Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, var nok en liten rift etter innsett av progesteronpille, eller at spire graver seg godt nedx) Dråpene kan jo ha vært hva som helst fra festeblødning til rift i slimhinne Min erfaring er at det både kjennes og sees om det er noe alvorlig. Morsomt om det er tvillinger da!
hei og velkommen- det var jo veldig sterke og flotte tester da!Første innlegg her, og egentlig første aktivitet i forumet. Er 35 år, har ingen barn fra før og har prøvd i over 2 år nå, med en SA i 2020. Ellers ingen positive tester før nå.
Er 5+3 idag, og har ikke helt turt å poste her, men fikk en utfordring av psykologen min idag om å glede meg litt mer til tross for at man ikke vet hva som vil skje. Etter å ha prøvd i 2 år er det vanskelig å tenke at det vil gå bra, men ser lovende ut på testene. Krysser fingrene for at det går veien for alle her inne Vis vedlegget 386763
Ja jeg Får gode streker på Normal sine, men dårlig på make sure. Helt merkeligEr 12/13 dpo. Testene er tatt på samme urinen. Flere som får skikkelig dårlig utslag på Make Sure sine tester?
Jeg har tenkt at det må være atter en kjemisk, siden strekene på Make Sure er skikkelig svake. Så ble veldig overrasket over positiv digital testJa jeg Får gode streker på Normal sine, men dårlig på make sure. Helt merkelig
Jeg og går og venter på at noe skal skje. Men har jo sterke streker på andre tester. Men.. er 16 dpo nå, og dette er streken fra i kveld. Har kommet seg kraftig fra bare i går kveld.. metode over.. ikke noe å skryte av den hellerJeg har tenkt at det må være atter en kjemisk, siden strekene på Make Sure er skikkelig svake. Så ble veldig overrasket over positiv digital test
Ja med forrige fikk jeg 3+ når jeg var 5+2Hei .. nå blir jeg stressa igjen.. Vet at alle har ulike nivå av hcg, men i dag er jeg 5+1 og tok en digital cb med ukeindikator. Forventet da å få 3+ (står man skal få det når man er 5uker+), men fikk fortsatt gravid 2-3. Sliter for tiden med en hb på 8,2 og ferritin på 5 og er bekymret for den lille spiren i magen. Pratet med jordmor i går som forsikret meg at det ikke vil ha noen negative konsekvenser for fosteret, men man er jo uansett redd!! Flere som har opplevd å få dette resultatet på cb når de er passert 5uker? Vis vedlegget 386795
Man kan vel få 2-3 når man er 4-5 uker på vei, så ville ikke stressa. Jeg har en digital igjen (er 4+1) og tar nok ikke den før evt mot slutten av neste uke, tidligst.Hei .. nå blir jeg stressa igjen.. Vet at alle har ulike nivå av hcg, men i dag er jeg 5+1 og tok en digital cb med ukeindikator. Forventet da å få 3+ (står man skal få det når man er 5uker+), men fikk fortsatt gravid 2-3. Sliter for tiden med en hb på 8,2 og ferritin på 5 og er bekymret for den lille spiren i magen. Pratet med jordmor i går som forsikret meg at det ikke vil ha noen negative konsekvenser for fosteret, men man er jo uansett redd!! Flere som har opplevd å få dette resultatet på cb når de er passert 5uker? Vis vedlegget 386795
Hvordan ser strimmeltesten ut? Har du øking på disse? Isåfall ville jeg ikke hengt meg veldig opp i eksakt når 3+ slår ut. Streken på strimmelen må være ganske mye sterkere enn kontrollstreken når 3+ slår utHei .. nå blir jeg stressa igjen.. Vet at alle har ulike nivå av hcg, men i dag er jeg 5+1 og tok en digital cb med ukeindikator. Forventet da å få 3+ (står man skal få det når man er 5uker+), men fikk fortsatt gravid 2-3. Sliter for tiden med en hb på 8,2 og ferritin på 5 og er bekymret for den lille spiren i magen. Pratet med jordmor i går som forsikret meg at det ikke vil ha noen negative konsekvenser for fosteret, men man er jo uansett redd!! Flere som har opplevd å få dette resultatet på cb når de er passert 5uker? Vis vedlegget 386795
Jeg fikk aldri 3+ med førstemann og ei heller veldig sterke strimler hun skal nå bli storesøster<3Hei .. nå blir jeg stressa igjen.. Vet at alle har ulike nivå av hcg, men i dag er jeg 5+1 og tok en digital cb med ukeindikator. Forventet da å få 3+ (står man skal få det når man er 5uker+), men fikk fortsatt gravid 2-3. Sliter for tiden med en hb på 8,2 og ferritin på 5 og er bekymret for den lille spiren i magen. Pratet med jordmor i går som forsikret meg at det ikke vil ha noen negative konsekvenser for fosteret, men man er jo uansett redd!! Flere som har opplevd å få dette resultatet på cb når de er passert 5uker? Vis vedlegget 386795
Merker at man allerede er blitt litt hormonella, for nå kom det en tåre. Vanskelig i denne startfasen før ul når alt er så usikkert, så utrolig fint at du deler din erfaring!Jeg fikk aldri 3+ med førstemann og ei heller veldig sterke strimler hun skal nå bli storesøster<3
Dette ser absolutt bra utTør ikke glede seg helt enda, men går riktig vei
Svsk med førstemann var absolutt ikke noe koselig- og mye er fortrengt! Jeg var besatt av testing og fy flate så mye det ødelegger! Var kort vei fra himmel til helvette! Turte heller ikke fortelle noen om svsk, tilfelle det gikk galt osv! Det var veldig ensomt faktisk! Selv om barnefar var med hele veien en graviditet er skummel, slitsom og fantastisk- i nettopp den rekkefølgen Men det går som oftest bra. Stor klem til degMerker at man allerede er blitt litt hormonella, for nå kom det en tåre. Vanskelig i denne startfasen før ul når alt er så usikkert, så utrolig fint at du deler din erfaring!
Jeg har ikke brukt strimmeltest på en stund! Får kjøpe noen flere å se! Takk for tipset!Hvordan ser strimmeltesten ut? Har du øking på disse? Isåfall ville jeg ikke hengt meg veldig opp i eksakt når 3+ slår ut. Streken på strimmelen må være ganske mye sterkere enn kontrollstreken når 3+ slår ut