Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når er din IKM? Og hvor lang syklus har du? Jeg har sjekket termin på nett og da får jeg både 24/9, 30/9 og 3/10 som termin. Lurer på om oktober egentlig er vår månedHer er foreløpig mine![]()

I utgangspunktet har jeg hatt en syklus på 25 dager, men siden EL kom senere, ble IKM estimert til 23. januar. Hva med deg?Når er din IKM? Og hvor lang syklus har du? Jeg har sjekket termin på nett og da får jeg både 24/9, 30/9 og 3/10 som termin. Lurer på om oktober egentlig er vår måned![]()

EL 7 eller 8 januar. Fant peak den 7. IKM 19/1 eller 20/1.I utgangspunktet har jeg hatt en syklus på 25 dager, men siden EL kom senere, ble IKM estimert til 23. januar. Hva med deg?![]()
Hvis vi tar utgangspunkt i unnfangelse 7. januar, med en 26-27 dagers syklus, har du termin 3. oktober!EL 7 eller 8 januar. Fant peak den 7. IKM 19/1 eller 20/1.![]()

Fine og rosa!

Syklusen denne mnd er på 33 dagerHvis vi tar utgangspunkt i unnfangelse 7. januar, med en 26-27 dagers syklus, har du termin 3. oktober!![]()
Men vet ikke om den stemmer 100%. Så noen skreiv at nå får man TOUL også før TUL og OUL.Prøvde en digital på utvannet urin.. den sto ikke gravid på hahah. Kanskje ikke så rartFine og rosa!![]()

Man får 2 ultralyder via det offentlige. En tidlig ordinær, og en ordinær. Bestilte time privat til uke 6+1 i stad, så jeg kan få bekreftelse på at jeg faktisk er gravidSyklusen denne mnd er på 33 dagerMen vet ikke om den stemmer 100%. Så noen skreiv at nå får man TOUL også før TUL og OUL.

Åja! Kanskje ikke alle får det offentlig nei! Husker jeg fikk i uke 12 sist første, utenom de jeg bestilte selv med privat.Man får 2 ultralyder via det offentlige. En tidlig ordinær, og en ordinær. Bestilte time privat til uke 6+1 i stad, så jeg kan få bekreftelse på at jeg faktisk er gravid![]()

Dine er mye sterkere enn mine på samme dager

Tenk om det er tvillingerDine er mye sterkere enn mine på samme dager![]()
Ja tenk om! Det hadde vært spennende daTenk om det er tvillinger

Tenk om det er tvillinger
Sniker fra septemberJa tenk om! Det hadde vært spennende da![]()
jeg er også med i den «spent på flerlinger-klubben».

Jeg regner med jeg nok egentlig bare hadde eggløsning litt tidligere enn jeg har trodd. Men det er selvfølgelig mer hcg om man har flere inni der også.