Testene våre :)

4cebe8c8a752c605c5a75e4ebb9b9687.jpg

Tok ny test i dag for gøy [emoji4]


[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️
 
Er det berre eg som tar 1 test og seie meg fornøyd med det? :p
 
Er det berre eg som tar 1 test og seie meg fornøyd med det? :p

Jeg tok tre. Klarte ikke å tro på den første, tok en A+ til men måtte ta en digital med ukeindikator for å prøve å forstå det..
 
Er det berre eg som tar 1 test og seie meg fornøyd med det? :p
Vi er to;)
Ser ikke behovet for å kjøpe så mange når en får det bekreftet på den ene!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Vi er to;)
Ser ikke behovet for å kjøpe så mange når en får det bekreftet på den ene!

Har jo vore hjå legen å tatt ein urinprøve, men det var fordi legen trudde ikkje på meg :p Spesielt sia det er smart 7 mnd sia eg fødte jr :p

Edit: snart ;)
 
Last edited:
Har jo vore hjå legen å tatt ein urinprøve, men det var fordi legen trudde ikkje på meg :p Spesielt sia det er smart 7 mnd sia eg fødte jr :p
Hihi skjønner godt han ble litt forvirret, du er gal:D Neida, men er ikke mange som er like tøffe som deg! Skulle selv ønsket jeg kunne ha tettere barn<3
 
jeg har mistet to ganger.første gang fikk jeg sjokk da jeg beg blø 6+0 neste gang jeg ble gravid testet jeg oftere.og når jeg så at strekene ikke ble spes sterkere,var jeg forberedt på aborten som kom 4+5.(rakk å ta en blod prøve hos lege.denne gangen er jeg mer trygg,fordi de svake strekene til å begynne med har bare blitt sterkere og sterkere.og litt moro er det jo å sjekke med digital for hver uke:)
 
jeg har mistet to ganger.første gang fikk jeg sjokk da jeg beg blø 6+0 neste gang jeg ble gravid testet jeg oftere.og når jeg så at strekene ikke ble spes sterkere,var jeg forberedt på aborten som kom 4+5.(rakk å ta en blod prøve hos lege.denne gangen er jeg mer trygg,fordi de svake strekene til å begynne med har bare blitt sterkere og sterkere.og litt moro er det jo å sjekke med digital for hver uke:)
Når kan man forvente at det kommer 3+ på digitalen? Fikk 2-3 når jeg var 16 DPO..
 
en uke etter 2-3 vises iallefall.men ingenting er visst helt sikkert:)jeg fikk uke 3+, 4+6
 
Dette bildet er tatt dagen etter at testen er tatt... Begge strekene var knall sterk.. Svaret kom med en gang med legen også.. Den digitale viste 2-3, men filen var for stor til å laste opp her:p
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1.023,6 KB · Visninger: 21
Back
Topp