Testene våre

Nå har jeg tatt digital, stemmer vel dette når jeg er 4+3 :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Det stemmet ja :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Min test 4+0 :D
Ser ut som hcg stiger godt ja!! (senker skuldrene litt) =)
Muligens jeg har hatt el noen dager før kanskje??test 4+0.jpg
Happy :Heartred

Min test 4+0 :D
Ser ut som hcg stiger godt ja!! (senker skuldrene litt) =)
Muligens jeg har hatt el noen dager før kanskje??Vis vedlegget 57217
Happy :Heartred
Oi, har aldri fått så sterk bt før :D Billigtestene min vil ikke bli sterke de :p Har du tatt digital? Hadde vært spennende å sett hva du får på en slik :P

Oi, har aldri fått så sterk bt før :D Billigtestene min vil ikke bli sterke de :p Har du tatt digital? Hadde vært spennende å sett hva du får på en slik :p

Jeg tok en digital for 5 dager siden når jeg var 3+2 og der kom det opp 1-2 uker :) Vurderer å kjøpe ein i morgen for å se. Jeg kan muligens ha hatt el- 2-3 dager før da!! Blir nesten litt bekymret for om det er tvillinger der inne... ;) Hehe

Jeg tok en digital for 5 dager siden når jeg var 3+2 og der kom det opp 1-2 uker :) Vurderer å kjøpe ein i morgen for å se. Jeg kan muligens ha hatt el- 2-3 dager før da!! Blir nesten litt bekymret for om det er tvillinger der inne... ;) Hehe
Hehe, tvillinger hadde vært noe! :D Blir spennende å se om det blir noen tvillingmammaer i desember :)

Hehe, tvillinger hadde vært noe! :D Blir spennende å se om det blir noen tvillingmammaer i desember :)

Har ingen i familen som har fått tvillinger før, so jeg tviler egentlig sterkt.!! Men vet aldri ;) Ja, blir veldig spennende å se hvem som blir tvillingmammaer =) (Hvis det blir noen da)

Har ingen i familen som har fått tvillinger før, so jeg tviler egentlig sterkt.!! Men vet aldri ;) Ja, blir veldig spennende å se hvem som blir tvillingmammaer =) (Hvis det blir noen da)
Noen må jo være den første ;) For min egen del tror jeg det holder med en nå i første omgang :p

Noen må jo være den første ;) For min egen del tror jeg det holder med en nå i første omgang :p

En holder i massevis :) Haha, hadde jeg fått vite at jeg skulle hatt tvillinger vet jeg ikke om jeg hadde ledd eller hylgrint :p :p 4 unger under 5 år....holy mama...:rolleyes:
Uansett velkommne men trøster meg med at jeg mest sannsynlig ikke er det =)

En holder i massevis :) Haha, hadde jeg fått vite at jeg skulle hatt tvillinger vet jeg ikke om jeg hadde ledd eller hylgrint :p :p 4 unger under 5 år....holy mama...:rolleyes:
Uansett velkommne men trøster meg med at jeg mest sannsynlig ikke er det =)
Haha, det hadde nok blitt mye å henge fingrene i da ja! :P

nyqyzyjy.jpg

Her er mine tester så langt - at de to siste ser litt svakere ut velger jeg å skylle på at det er billigstrimler og at kvaliteten sikkert er litt dårlig.

MÅ slutte å teste snart - overanalyserer alt! Reiser snart på hytta - da skal jeg la de være hjemme tror jeg og lever lykkelig gravid inntil motsatt er bevist:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp