Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4+4 i dag.nederste testen var tatt kl 06 i mårrest.den nest nederste og sterkeste ble tatt 08 i mårrestbeviset at jeg får sterkere strek på urin nr 2 eller senere på dagen
Man teller svangerskapet fra første dag i siste mens, så vet du når den var kan du vite eksakt antall dager. Jeg har ikke fått igjen mensen etter pilleslutt, og bruker dagen egget ble befruktet til å regne ut hvor langt jeg er på vei.Her er min test, tatt i går morges
Hvordan vet dere hvor langt dere er komt bare ved å se på testen? Har lest at når det står 1-2 så er man ca 3-4 uker på vei, men hvordan kan dere vite mer spesifikt? jeg er ny og er i mitt første svangerskap, så unnskyld hvis spørsmålet virker teit
vist du tar en digital som viser 1-2 så står det gjerne 2-3 en uke etter det,og 3+ en uke etter det tok en dig 3+4 som viste 1-2 ,4+0 tok jeg en ny som viste 2-3 og 5+0 skal jeg ta en ny.håper den viser 3+.jeg tester mye siden jeg før har fått svakere tester og mistetHer er min test, tatt i går morges
Hvordan vet dere hvor langt dere er komt bare ved å se på testen? Har lest at når det står 1-2 så er man ca 3-4 uker på vei, men hvordan kan dere vite mer spesifikt? jeg er ny og er i mitt første svangerskap, så unnskyld hvis spørsmålet virker teit
Jeg tror jeg må være 4+6 i dag, men min test viser 3+. Ser at du fikk 2-3 da du var 5+. Kanskje jeg er lenger enn jeg tror??
[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️
Den var jo veldig tydelig!3+3 bare, men syns streken er ganske tydelig
jeg fikk 2-3 da jeg var 4+0.Jeg tror jeg må være 4+6 i dag, men min test viser 3+. Ser at du fikk 2-3 da du var 5+. Kanskje jeg er lenger enn jeg tror??
Ok. Jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet, og vente til jeg kommer meg til legen for å få vite akkurat hvor langt jeg er på veijeg fikk 2-3 da jeg var 4+0.