Strimmelen var i går (4+1) og den digitale var i dag (4+2).
Fremdeles litt i sjokk![]()
Digg å hoppe glatt over de svake streker-perioden da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strimmelen var i går (4+1) og den digitale var i dag (4+2).
Fremdeles litt i sjokk![]()
Ja, det var heeelt greitDigg å hoppe glatt over de svake streker-perioden da![]()
Jeg ville tenkt enten kjemisk eller sen EL. Ville testet igjen og sjekket at den stiger normalt.Vis vedlegget 304948 Hei! I følge terminkalkulatoren er jeg 4+6 i dag (30 dagers syklus). Men jeg får så svake tester noen som har (positiv) erfaring med dette? Har benyttet strimmeltestene fra RFSU. Venter på tester i posten fra billigetester.
PS: testen på bildet ble litt sterkere en stund etter at jeg tok bildet.
Ok, takk for svar!Jeg ville tenkt enten kjemisk eller sen EL. Ville testet igjen og sjekket at den stiger normalt.
Vis vedlegget 304948 Hei! I følge terminkalkulatoren er jeg 4+6 i dag (30 dagers syklus). Men jeg får så svake tester noen som har (positiv) erfaring med dette? Har benyttet strimmeltestene fra RFSU. Venter på tester i posten fra billigetester.
PS: testen på bildet ble litt sterkere en stund etter at jeg tok bildet.
Ok, trist å høreJeg har dessverre ikke positiv erfaring, det har betydd kjemisk for meg.
men jeg har vært sikker på el, hvis du ikke er det kan det være du er tidligere enn du tror![]()
Hvem test har du brukt? Gratulerer13 dop. Tok bildet så snart streken viste seg

)! Nå testa jeg ikke før jeg tydeligvis var 4+6, strekene kunne ikke bli sterkere og den digitale viste 3+
er jo ikke noe poeng å teste mer!!Det var billigtest i England. Tilsvarer de som ligner fra Danmark. ☺Hvem test har du brukt? Gratulerer![]()