Testene våre!

Fine streken som blir litt og litt sterkere for hver gang ❤️ Dersom jeg hadde minsteverdi på 200 for å få 2-3 på CBD på lørdag, så får jeg nok ikke 3+ før på søndag-ish - så tørr ikke ta ny CBD før da, selv om jeg har såå lyst! Redd for å bruke opp CBD :shy:
 

Vedlegg

  • 20230406_070354.jpg
    20230406_070354.jpg
    503,2 KB · Visninger: 42
Fine streken som blir litt og litt sterkere for hver gang ❤️ Dersom jeg hadde minsteverdi på 200 for å få 2-3 på CBD på lørdag, så får jeg nok ikke 3+ før på søndag-ish - så tørr ikke ta ny CBD før da, selv om jeg har såå lyst! Redd for å bruke opp CBD :shy:
Hurra!!!! Dette går veien
 
Fine streken som blir litt og litt sterkere for hver gang ❤️ Dersom jeg hadde minsteverdi på 200 for å få 2-3 på CBD på lørdag, så får jeg nok ikke 3+ før på søndag-ish - så tørr ikke ta ny CBD før da, selv om jeg har såå lyst! Redd for å bruke opp CBD :shy:
Ååå fine streken❤️ Håper du har funnet roen og koser deg i påsken❤️
 
Fine streken som blir litt og litt sterkere for hver gang ❤️ Dersom jeg hadde minsteverdi på 200 for å få 2-3 på CBD på lørdag, så får jeg nok ikke 3+ før på søndag-ish - så tørr ikke ta ny CBD før da, selv om jeg har såå lyst! Redd for å bruke opp CBD :shy:

Fine streken ❤️ dette går bra ❤️
 
Etter denne testen 5+3 drista jeg meg til en CBD, men fikk pinade bare 2-3 i dag også! :bag: Tipper jeg ligger og vipper på grensa, men hadde jo et lite håp om 3+ :shy: Da blir det ny CBD på mandag, da MÅ den jo bli 3+, eller?
 

Vedlegg

  • 20230408_071756.jpg
    20230408_071756.jpg
    589,4 KB · Visninger: 36
Da jeg hatt to kjemiske tidligere er jeg livredd før det nå og.
MS testene er tatt første gang på do 12DPO og andre gang 13DPO da jeg var til og måtte løpe å kjøpe :smiley-ashamed004 Redd at det ikke er nok stigning?

Så har jeg startet tidligere i dpo land med å teste med normals tester denne mnd og her er den nest siste fra 12DPO og siste fra første gang på do idag 13 DPO og der der man jo noe skjer. Hva tenker dere? Kan jeg sitte rolig i båten eller er dette for dårlig stigning?
Fikk jo positiv igår på digital 1-2.

 

Vedlegg

  • IMG_20230408_100926.jpg
    IMG_20230408_100926.jpg
    4,7 MB · Visninger: 34
  • IMG_20230408_100907.jpg
    IMG_20230408_100907.jpg
    4,7 MB · Visninger: 34
Da jeg hatt to kjemiske tidligere er jeg livredd før det nå og.
MS testene er tatt første gang på do 12DPO og andre gang 13DPO da jeg var til og måtte løpe å kjøpe :smiley-ashamed004 Redd at det ikke er nok stigning?

Så har jeg startet tidligere i dpo land med å teste med normals tester denne mnd og her er den nest siste fra 12DPO og siste fra første gang på do idag 13 DPO og der der man jo noe skjer. Hva tenker dere? Kan jeg sitte rolig i båten eller er dette for dårlig stigning?
Fikk jo positiv igår på digital 1-2.

Syns dette var fin stigning, jeg ❤️
 
Ja, det vill jeg tro!☺️❤️
Streken din er jo så sterk å fin nå!❤️❤️❤️
Tusen takk, fine det ❤️ Følelsene bytter fra panikk til ro hvert 5.min til tider, men nå skal vi ut å nyte familietid - så satser på tankene kan få litt fred ❤️
 
Åh det var hyggelig å høre. De er ikke for svake da tenker du? :love017
Syns du har fin stigning fra 12 til 13, jeg altså ❤️ Er det noe jeg har lært denne runden, er det at alle tester er såå forskjellige! Jeg har troa på dette ❤️
 
Syns du har fin stigning fra 12 til 13, jeg altså ❤️ Er det noe jeg har lært denne runden, er det at alle tester er såå forskjellige! Jeg har troa på dette ❤️
Okei. Ja det er veldig forskjellig har jeg skjønt :smiley-ashamed004
Syns du har fin stigning fra 12 til 13, jeg altså ❤️ Er det noe jeg har lært denne runden, er det at alle tester er såå forskjellige! Jeg har troa på dette ❤️
 
I dag måtte jeg til med en formiddags test :angelic:

Er ikke disse strekene like nå, eller er test streken sterkere?
Ut å kjøpe digital nå, så blir det vel en test til i kveld:Heartred

18 DPO/4+4:love017
1680957861245.jpeg
 
Da jeg hatt to kjemiske tidligere er jeg livredd før det nå og.
MS testene er tatt første gang på do 12DPO og andre gang 13DPO da jeg var til og måtte løpe å kjøpe :smiley-ashamed004 Redd at det ikke er nok stigning?

Så har jeg startet tidligere i dpo land med å teste med normals tester denne mnd og her er den nest siste fra 12DPO og siste fra første gang på do idag 13 DPO og der der man jo noe skjer. Hva tenker dere? Kan jeg sitte rolig i båten eller er dette for dårlig stigning?
Fikk jo positiv igår på digital 1-2.

Alle produserer jo hcg i ulikt tempo, og dobling er vanlig annen hver dag. Det er vell et godt tegn at testen er sterkere og ikke svakere. Jeg syntes de første dagene etter positiv test går så sykt sakte. En dag føles minst som en uke. Krysser fingrene for at denne lille klamrer seg fast, og sender masse gode tanker!! ❤️
 
Back
Topp