Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh5+0 og 3+ i dag! Veldig letta!! Måtte bøllefrøet klamre seg godt, godt fast!Vis vedlegget 387173
jeg er også 5+0 i dag og har så lyst på 3+ men tør ikke ta en ny endaJa, var VELDIG usikker på om jeg turte å ta den. Nå begynner jeg nesten å lure på om det er to inni der, haha.Åhjeg er også 5+0 i dag og har så lyst på 3+ men tør ikke ta en ny enda
HahaJa, var VELDIG usikker på om jeg turte å ta den. Nå begynner jeg nesten å lure på om det er to inni der, haha.
Det kan jo hende Så morsomt at du og sier Bøllefrøet5+0 og 3+ i dag! Veldig letta!! Måtte bøllefrøet klamre seg godt, godt fast!Vis vedlegget 387173
Minstemann her er raspeballen, så vi slet lenge med å finne navn til spiren. Vi og landet på bøllefrøet
(raspeballen her er galen, så vi ser for oss en ny pøbel i magen
)Første her er Kaptein Bøllefrans, så dette er løytnant BøllefrøSå morsomt at du og sier BøllefrøetMinstemann her er raspeballen, så vi slet lenge med å finne navn til spiren. Vi og landet på bøllefrøet
(raspeballen her er galen, så vi ser for oss en ny pøbel i magen
)

Haha. NiceFørste her er Kaptein Bøllefrans, så dette er løytnant Bøllefrø![]()

Ojojoj! Ja, dette var økning! Så gøyI dag 4+3 og kjempe økning fra i går kveld.. ikke morgen urin men nummer 2 i dag..![]()
Ojojoj! Ja, dette var økning! Så gøy![]()