Testene våre

Jeg hadde en sa i desember som var iuke 6, første graviditeten vår. Men nå er vi gravide igjen og jeg tok tidlig test og clearblue ukes indikator i dag som viste 2-3 uker som stemmer veldig bra med befruktningsdato 4+1 ❤❤ Så vi håper så veldig at spiren sitter nå Termindato 4 oktober
så fint, jeg har 3. oktober :)

Hei dere:smiley-angelic003
Sniker meg inn her. Blendatester i går. Og i dag så de sånn ut :nailbiting::woot:. Mannen er bortreist og han spurte om jeg hadde fått mensen siden jeg hadde så mye menssmerter i går. Jeg sa "den kommer vel" og sædcellene dine rakk vel ikke frem. De har vel begynt med rullator:laughing002(han synes han blir en gammel pappa, 37år!)
Skal kjøpen digital å ta som jeg kan ha klar når han kommer hjem på lør. Hvor lenge vises det i displayet?

Sniker meg inn her. Blendatester i går. Og i dag så de sånn ut :nailbiting::woot:. Mannen er bortreist og han spurte om jeg hadde fått mensen siden jeg hadde så mye menssmerter i går. Jeg sa "den kommer vel" og sædcellene dine rakk vel ikke frem. De har vel begynt med rullator:laughing002(han synes han blir en gammel pappa, 37år!)
Skal kjøpen digital å ta som jeg kan ha klar når han kommer hjem på lør. Hvor lenge vises det i displayet?
Resultatet vises i 24 timer :) gratulerer med bebbis! :Heartred

Du får garantert positiv på digital med de testene der :woot: gratulerer:Heartred

G testen fra i går var sterkere og den tok jeg på kvelden da jeg kom hjem. Og jeg tok en nå også. Den var svakere. Burde jeg vært bekymret?? Jeg vet jeg skal teste på morgen urin og men da jeg så den svake streken så ble jeg redd

Vedlegg

• 91D13658-5541-4023-8D65-32A52A7D5966.jpeg
    91D13658-5541-4023-8D65-32A52A7D5966.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 90
  • 78FFF7D2-3F09-42AA-A98E-E7908FA8237A.jpeg
    78FFF7D2-3F09-42AA-A98E-E7908FA8237A.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 90
G testen fra i går var sterkere og den tok jeg på kvelden da jeg kom hjem. Og jeg tok en nå også. Den var svakere. Burde jeg vært bekymret?? Jeg vet jeg skal teste på morgen urin og men da jeg så den svake streken så ble jeg redd
Det er det dessverre ikke noe vi kan vite :( håper virkelig på terminspire❤️

Jeg har alltid testet sterkere på kvelden, så kanskje du gjør det også?

Back
Topp