Testene våre ✨

EnDrøm25

2020 ♡ 2021
Novemberbarna 2021
Pumpkin Bumps 2025
Får vel ha æren av å «åpne forumet» med dets første tråd!

Legg ved testene deres, og gjerne oppdater med økning for de som ønsker det.

7a3c7a7474a3ba46f4e4260aac640f53.jpg

Last edited:
Her er foreløpig mine :Heartred
Når er din IKM? Og hvor lang syklus har du? Jeg har sjekket termin på nett og da får jeg både 24/9, 30/9 og 3/10 som termin. Lurer på om oktober egentlig er vår måned :smiley-ashamed004

Når er din IKM? Og hvor lang syklus har du? Jeg har sjekket termin på nett og da får jeg både 24/9, 30/9 og 3/10 som termin. Lurer på om oktober egentlig er vår måned :smiley-ashamed004
I utgangspunktet har jeg hatt en syklus på 25 dager, men siden EL kom senere, ble IKM estimert til 23. januar. Hva med deg? :Heartpink

I utgangspunktet har jeg hatt en syklus på 25 dager, men siden EL kom senere, ble IKM estimert til 23. januar. Hva med deg? :Heartpink
EL 7 eller 8 januar. Fant peak den 7. IKM 19/1 eller 20/1. :D

Mine tester fra i dag. Første gang det kom strek på rfsu sin i dag :happy:
IMG_1364.jpeg

Hvis vi tar utgangspunkt i unnfangelse 7. januar, med en 26-27 dagers syklus, har du termin 3. oktober! :happy:
Syklusen denne mnd er på 33 dager :smiley-ashamed004 Men vet ikke om den stemmer 100%. Så noen skreiv at nå får man TOUL også før TUL og OUL.

Syklusen denne mnd er på 33 dager :smiley-ashamed004 Men vet ikke om den stemmer 100%. Så noen skreiv at nå får man TOUL også før TUL og OUL.
Man får 2 ultralyder via det offentlige. En tidlig ordinær, og en ordinær. Bestilte time privat til uke 6+1 i stad, så jeg kan få bekreftelse på at jeg faktisk er gravid :shy:

Man får 2 ultralyder via det offentlige. En tidlig ordinær, og en ordinær. Bestilte time privat til uke 6+1 i stad, så jeg kan få bekreftelse på at jeg faktisk er gravid :shy:
Åja! Kanskje ikke alle får det offentlig nei! Husker jeg fikk i uke 12 sist første, utenom de jeg bestilte selv med privat.

Gleder du deg? :happy:

Jeg hører til i september med termin 28.9. Om jeg regner fra EL og 30.9. om jeg regner fra sist mens. Men forrigemann kom maks på overtid. Blir det samme nå er jeg godt inn i oktober :joyful: :smiley-ashamed004

Jeg synes strimmeltestene ikke gidde noe økning fra i går til i dag (øverst fra morgen i går og nederst fra morgen i dag). Så i dag dristet jeg meg på en digital og den kom det 1-2 uker på :happy:
IMG_1389.jpeg

Tenk om det er tvillinger
Ja tenk om! Det hadde vært spennende da :love017
Sniker fra september :bag: jeg er også med i den «spent på flerlinger-klubben».

IMG_9578.jpeg
IMG_9577.jpeg
+ Digital 2-3 10 DPO (for stor fil til å lastes opp fikk jeg beskjed om…)
IMG_9638.jpeg
HCG 11DPO: 278
HCG 16 DPO 3105
Spennet er stort på hva som er normal HCG, men ifølge denne oversikten skal jeg vel ha femlinger:dead::hilarious: Jeg regner med jeg nok egentlig bare hadde eggløsning litt tidligere enn jeg har trodd. Men det er selvfølgelig mer hcg om man har flere inni der også.
IMG_9607.jpeg

Back
Topp