Testene våre

a4a8uhyp.jpg

Dette var kjekt :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

4+5 el 4+6 tror jeg. Klarer ikke helt å forstå meg på denne utregningen;)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hehe, skjønner jeg godt :p Er ikke alltid like enkelt :p

d749840b-f6d7-4e15-a26a-7cd26efb30b7_zpsb4fe4619.jpg

Testen jeg tok for ei uke siden var veeeeldig svak positiv, men i dag er det ingen tvil!

Håper sååå å få komme på denne termingruppa. Fikk svak svak strek så har litt håp da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei men kan legge ut her så kan du se hva du tror.

Fant den akkurat inn på tyde-tester-tråden og svarte deg der :) Men kan skrive det her og :) Synes den ligner veldig på min test som jeg tok 8 eller 9 dpo, og det er jo lovende :D Ser streken, men ser ikke hvilken farge det er på den :) Håper veldig at den er sterkere i morgen :D Når skal du teste igjen forresten? Jeg opplevde å få sterkere streker på ettermiddagen ;) Og fikk mye sterkere strek med andre tester.. Synes billigtestene er veldig svake.. :)

Fant den akkurat inn på tyde-tester-tråden og svarte deg der :) Men kan skrive det her og :) Synes den ligner veldig på min test som jeg tok 8 eller 9 dpo, og det er jo lovende :D Ser streken, men ser ikke hvilken farge det er på den :) Håper veldig at den er sterkere i morgen :D Når skal du teste igjen forresten? Jeg opplevde å få sterkere streker på ettermiddagen ;) Og fikk mye sterkere strek med andre tester.. Synes billigtestene er veldig svake.. :)

Så kjekt at du ser streken. Skal teste igjen imorgen. Jeg har og 2 cb digital som jeg sparer, viss bt blir sterkere så tar jeg en av de!

Så kjekt at du ser streken. Skal teste igjen imorgen. Jeg har og 2 cb digital som jeg sparer, viss bt blir sterkere så tar jeg en av de!

Så spennende! :D Når har du ikm? :)

Back
Topp