Oktoberbaby?
Andre møte med forumet
Termin 2 oktNå må det finnes noen oktoberspirer der ute… hvordan ser testene deres ut?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Termin 2 oktNå må det finnes noen oktoberspirer der ute… hvordan ser testene deres ut?![]()
så fint, jeg har 3. oktoberJeg hadde en sa i desember som var iuke 6, første graviditeten vår. Men nå er vi gravide igjen og jeg tok tidlig test og clearblue ukes indikator i dag som viste 2-3 uker som stemmer veldig bra med befruktningsdato 4+1 ❤❤ Så vi håper så veldig at spiren sitter nå Termindato 4 oktober
Jeg har ca sånne tester selv nå, såå deilig å se de blir mørkereSå fine tester dere har!Jeg er jo litt lengre på vei enn dere, men klarte ikke motstå å teste igjen idag da jeg enda har så mange tester til overs
Vis vedlegget 397500
28.09 er for øyeblikket terminJeg har ca sånne tester selv nå, såå deilig å se de blir mørkere) hva er din termin, min er 3. oktober.

. Mannen er bortreist og han spurte om jeg hadde fått mensen siden jeg hadde så mye menssmerter i går. Jeg sa "den kommer vel" og sædcellene dine rakk vel ikke frem. De har vel begynt med rullator
(han synes han blir en gammel pappa, 37år!)2-3
gratulererResultatet vises i 24 timerHei dere
Sniker meg inn her. Blendatester i går. Og i dag så de sånn ut. Mannen er bortreist og han spurte om jeg hadde fått mensen siden jeg hadde så mye menssmerter i går. Jeg sa "den kommer vel" og sædcellene dine rakk vel ikke frem. De har vel begynt med rullator
(han synes han blir en gammel pappa, 37år!)
Skal kjøpen digital å ta som jeg kan ha klar når han kommer hjem på lør. Hvor lenge vises det i displayet?

Du får garantert positiv på digital med de testene derHei dere
Sniker meg inn her. Blendatester i går. Og i dag så de sånn ut. Mannen er bortreist og han spurte om jeg hadde fått mensen siden jeg hadde så mye menssmerter i går. Jeg sa "den kommer vel" og sædcellene dine rakk vel ikke frem. De har vel begynt med rullator
(han synes han blir en gammel pappa, 37år!)
Skal kjøpen digital å ta som jeg kan ha klar når han kommer hjem på lør. Hvor lenge vises det i displayet?
gratulerer
Tenkte å gjøre det samme å teste på nytt neste uke med ukesindikatorDagens test, 11dpo (3+4)Nå har jeg bare 1 digital igjen, og den skal få ligge i skuffen til i neste uke. Forhåpentligvis viser den stigning til 2-3
Vis vedlegget 397647
Det er det dessverre ikke noe vi kan viteG testen fra i går var sterkere og den tok jeg på kvelden da jeg kom hjem. Og jeg tok en nå også. Den var svakere. Burde jeg vært bekymret?? Jeg vet jeg skal teste på morgen urin og men da jeg så den svake streken så ble jeg redd
Jeg har alltid testet sterkere på kvelden, så kanskje du gjør det også?G testen fra i går var sterkere og den tok jeg på kvelden da jeg kom hjem. Og jeg tok en nå også. Den var svakere. Burde jeg vært bekymret?? Jeg vet jeg skal teste på morgen urin og men da jeg så den svake streken så ble jeg redd