Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så glad for å se testene dine9-12 dpo. Di to øverste er fra 9.
Endelig begynner det å komme en tydelig sterkere strek![]()
Første er tatt 12. august hvor man såvidt skimter en strek, positiv digital dagen etterAner ikke hvor langt jeg er på vei, da jeg slutta på pilla i starten av juli, og hadde blødning 10-13. juli. Fortsatt ikke gått opp for meg at vi traff på første pp!
Men lurer litt på, om noen kan hjelpe meg å finne ut hvor langt jeg er på vei? Skal jeg regne fra 10. juli? Så usikker når jeg ikke rakk å komme inn i syklus..
Tusen takk!Gratulerer!Jeg ville regnet fra 10.juli ja, siden du da hadde første blødningsdag! Er vel den datoen lege/jordmor vil ta utgangspunkt i, og så får du endelig termindato på OUL! Babyverden sin terminkalkulator er veldig grei å bruke! Og så setter du 28 dagers syklus! Er du veldig usikker på hvor langt du er på vei, så kan du spørre om du kan få henvisning til tidlig ultralyd eller bestille en privat!
Tusen takk!Men da er jeg 5+3 i følge menstermin, skulle ikke CB digital vist mer enn 1-2 da? Jeg skjønner virkelig ikke dette Har legetime om 2 uker, så får vel høre mer da
De digitale kan være litt lunefulle ifht dette med uker, men vanligvis burde den vist mer enn 1-2 ja! Men det er også stor sannsynlighet at du har hatt eggløsning senere, og alt kan være i skjønneste orden! Jeg ville hørt med legen om en tidlig UL! Tror man er innenfor «kriterier» når man er rett etter pilleslutt og ikke vet når eggløsningen kan ha vært! Det er forskjellig fra sted til sted hvor strengt det er å få tidlig ultralyd offentlig! Du kan også ta en blodprøve hos legen og måle hcg, men det i seg selv sier ikke noe om hvor langt du er på vei for hcg-nivåer kan være veldig forskjellig! Men er den veldig høy, så kan det jo en pekepinn hvertfall på ca hvor langt du er! Og tar du blodprøve med 2-3 dagers mellomrom, så ser man om hcg øker som det skal!