Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt Skal nok gå så fint!Herregud jeg griner gledestårer!!
Jeg fikk 2-3 på digital, har aldri kommet så langt før og har heller ikke hatt så sterk strimmeltest
Jeg har så inderlig troen på at det går bra denne gangen etter 2 kjemiske på rad, glad og redd på samme tid!
Så herligHerregud jeg griner gledestårer!!
Jeg fikk 2-3 på digital, har aldri kommet så langt før og har heller ikke hatt så sterk strimmeltest
Jeg har så inderlig troen på at det går bra denne gangen etter 2 kjemiske på rad, glad og redd på samme tid!
Jeg også hadde kjemisk sist (juli) og da var testene mine svake hele tiden, hadde heller ingen symptomer, men første gangen jeg hadde kjemisk som var gangen før der igjen så hadde jeg masse symptomer og svake streker. Jeg syns ikke testen din er svak for å være 10 dpo.Her er testene fra igår 10 dpo. Er så redd for kjemisk denne gangen også. Hadde det sist. Har lite symptomer… men streken blir vertfall litt og litt sterkere for hver dag
Ja, håper det går bra denne gangen. Strekene er vertfall mye sterkere tidlig denne gangen enn sist gang så det er jo et godt tegn håper jeg. Klarer ikke helt å slappe av før jeg vertfall har nåde ikm datoen kjenner jeg!Jeg også hadde kjemisk sist (juli) og da var testene mine svake hele tiden, hadde heller ingen symptomer, men første gangen jeg hadde kjemisk som var gangen før der igjen så hadde jeg masse symptomer og svake streker. Jeg syns ikke testen din er svak for å være 10 dpo.
Jeg tenker at så lenge testene dine øker så er det et veldig godt tegn i seg selv <3 Håper og krysser fingrene for deg at spiren klamrer seg fast til termin!
Ja det forstår jeg, jeg klarte ikke helt falle til ro med at selvom jeg har fått 2-3 på ukesindikator og sterkere strimmeltester og aldri komt så langt tidligere. Så jeg har vært å målt hcg hos legen idag og skal tilbake på fredag for å sjekke stigning og håper det stiger fintJa, håper det går bra denne gangen. Strekene er vertfall mye sterkere tidlig denne gangen enn sist gang så det er jo et godt tegn håper jeg. Klarer ikke helt å slappe av før jeg vertfall har nåde ikm datoen kjenner jeg!
krysser fingrene, løpet er ikke kjørt før det motsatte er bevistLitt redd løpet er kjørt for min del.
Målte hcg til 22 på blodprøve i dag.
Samtidig stusser jeg litt over at testene fortsetter å bli sterkere. Skal ta ny blodprøve på fredag.
Blææ, 2 år siden forrige graviditet. Kunne det ikke bare klaffet nå???
Håper for deg! Har treg økning jeg også, men noen har treg økning og andre har rask, så det trenger ikke bety dårlige nyheter. Økningen kan også gå litt i rykk og nappLitt redd løpet er kjørt for min del.
Målte hcg til 22 på blodprøve i dag.
Samtidig stusser jeg litt over at testene fortsetter å bli sterkere. Skal ta ny blodprøve på fredag.
Blææ, 2 år siden forrige graviditet. Kunne det ikke bare klaffet nå???
Jeg fikk 1-2 på digital tirsdag 9 dpo, men det kan være det var 8 dpo ogsåTatt en strimmeltest tirsdag, onsdag og torsdag.. Fikk positiv digital på tirsdag, 8 dpo. Er ikke det veldig tidlig?!
Så sterk og fin test! Skulle ønske mine var like sterke14 dpo idag, håper det bare er en inni der
Den poppet skikkelig idag, så veldig gøy å se!Så sterk og fin test! Skulle ønske mine var like sterke