Testen <3

Kjøpte inn to rfsu tester igår kveld på butikken, klarte ikke vente med første så tok den på kvelden igår og tok den andre nå.. den andre var svakere selvom det var på mer konsentrert urin :( skulle aldri ha testa.. har ikke råd eller lov av mannen til å kjøpe flere tester ettersom jeg har brukt nesten 800 kr på tester siden 22. Desember.. så må vente i 3 laaaange dager før jeg kan bruke de testene jeg har liggende hjemme :/ krysser fingrene for at det bare var mindre fargestoff i den andre testen, skal prøve å tenke positivt så lenge jeg ikke har vondt eller blør.. jeg har ikke godt av denne testingen.. er bare så mer redd for å miste denne gangen enn det jeg var med førstemann :(ImageUploadedByBV Forum1483078678.292074.jpg

Kjøpte inn to rfsu tester igår kveld på butikken, klarte ikke vente med første så tok den på kvelden igår og tok den andre nå.. den andre var svakere selvom det var på mer konsentrert urin :( skulle aldri ha testa.. har ikke råd eller lov av mannen til å kjøpe flere tester ettersom jeg har brukt nesten 800 kr på tester siden 22. Desember.. så må vente i 3 laaaange dager før jeg kan bruke de testene jeg har liggende hjemme :/ krysser fingrene for at det bare var mindre fargestoff i den andre testen, skal prøve å tenke positivt så lenge jeg ikke har vondt eller blør.. jeg har ikke godt av denne testingen.. er bare så mer redd for å miste denne gangen enn det jeg var med førstemann :(Vis vedlegget 213534

Jeg får sterkere tester om kvelden enn på morgenurin, fikk også plutselig svakere og ble så redd. Tok ny test noen timer senere så var den sterkere

Kjøpte inn to rfsu tester igår kveld på butikken, klarte ikke vente med første så tok den på kvelden igår og tok den andre nå.. den andre var svakere selvom det var på mer konsentrert urin :( skulle aldri ha testa.. har ikke råd eller lov av mannen til å kjøpe flere tester ettersom jeg har brukt nesten 800 kr på tester siden 22. Desember.. så må vente i 3 laaaange dager før jeg kan bruke de testene jeg har liggende hjemme :/ krysser fingrene for at det bare var mindre fargestoff i den andre testen, skal prøve å tenke positivt så lenge jeg ikke har vondt eller blør.. jeg har ikke godt av denne testingen.. er bare så mer redd for å miste denne gangen enn det jeg var med førstemann :(Vis vedlegget 213534

Fine tester begge to - ikke noe å tenke på!

Jaa! 5+6 idag og testen viser endelig 3+. :D Har ikke testet siden 5+2, så kan hende den hadde vist det tidligere, men ville være sikker :) <3

Klarte å kjøpe enda en digital i smug, selv etter forbud fra mannen mot å kjøpe flere tester :')
Er bare 5+1 og kløøøøør etter å ta den men ønsker å se 3+ så må smøre meg med tålmodighet noen dager til :')

Klarte å kjøpe enda en digital i smug, selv etter forbud fra mannen mot å kjøpe flere tester :')
Er bare 5+1 og kløøøøør etter å ta den men ønsker å se 3+ så må smøre meg med tålmodighet noen dager til :')
Haha, ja. Mannen her er rimelig oppgitt han og! Jeg bare: idag er siste, jeg lover! Men bafe hvis den viser 3+ da... hehe ;) og det gjorde den heldigvis! Vil anbefale deg å vente til hvertfall 5+3 med å teste, eller lenger hvis du klarer!

IMG_20170102_233618.jpg Her er min første digitale som jeg har fått "gravid" på. Tidligere har jeg kun testet med strimler, men syntes det så gøy ut å få svaret sort på hvitt :) Jeg er 4+5 i dag, så burde vel kanskje fått 2-3 uker, men stigningen på strimlene er fin og jeg fikk ikke svak positiv før dagen etter IKM, så jeg tror jeg produserer HCG litt sent i starten.
Dette er min tredje graviditet, men vi prøver fortsatt på første barnet. Håper så på at alle gode ting er tre, men er samtidig litt redd for å slippe jubelen løs for tidlig. Har spottet litt siden positiv test, så det håper jeg går over snart!

Vis vedlegget 214002 Her er min første digitale som jeg har fått "gravid" på. Tidligere har jeg kun testet med strimler, men syntes det så gøy ut å få svaret sort på hvitt :) Jeg er 4+5 i dag, så burde vel kanskje fått 2-3 uker, men stigningen på strimlene er fin og jeg fikk ikke svak positiv før dagen etter IKM, så jeg tror jeg produserer HCG litt sent i starten.
Dette er min tredje graviditet, men vi prøver fortsatt på første barnet. Håper så på at alle gode ting er tre, men er samtidig litt redd for å slippe jubelen løs for tidlig. Har spottet litt siden positiv test, så det håper jeg går over snart!

Gratulerer så mye og velkommen til gruppen! :)
CB sine ukesindikatortester viser ikke fra siste menssyklus, men ved EL, så 1-2 uker stemmer nok her :)

Back
Topp