Testen <3

ImageUploadedByBV Forum1483604576.464123.jpg
Tok en ny test idag bare for å se pm streken ble sterkere, og fordi jeg begynte å bli kvalm igår. Streken kom nesten med en gang :D

Hei. Ny her[emoji4] Jeg tok en test for noen dager siden og den var positiv. Så da er jeg vel gravid igjen da.

Hurra!

6439fc3eac8744b7aa83effc264621c6.jpg

Tuusen takk! [emoji3]

(Om noen kan fortelle hvor jeg endrer brukernavn setter jeg veldig pris på det også[emoji56][emoji12])

Du må inn på bv via nettsiden. Gå inn på forum, så finner du nicket ditt oppe i høyre hjørne. Trykk på nicket og velg gå til profilsiden min. Der står din info, og over det står det endre kallenavn. Håper det ga mening :)

Du må inn på bv via nettsiden. Gå inn på forum, så finner du nicket ditt oppe i høyre hjørne. Trykk på nicket og velg gå til profilsiden min. Der står din info, og over det står det endre kallenavn. Håper det ga mening :)
Tuusen takk! Gjør et forsøk [emoji4]

Mellom 20-22 juni.. <3 Skal på OUL snart så får jeg nok en fast dag :p Ble så glad nå.. <3 Formen okei?

Ååååå så spennende! Gleder meg til oppdatering!<3<3 Formen min er helt fin:) Får åpe at det går bra. Er selvfølgelig redd for å miste, men man får liksom ikke gjort så mye :-/

Ååååå så spennende! Gleder meg til oppdatering!<3<3 Formen min er helt fin:) Får åpe at det går bra. Er selvfølgelig redd for å miste, men man får liksom ikke gjort så mye :-/

Åhhh.. Sånn har vi fleste hatt det <3 Men trøst deg med dette.. Det går over <3 Er 16 uker idag.. Og kjenner små dult i magen.. Dette skal gå bra :-D

Vær ops på exu. Ikke for å skremme men dra til lege og mål hcg er mitt råd :) mest sannsynlig har du ikke det, men lurt å sjekke opp! Skjedde meg desverrre :/
Er det vanlig å blø rundt da man skulle hatt mensen ved exu? For hvis testene blir sterkere, så er det jo ikke abort..
Hva er poenget med å måle HCG hos legen når testene har blitt tydelig mye sterkere?

Er det vanlig å blø rundt da man skulle hatt mensen ved exu? For hvis testene blir sterkere, så er det jo ikke abort..
Hva er poenget med å måle HCG hos legen når testene har blitt tydelig mye sterkere?
Jeg gjorde det ja. Et par dager etter. Trodde jeg hadde en spontanabort 4+3, men pga en oppegående lege som syns jeg burde ta blodprøver for å se synkende verdier ble det oppdaget at det steg, men med unormale verdier. Jeg reagerte også selv da ferilitetsmonitoren min ga meg max rett etterpå og tok da en digital test som hadde steget :/ man kan IKKE måle hcg på styrken på tester, det er helt upålitelig. Blodprøver viser nøyaktig verdi og om det er normal stigning, noe tester absolutt ikke gjør :)

Jeg gjorde det ja. Et par dager etter. Trodde jeg hadde en spontanabort 4+3, men pga en oppegående lege som syns jeg burde ta blodprøver for å se synkende verdier ble det oppdaget at det steg, men med unormale verdier. Jeg reagerte også selv da ferilitetsmonitoren min ga meg max rett etterpå og tok da en digital test som hadde steget :/ man kan IKKE måle hcg på styrken på tester, det er helt upålitelig. Blodprøver viser nøyaktig verdi og om det er normal stigning, noe tester absolutt ikke gjør :)
Takk for svar :)
Så leit med exu'en din!
Jeg lurte for har nemlig spottet siden 4+1 og helt til 4+6. Har vært mest brunt og litt rosa/rødt ved ett tørk. Mener selv det har vært så lite at jeg har slått meg til ro med tanken om at dette har vært en normal liten blødning. Har fått mer fargeutslag på testene etterhvert, så har tolket dette som et positivt tegn og at HCG stiger. Selv har jeg opplevd to aborter i 2016 så håper veldig at det går denne gang!

Back
Topp