Testene våre

BBBFFFC3-70C6-4EC7-9C47-5E9F67E78CE3.jpeg Hei! I følge terminkalkulatoren er jeg 4+6 i dag (30 dagers syklus). Men jeg får så svake tester noen som har (positiv) erfaring med dette? Har benyttet strimmeltestene fra RFSU. Venter på tester i posten fra billigetester.

PS: testen på bildet ble litt sterkere en stund etter at jeg tok bildet.

Vis vedlegget 304948 Hei! I følge terminkalkulatoren er jeg 4+6 i dag (30 dagers syklus). Men jeg får så svake tester noen som har (positiv) erfaring med dette? Har benyttet strimmeltestene fra RFSU. Venter på tester i posten fra billigetester.

Jeg ville tenkt enten kjemisk eller sen EL. Ville testet igjen og sjekket at den stiger normalt.

Vis vedlegget 304948 Hei! I følge terminkalkulatoren er jeg 4+6 i dag (30 dagers syklus). Men jeg får så svake tester noen som har (positiv) erfaring med dette? Har benyttet strimmeltestene fra RFSU. Venter på tester i posten fra billigetester.

Jeg har dessverre ikke positiv erfaring, det har betydd kjemisk for meg.
men jeg har vært sikker på el, hvis du ikke er det kan det være du er tidligere enn du tror :)

Jeg har dessverre ikke positiv erfaring, det har betydd kjemisk for meg.
men jeg har vært sikker på el, hvis du ikke er det kan det være du er tidligere enn du tror :)
Ok, trist å høre :( Jeg er ikke sikker på når eggløsning var, så har et håp om at det er tidlig! Førstemann ble flyttet 4 dager fra mens-termin til ultralyd-termin. Kanskje det er tilfellet denne gangen også :)

Er så hyggelig å se alle testene!! Jeg skulle ønske det var meg. Håper på en sånn fin test i nær fremtid :angelic:

Min test 4+0 og i dag, 4+2:Heartred

Vedlegg

• E2512903-16FB-4E4E-8D44-CC36D7E4E3BB.jpeg
    E2512903-16FB-4E4E-8D44-CC36D7E4E3BB.jpeg
    10,7 KB · Visninger: 31
Øverst til venstre 9 DPO, så 10 og 11 DPO. Nederst til høyre 11 DPO kveld. Digital 12 DPO morgen! 33F9731F-2568-45E6-B97C-7D15E2373EA2.jpeg

Flytter denne tråden in under "våre bilder og dagbøker" slik at den ikkje forsvinner i mengda! Gratulerer så mykje alle saman!! :)

Hehe nok en test fra meg 4+2 i dag og tok testen 11.45 ca i dag så ikke morgenurin. Og denne gangen kom positiv streken frem før kontrollstreken. Så tydelig at hcg har steget. :) blir så glad hver gang testen er positiv. Hehe

Vedlegg

• 20190807_115441.jpg
    20190807_115441.jpg
    21,6 KB · Visninger: 23
Jeg føler meg nesten litt snytt denne gangen, jeg som er slik testetøs! Med sønnen testa jeg fra 8 dpo, og endte på totalt 40!! (Fleste var billigstrimler altså:hilarious::hilarious:)! Nå testa jeg ikke før jeg tydeligvis var 4+6, strekene kunne ikke bli sterkere og den digitale viste 3+:hilarious: er jo ikke noe poeng å teste mer!!

Back
Topp