Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du regnet ut ca termin ?Første digitale i dag, og progresjons bilder på first response.
Vis vedlegget 331379
Vis vedlegget 331380
Ja. Etter britiske terminkalkulator 1 april, etter norsk 4. April. Vet ikke hvorfor det er forskjellig, men jeg bor i Storbritannia så.Har du regnet ut ca termin ?
Gratulerer!!Tok en test på fredag, og den viste ingen ting. Tok denne idag tidlig er veldig nervøs siden vi hadde en MA i mai.
Gratulerer!!
Hehe selv hadde jeg tidlig el, så derfor jeg regner det som mellom 1-4 april bare så får de bestemme på oul heller.jeg blir ikke enig med noen av kalkulatorene, i forhold til første mens dag og når eggløsnimgstesten viste positiv. Ser ut som jeg hadde sen eggløsning i forhold til mens
Hehe selv hadde jeg tidlig el, så derfor jeg regner det som mellom 1-4 april bare så får de bestemme på oul heller.
Ja ikke sant.Ja var lurt, ifølge mens termin så får jeg i slutten av mars, men ifølge eggløsning så er det begynnelsen av april. men får vente å se at alt går bra og oul får bestemme.
Ja ikke sant.
Jeg kommer nok til å snike litt i mars gruppa også fordi det var veldig ensomt her inne ennå hehe.
Ja dette blir så klart hovedgruppa men er godt å ha noen å prate med i ei termingruppe hvor de har kommet litt lengre også.Er lov å snik titte litt, men i den gruppa ligger jeg så langt etter dem andre enda så håper det kommer flere inn hit Går Ann å lage Facebook side etterhvert. Var veldig hyggelig i den jeg var i sist svangerskap før det gikk galt med en MA :/
Ja dette blir så klart hovedgruppa men er godt å ha noen å prate med i ei termingruppe hvor de har kommet litt lengre også.
Huff så leit. jeg var ikke i noen facebook gruppe sist jeg var i termingruppe, men gruppa her inne var veldig koselig (var i desember gruppa), var ikke en ma men en vanlig tidlig sa hos meg da.
Ja var desember 2020 ja.Var du i desember gruppa 2020? var der jeg og.
Men brukte mest Facebook gruppa, også var jeg ikke så aktiv.
Var 10+1 da vi var på tul og fikk vite at fosteret hadde stoppet å vokse :/
Ja var desember 2020 ja.
Huff så trist. håper at den sitter denne gangen da!! ❤
Kanskje du får til å ta en ekstra tidlig tul denne gangen?Ja det var trist, men må bare tenke at det var nok en grunn til at det gikk galt også håper vi på at nå går det som det skal men bruker nok lang tid på å slappe av denne gangen tror jeg
Kanskje du får til å ta en ekstra tidlig tul denne gangen?
Jeg skal spørre om tul i uke 9 når jeg kommer hjem fra norgesferie. Nekter å vente til uke 12.
La oss krysse fingrene for terminspirer denne gangen.
Ja har hørt at det er vanskelif å se hjertelyd før uke 6. Og ofte må de ta innvendig ultralyd da.Ja skal høre med legen neste uke om tul, om jeg ikke får av offentlig så velger vi nok å ta privat for å roe oss selv endel jeg bør vel vente helst til uke 6? For å høre hjertet ?
Ja har hørt at det er vanskelif å se hjertelyd før uke 6. Og ofte må de ta innvendig ultralyd da.
Jeg tenker om jeg klarer å vente til uke 9 så må de vel klare å se på utsiden også.
Jeg skal kontakte jordmor når jeg havner på uke 5 tenker jeg.