Testene våre

Ikm er om 2 dager, så synes testen kunne vært mer tydelig men jeg har fortsatt håp :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Som sagt så synes jeg at bt generelt virker svake.. Jeg fikk veldig svak strek på de på ikm dagen og ble superstressa, men tok en annen type test og den var mye sterkere :)

Som sagt så synes jeg at bt generelt virker svake.. Jeg fikk veldig svak strek på de på ikm dagen og ble superstressa, men tok en annen type test og den var mye sterkere :)
Hvilken type test var det? Kanskje jeg skulle prøvd en slik

Ikm er om 2 dager, så synes testen kunne vært mer tydelig men jeg har fortsatt håp :)

Min billigstrimmel så slik ut på ikm dagen og ble nesten ikke sterkere, tok en a1 test 3 dager senere som lyste mot meg ;) Håper på sterkere i morgen for deg :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min billigstrimmel så slik ut på ikm dagen og ble nesten ikke sterkere, tok en a1 test 3 dager senere som lyste mot meg ;) Håper på sterkere i morgen for deg :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så du ser streken og!!! Er så spent på utviklingen. Håper den blir sterkere. :D:D:)

Hvilken type test var det? Kanskje jeg skulle prøvd en slik

10 dpo testa jeg med bt-strimmel og bt-stav på morgenurin. Forskjellen:

2014-03-31 07.43.57-2.jpg
På ettermiddag testa jeg med bt-strimmel og CB+:

2014-03-31 15.56.19-1.jpg 2014-03-31 16.09.29-2.jpg

Jeg hadde kun bilder å sammenligne med fra 10 dpo :) 12 dpo (ikm) tok jeg a1:

2014-04-02 14.37.14-2.jpg

14 dpo fikk jeg positiv på digital :)

Ble langt dette :p Men synest det er viktig å få fram at billigstrimlene er ganske svake :)

Vedlegg

• 2014-03-31 15.55.08-1.jpg
    2014-03-31 15.55.08-1.jpg
    74,1 KB · Visninger: 52

Vis vedlegget 57540

Vis vedlegget 57542 Vis vedlegget 57543

Vis vedlegget 57544

Ble langt dette :p Men synest det er viktig å få fram at billigstrimlene er ganske svake :)
Mine billigstrimler var og svake helt til dagen etter IKM! Fikk sterkere strek 11 dpo enn 14 dpo :p men cb + var kjempe sterk samme dag :) legen min sa, strek er strek! Ikke heng deg oppi hvor sterk den er og ikke test for mange dager :)

Sent from my iPad using BV Forum

Mine billigstrimler var og svake helt til dagen etter IKM! Fikk sterkere strek 11 dpo enn 14 dpo :p men cb + var kjempe sterk samme dag :) legen min sa, strek er strek! Ikke heng deg oppi hvor sterk den er og ikke test for mange dager :)

Var først etter ikm jeg og begynte å få sterke streker på bt og har egentlig ikke testa så mye med de etter ikm, ble litt sur på hele testinga når de skulle være så svake :p I dag tok jeg mine siste tester, jeg lover! :P

Vis vedlegget 57540

Vis vedlegget 57542 Vis vedlegget 57543

Vis vedlegget 57544

Oi. Den første er jo nesten som min nå. I virkeligheten ser den mer rosa altså.

Var først etter ikm jeg og begynte å få sterke streker på bt og har egentlig ikke testa så mye med de etter ikm, ble litt sur på hele testinga når de skulle være så svake :p I dag tok jeg mine siste tester, jeg lover! :P
Jaa trenger ikke ta mer nå :)

Er litt skeptisk til CB + pga det er så mange som har sagt at de har fått falsk positiv. Tror kanskje det er bedre å vente og ta CB digital. Fram til da, tar jeg billigtestene ettersom jeg allerede har de

Er litt skeptisk til CB + pga det er så mange som har sagt at de har fått falsk positiv. Tror kanskje det er bedre å vente og ta CB digital. Fram til da, tar jeg billigtestene ettersom jeg allerede har de
Jøss, ingen jeg kjenner har fått det :) De stemmer på meg hvertfall :)

Slet veldig med å tyde disse

Vedlegg

• 1397596214537.jpg
    1397596214537.jpg
    44,6 KB · Visninger: 62
Back
Topp