Testene våre

Ikke meningen å blande meg, men fester ikke egget seg ca en uke etter befruktning? Jeg fikk beskjed om det når jeg snakte med legen min forrige gang for jeg sa at jeg var sikker på at jeg hadde festesmerter den dagen babyen faktisk i ettertidsett ble laget..

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Men jeg er ikke lege, og min lege er jo eldre, så kan godt være han ikke har rett, du kjenner jo kroppen din best så :)

Nei, jeg vet ikke. Jeg gjorde som appen sa da jeg aldri født barn før :) Så gjerne finn ut hvor langt jeg er på vei. Men mio90 fikk positiv test dager etter meg og fikk fortsatt 3+ før så de testene gidder jeg ikke bekymre meg over :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Hehe ja, jeg tror vi bare må slappe litt mer av, ungen kommer jo når den kommer uansett når vi måtte mene termin er :p

Nei, jeg vet ikke. Jeg gjorde som appen sa da jeg aldri født barn før :) Så gjerne finn ut hvor langt jeg er på vei. Men mio90 fikk positiv test dager etter meg og fikk fortsatt 3+ før så de testene gidder jeg ikke bekymre meg over :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Tror det bare viser hvor forskjellige vi er, alle sammen :) Og kanskje vi får ny termin alle sammen etter vi har vært på tidlig ul :p

Men jeg er ikke lege, og min lege er jo eldre, så kan godt være han ikke har rett, du kjenner jo kroppen din best så :)

Jeg vet ikke jeg heller.. Da skjønner jeg ikke helt hvorfor vi skal beregne termin fra siste menstruasjon og trykke inn antall syklusdager, for da får jeg opp at unnfangelsen skjedde når jeg hadde eggløsning.

Uansett så er jeg over 5 uker :) Enten om jeg er 5+2 eller 5+6. Det er det kun legen som kan svare på. Og dit skal jeg om 11 dager :) Blir lange 11 dager...

❤️ Desember 2014 ❤️

Da er jeg nok heller 5+2 og termin 12 ;)

❤️ Desember 2014 ❤️

Det et kun babyverden sin app som regner ett svangerskap like langt som legene i norge gjør, altså 40+3. I andre land regner de 40+0.
Jeg hadde siste mens 2 mars, el på cd15, 17 mars som gir termin 10 desember. På andre apper får jeg termin 7 desember men går etter det jeg jeg vet legen vil gjøre altså den babyverden setter.

Er ikke meningen å "ta" deg for å ha oppgitt feil termin eller for noe sånn altså, jeg ser det kan oppfattes sånn tok det opp for å kanskje forklare at det ikke kom 3+ på cbd.
Men du er jo gravid, og det blir baby i desmber så spiller jo virkelig ingen rolle om den kommer 9'ende eller 12 liksom :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Last edited:
Det et kun babyverden sin app som regner ett svangerskap like langt som legene i norge gjør, altså 40+3. I andre land regner de 40+0.
Jeg hadde siste mens 2 mars, el på cd15, 17 mars som gir termin 10 desember. På andre apper får jeg termin 7 desember men går etter det jeg jeg vet legen vil gjøre altså den babyverden setter.

Er ikke meningen å "ta" deg for å ha oppgitt feil termin eller for noe sånn altså, jeg ser det kan oppfattes sånn tok det opp for å kanskje forklare at det ikke kom 3+ på cbd.
Men du er jo gravid, og det blir baby i desmber så spiller jo virkelig ingen rolle om den kommer 9'ende eller 12 liksom :)

Jeg hadde siste mens 1 mars og EL CD 18 :) Følte jo litt at dere trodde jeg løy men regner med dere ikke gjør det :) Er ikke noe forumtroll :p Har skrivd alt i dagboken min. Men jeg bare avventer det og ser hva gyn sier den 22 april :) Og som sagt, ikke sex etter 20 mars men vet jo de kan overleve :) Får bare vente og se

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg hadde siste mens 1 mars og EL CD 18 :) Følte jo litt at dere trodde jeg løy men regner med dere ikke gjør det :) Er ikke noe forumtroll :p Har skrivd alt i dagboken min. Men jeg bare avventer det og ser hva gyn sier den 22 april :) Og som sagt, ikke sex etter 20 mars men vet jo de kan overleve :) Får bare vente og se

