Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine testen![]()
Dette var kjekt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fine testenHvor langt er du på vei?
![]()
Hehe, skjønner jeg godt4+5 el 4+6 tror jeg. Klarer ikke helt å forstå meg på denne utregningen
4+5 el 4+6 tror jeg. Klarer ikke helt å forstå meg på denne utregningen
Når satt du inn?
GratulererTesten jeg tok lørdag
Må og si at det var en utrolig fin test! Du er kjempe heldig!Får jo helt angst av å ha så lite symptomer (selv om jeg vet jeg er heldig) så måtte svi av en test i dag
Vis vedlegget 57527
Fortsatt positiv gittTror jeg bare må innse at jeg skal bli mamma i desember
![]()
![]()
TakkMå og si at det var en utrolig fin test! Du er kjempe heldig!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei men kan legge ut her så kan du se hva du tror.TakkHåper du kommer inn hit til oss!
Har du lagt ut bilde av testen din?
![]()
Fant den akkurat inn på tyde-tester-tråden og svarte deg derNei men kan legge ut her så kan du se hva du tror.
Fant den akkurat inn på tyde-tester-tråden og svarte deg derMen kan skrive det her og
Synes den ligner veldig på min test som jeg tok 8 eller 9 dpo, og det er jo lovende
Ser streken, men ser ikke hvilken farge det er på den
Håper veldig at den er sterkere i morgen
Når skal du teste igjen forresten? Jeg opplevde å få sterkere streker på ettermiddagen
Og fikk mye sterkere strek med andre tester.. Synes billigtestene er veldig svake..
![]()
Så spennende!Så kjekt at du ser streken. Skal teste igjen imorgen. Jeg har og 2 cb digital som jeg sparer, viss bt blir sterkere så tar jeg en av de!