Testene våre ✨

Jeg tror rett og slett det er noe galt med testene dine, og at det er derfor de har vært litt svake frem til nå! Det ser ut til at de mangler fargestoff rett og slett :bored:
Tror nok blodprøven vil være veldig fin!:Heartpink
Ja kanskje det er noe sånt! Føler de tørker veeeldig ujevnt.

Mine tester foreløpig, virker lovende :love017 Skal ta ny digital test neste mandag :angelic: Begynte på progesteron (utrogestan) i dag i samråd med privat gynekolog og stålsetter meg på terminspire :Heartpink:Heartblue

Vedlegg

• Snapchat-1620336213.jpg
    Snapchat-1620336213.jpg
    286,4 KB · Visninger: 55
  • Snapchat-1279738872.jpg
    Snapchat-1279738872.jpg
    249,8 KB · Visninger: 51
  • Snapchat-1875375442.jpg
    Snapchat-1875375442.jpg
    258,7 KB · Visninger: 56
  • Snapchat-1249268618.jpg
    Snapchat-1249268618.jpg
    222,6 KB · Visninger: 56
Flere som synes at tidligtestene til baby plan får sånne rare fargestreker? Synes de blir så rare når de tørker :hilarious: Dette var aller første testen jeg tok, så den er jo helt tør på bildet, men alle tidligtestene (selv fra forskellige pakker) blir sånn… Vanlige til babyplan blir ikke sånn… kan det være fordi de har ekstra med fargestoff?

Vedlegg

• IMG_8092.jpeg
    IMG_8092.jpeg
    141,6 KB · Visninger: 52
Jeg tror rett og slett det er noe galt med testene dine, og at det er derfor de har vært litt svake frem til nå! Det ser ut til at de mangler fargestoff rett og slett :bored:
Tror nok blodprøven vil være veldig fin!:Heartpink
Ser nå i tråden med dårlige batcher fra make sure at jeg har kjøpt en batch som er anbefalt å styre unna pga dårlige streker…

11 (morgen) 12 (morgen og ettermiddag) og 13 (morgen) dpo mest sannsynlig. Ferskeste nederst. Er normal sine tester. Sensitivitet 25. Innafor?
Kanskje du skulle forsøkt med et annet merke? Ta en ny test i ettermiddag å se om du får noen økning da :Heartred

Gårsdagens øverst og dagens nederst. Synes strekene blir litt bedre, men har funnet ut at dette er en dårlig batch. HCG blodprøve igår viser 256, det er en grei økning fra fredagens 41.
IMG_0120.jpeg

Synes dere dette ser urovekkende svakt ut til å være 4+3? :confused1 RFSU viser tydelig økning fra mandag. Make sure hadde jeg ikke første dagen, men det er den som er mest sensitiv og viser streken på første bildet. De neste bildene er rfsu på mandag vs. i dag. Alle testene er normaltester, ikke tidligtester. Min forrige syklus var 31 dager om det har noe å si, og jeg testet positivt på mandag for første gang, 1 dag over IKM.

Vedlegg

• IMG_3366.jpeg
    IMG_3366.jpeg
    76,4 KB · Visninger: 24
  • IMG_3371.jpeg
    IMG_3371.jpeg
    266,1 KB · Visninger: 24
  • IMG_3374.jpeg
    IMG_3374.jpeg
    263,1 KB · Visninger: 23
Synes dere dette ser urovekkende svakt ut til å være 4+3? :confused1 RFSU viser tydelig økning fra mandag. Make sure hadde jeg ikke første dagen, men det er den som er mest sensitiv og viser streken på første bildet. De neste bildene er rfsu på mandag vs. i dag. Alle testene er normaltester, ikke tidligtester. Min forrige syklus var 31 dager om det har noe å si, og jeg testet positivt på mandag for første gang, 1 dag over IKM.
RFSU er kjempe trege til å vise stigning, så synes disse så fine ut :Heartred

Back
Topp