Ikm er om 2 dager, så synes testen kunne vært mer tydelig men jeg har fortsatt håpSå spennende!Når har du ikm?
![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikm er om 2 dager, så synes testen kunne vært mer tydelig men jeg har fortsatt håpSå spennende!Når har du ikm?
![]()
Som sagt så synes jeg at bt generelt virker svake.. Jeg fikk veldig svak strek på de på ikm dagen og ble superstressa, men tok en annen type test og den var mye sterkereIkm er om 2 dager, så synes testen kunne vært mer tydelig men jeg har fortsatt håp
Hvilken type test var det? Kanskje jeg skulle prøvd en slikSom sagt så synes jeg at bt generelt virker svake.. Jeg fikk veldig svak strek på de på ikm dagen og ble superstressa, men tok en annen type test og den var mye sterkere![]()
Min billigstrimmel så slik ut på ikm dagen og ble nesten ikke sterkere, tok en a1 test 3 dager senere som lyste mot megIkm er om 2 dager, så synes testen kunne vært mer tydelig men jeg har fortsatt håp
Så du ser streken og!!! Er så spent på utviklingen. Håper den blir sterkere.Min billigstrimmel så slik ut på ikm dagen og ble nesten ikke sterkere, tok en a1 test 3 dager senere som lyste mot megHåper på sterkere i morgen for deg
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
10 dpo testa jeg med bt-strimmel og bt-stav på morgenurin. Forskjellen:Hvilken type test var det? Kanskje jeg skulle prøvd en slik
Mine billigstrimler var og svake helt til dagen etter IKM! Fikk sterkere strek 11 dpo enn 14 dpo10 dpo testa jeg med bt-strimmel og bt-stav på morgenurin. Forskjellen:
Vis vedlegget 57540
På ettermiddag testa jeg med bt-strimmel og CB+:
Vis vedlegget 57542 Vis vedlegget 57543
Jeg hadde kun bilder å sammenligne med fra 10 dpo12 dpo (ikm) tok jeg a1:
Vis vedlegget 57544
14 dpo fikk jeg positiv på digital![]()
Ble langt detteMen synest det er viktig å få fram at billigstrimlene er ganske svake
![]()
Var først etter ikm jeg og begynte å få sterke streker på bt og har egentlig ikke testa så mye med de etter ikm, ble litt sur på hele testinga når de skulle være så svakeMine billigstrimler var og svake helt til dagen etter IKM! Fikk sterkere strek 11 dpo enn 14 dpomen cb + var kjempe sterk samme dag
legen min sa, strek er strek! Ikke heng deg oppi hvor sterk den er og ikke test for mange dager
Sent from my iPad using BV Forum
Oi. Den første er jo nesten som min nå. I virkeligheten ser den mer rosa altså.10 dpo testa jeg med bt-strimmel og bt-stav på morgenurin. Forskjellen:
Vis vedlegget 57540
På ettermiddag testa jeg med bt-strimmel og CB+:
Vis vedlegget 57542 Vis vedlegget 57543
Jeg hadde kun bilder å sammenligne med fra 10 dpo12 dpo (ikm) tok jeg a1:
Vis vedlegget 57544
14 dpo fikk jeg positiv på digital![]()
Ble langt detteMen synest det er viktig å få fram at billigstrimlene er ganske svake
![]()
Jaa trenger ikke ta mer nåVar først etter ikm jeg og begynte å få sterke streker på bt og har egentlig ikke testa så mye med de etter ikm, ble litt sur på hele testinga når de skulle være så svakeI dag tok jeg mine siste tester, jeg lover!
![]()
Så koselig at du kommer og daOi. Den første er jo nesten som min nå. I virkeligheten ser den mer rosa altså.
Lover jo veldig bra det!Oi. Den første er jo nesten som min nå. I virkeligheten ser den mer rosa altså.
Er litt skeptisk til CB + pga det er så mange som har sagt at de har fått falsk positiv. Tror kanskje det er bedre å vente og ta CB digital. Fram til da, tar jeg billigtestene ettersom jeg allerede har deMine billigstrimler var og svake helt til dagen etter IKM! Fikk sterkere strek 11 dpo enn 14 dpomen cb + var kjempe sterk samme dag
legen min sa, strek er strek! Ikke heng deg oppi hvor sterk den er og ikke test for mange dager
Haha, nei, måtte jo bare forsikre meg om at jeg fortsatt er gravidJaa trenger ikke ta mer nå
Det hadde vært SUPER om jeg hadde komt over, kjenner en god del av dere her og er jo en sååååå god gjeng her!Så koselig at du kommer og da
Jøss, ingen jeg kjenner har fått detEr litt skeptisk til CB + pga det er så mange som har sagt at de har fått falsk positiv. Tror kanskje det er bedre å vente og ta CB digital. Fram til da, tar jeg billigtestene ettersom jeg allerede har de
Ja, det er det virkeligDet hadde vært SUPER om jeg hadde komt over, kjenner en god del av dere her og er jo en sååååå god gjeng her!
Skal være enig med deg derDet hadde vært SUPER om jeg hadde komt over, kjenner en god del av dere her og er jo en sååååå god gjeng her!
Slet veldig med å tyde disse