Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh jeg er også 5+0 i dag og har så lyst på 3+ men tør ikke ta en ny enda5+0 og 3+ i dag! Veldig letta!! Måtte bøllefrøet klamre seg godt, godt fast!Vis vedlegget 387173
Ja, var VELDIG usikker på om jeg turte å ta den. Nå begynner jeg nesten å lure på om det er to inni der, haha.Åh jeg er også 5+0 i dag og har så lyst på 3+ men tør ikke ta en ny enda
Haha Det kan jo hendeJa, var VELDIG usikker på om jeg turte å ta den. Nå begynner jeg nesten å lure på om det er to inni der, haha.
Så morsomt at du og sier Bøllefrøet Minstemann her er raspeballen, så vi slet lenge med å finne navn til spiren. Vi og landet på bøllefrøet (raspeballen her er galen, så vi ser for oss en ny pøbel i magen)5+0 og 3+ i dag! Veldig letta!! Måtte bøllefrøet klamre seg godt, godt fast!Vis vedlegget 387173
Første her er Kaptein Bøllefrans, så dette er løytnant BøllefrøSå morsomt at du og sier Bøllefrøet Minstemann her er raspeballen, så vi slet lenge med å finne navn til spiren. Vi og landet på bøllefrøet (raspeballen her er galen, så vi ser for oss en ny pøbel i magen)
Haha. NiceFørste her er Kaptein Bøllefrans, så dette er løytnant Bøllefrø
Ojojoj! Ja, dette var økning! Så gøyI dag 4+3 og kjempe økning fra i går kveld.. ikke morgen urin men nummer 2 i dag..
Ojojoj! Ja, dette var økning! Så gøy