❤️ Desember 2014 ❤️

uff nei det må du ikke tru! Har aldri vært i mine tanker, og var virkelig ikke ment sånn, Men så etterpå at det kunne virke som jeg mener du sniker i terminkøen :p

uff nei det må du ikke tru! Har aldri vært i mine tanker, og var virkelig ikke ment sånn, Men så etterpå at det kunne virke som jeg mener du sniker i terminkøen :p
Hehe, Neeida, det prøver jeg ikke på i det hele tatt altså :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Men nå har jeg drivi og ordna på babyverden appen i hele morges og jeg bare satt termin selv til 12.12 for hvis du ser på terminlista, så var det det jeg skrev til å begynne med :) Men så var det alle de andre appene og venninne som surra så fælt med hodet mitt :P Så i dag er jeg 5+4 :) Heldigvis så er jeg fortsatt i 7 uke når jeg skal på ul, det er det viktigste :D

Men nå har jeg drivi og ordna på babyverden appen i hele morges og jeg bare satt termin selv til 12.12 for hvis du ser på terminlista, så var det det jeg skrev til å begynne med :) Men så var det alle de andre appene og venninne som surra så fælt med hodet mitt :p Så i dag er jeg 5+4 :) Heldigvis så er jeg fortsatt i 7 uke når jeg skal på ul, det er det viktigste :D
Synes selv at det er veldig forvirrende med alle appene og terminkalkulatorene som sier forskjellig! Jeg holder meg til bv sin :)

Tok en digital i dag - er 4+4. Fikk allikevel bare 1-2 uker. Med min første graviditet slo ikke den digitale ut før seint så jeg er optimist og tenker at 2-3 uker er rett rundt hjørnet. Hva tenker dere jenter? Legger ved et bilde med tester fra 4+2 og 4+3 - de ble jo mørkere så gidder ikke bekymre meg:)
e7ydeper.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja - jeg fisker etter "dette går bra" og "dette er helt normalt" utsagn ;)

Tok en digital i dag - er 4+4. Fikk allikevel bare 1-2 uker. Med min første graviditet slo ikke den digitale ut før seint så jeg er optimist og tenker at 2-3 uker er rett rundt hjørnet. Hva tenker dere jenter? Legger ved et bilde med tester fra 4+2 og 4+3 - de ble jo mørkere så gidder ikke bekymre meg:)
e7ydeper.jpg

Som sagt før her og av deg selv også så produserer jo noen senere hcg enn andre.. Og at disse testene bare er indikatorer! Du har nå mange andre sterke positive tester så du er jo gravid, ikke tenk på den andre der.. :)

Som sagt før her og av deg selv også så produserer jo noen senere hcg enn andre.. Og at disse testene bare er indikatorer! Du har nå mange andre sterke positive tester så du er jo gravid, ikke tenk på den andre der.. :)

Takk❤️ måtte bare høre det fra noen andre også. Med min datter tok jeg ikke neste digitale før jeg var 4+6 og da fikk jeg 2-3 og neste når jeg var 5+6 og da fikk jeg 3+. Jeg blir fremdeles småkvalm og har bedre luktesans enn mannen så tenker at jeg er gravid :)

Men hvilke klinikk hører du egentlig til? Syntes de burde ta hcg på deg. Skjønner ikke hvorfor de ikke gjør det der?!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Men hvilke klinikk hører du egentlig til? Syntes de burde ta hcg på deg. Skjønner ikke hvorfor de ikke gjør det der?!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jeg hører til Hausken. De hadde nok tatt en blodprøve hadde jeg spurt om det men jeg foretrekker å være lykkelig (uvitende om eksakt hcg nivå) gravid ;) om mine nivå hadde vist lave tall så er det jo ikke noe vi kan gjøre med det. Men har jo en datter på to år og reagerte seint me alle testene med henne også - så satser på at det er slik i dag også.

e7ydeper.jpg

Jeg fikk også sånn som deg på ukeindikator, mener jeg får en uke for sein. Jeg har googlet dette opp og ned og funnet frem til at man må veldig høyt HCG på disse ukeindikatorene, det var tilogmed en som var gravid med tvillinger som fikk 1-2 når hun faktisk var 5+5 og det gikk bra. Snakket med venninnen min og da hun var over 6 uker fikk hun bare 2-3. Så jeg har roet meg helt ned og har skjønt at det er veldig mange som får feil uker :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Nå har jeg tatt digital, stemmer vel dette når jeg er 4+3 :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1397310568776.jpg
    1397310568776.jpg
    17,9 KB · Visninger: 52
Back
Topp