Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk!!

Dette er mine i dag! Lurer på om jeg skal våge meg på en digital selvNoen som har erfaring med babyplan testing 20 dpo. Denne streken har vært slik i dagesvis, skal
Så fantastisk!!![]()
Jeg har heller ikke gode erfaringer med RFSU. På samme dag fikk jeg sterkere utslag med Babyplan og MakeSureHva tenker dere? Nederste test er tatt i dag, 5+3. Nest nederst er fra 5+1.
Nå har jeg ikke tatt blodprøve, mulig jeg bør gjøre det?
Syntes testen fra i dag virket svakere enn den fra 5+1, men samtidig er det rfsu-tester som jeg ikke har så godt inntrykk av..
Vis vedlegget 398556
Har det gått få timer fra sist du tisset og til du tok disse? Vet du når på døgnet du vanligvis får sterkest positiv test? For noen er det med morgenurin og for andre er det på kveldenHva tenker dere? Nederste test er tatt i dag, 5+3. Nest nederst er fra 5+1.
Syntes testen fra i dag virket svakere enn den fra 5+1, men samtidig er det rfsu-tester som jeg ikke har så godt inntrykk av..
Vis vedlegget 398556

Alle disse testene er tatt på morgenurin, tror egentlig det er på kvelden jeg får sterkest test, men er usikker på om det har noe å si siden alle er tatt på morgenen..Har det gått få timer fra sist du tisset og til du tok disse? Vet du når på døgnet du vanligvis får sterkest positiv test? For noen er det med morgenurin og for andre er det på kvelden![]()
Jeg syns da denne ser sterk og fin ut!Det var ikke så mange merker å velge mellom her jeg bor.. Jeg tok en clearblue 4+6 da, jeg kunne kanskje kjøpt en til slik bare for å se om det er endringer.. Legger ved testen fra 4+6..Vis vedlegget 398558
Hadde tatt blodprøve for å få roenHva tenker dere? Nederste test er tatt i dag, 5+3. Nest nederst er fra 5+1.
Vis vedlegget 398556

Ja, denne er finJeg syns da denne ser sterk og fin ut!![]()
Ja, jeg tror også det.. Men har ikke mulighet til å ta blodprøver før på tirsdag, så i mellomtiden tror jeg at jeg kjøper en clearblue for å se om den kan dempe uroenHadde tatt blodprøve for å få roen![]()