig :sorry: Tenkte litt på legetime, men nå kommer jo påska og greier, så vet ikke om jeg gidder?
Synes også di ser helt fine ut, er så mye som kan spille inn så tidlig og når man tester så ofte. Noe en helst ikke skal da på grunn av unødvendig bekymring :Heartred

På mitt legekontor trenger jeg ikke time for å få tatt hcg prøve. Går jeg fra morgenen av så får jeg svar samme dag, så for din del så ville jeg gått å tatt en prøve så får du nok svar over helgen forhåpentligvis❤️
 
Synes også di ser helt fine ut, er så mye som kan spille inn så tidlig og når man tester så ofte. Noe en helst ikke skal da på grunn av unødvendig bekymring :Heartred

På mitt legekontor trenger jeg ikke time for å få tatt hcg prøve. Går jeg fra morgenen av så får jeg svar samme dag, så for din del så ville jeg gått å tatt en prøve så får du nok svar over helgen forhåpentligvis❤️
Tusen takk, dere er så fine! :crybaby2 Nok hormoner i sving i alle fall, jeg griner av de fine meldingene deres ❤️

Sendte melding til fastlegen da telefonen er stengt til 13, om han ikke svarer ringer jeg ned da og hører - vil gjerne ha et svar ❤️
 
Tusen takk, dere er så fine! :crybaby2 Nok hormoner i sving i alle fall, jeg griner av de fine meldingene deres ❤️

Sendte melding til fastlegen da telefonen er stengt til 13, om han ikke svarer ringer jeg ned da og hører - vil gjerne ha et svar ❤️
Så bra, gjør det❤️ Er ikke noe vits i å gå å være redd og stresset når man kan få svar☺️ Typisk når det blir sånn på en fredag, men håper det går bra og at du klarer å slappe av❤️
 
Telefonen stengt fram til 13:00, og blodprøvene blir sendt 13:30 - så da blir det hcg på mandag og eventuell ny blodprøve etter påske :bag: Får prøve å roe nervene litt med andre ting ❤️
 
Back
Topp