Terminoversikt

Vet ikke hvor sannsynlig slikt stemmer men kjøpte meg en tidlig kjønn test fra USA (Norge er ikke lov pga de ønsker ikke folk skal ta abort om får "feil" kjønn, ikke NIPT). Testen lovet 98% treff, selvfølgelig er det 2% sjanse for feil da, men uansett så sier testen at jeg skal få enda ei jente. Så blir gøy å se om jeg kan skrive jente etterhvert bakom her :)
Spennende altså .
 
Kelsey - B2 - Riksen - 20. jan
 
Last edited:
Var på privat UL i går, 10+0. Endte dessverre i MA her, ble målt til 9+2.
Herregud. Jeg er så ufattelig lei for at dette skjedde deg. Vet ikke hva jeg skal si annet enn at det her er sinnsykt urettferdig og groteskt vondt. Jeg håper du har mange som kan ta godt vare på deg nå
 
Det er det ganske mange på lista nå, og det er litt styr å endre rundt så håper det går fint at vi som står der står med den terminen som er frem til OUL, eller offisiell termin eventuelt blir endret, og ikke på bakgrunn av PTUL eller andre indikasjoner på endret termin. Så endrer vi med offisiell termin og kjønn (for de som ønsker/får vite det) etter OUL :D
 
Det er det ganske mange på lista nå, og det er litt styr å endre rundt så håper det går fint at vi som står der står med den terminen som er frem til OUL, eller offisiell termin eventuelt blir endret, og ikke på bakgrunn av PTUL eller andre indikasjoner på endret termin. Så endrer vi med offisiell termin og kjønn (for de som ønsker/får vite det) etter OUL :D
Høres ut som en veldig god plan fordi termin kan endre seg igjen senere :D
 
Det er det ganske mange på lista nå, og det er litt styr å endre rundt så håper det går fint at vi som står der står med den terminen som er frem til OUL, eller offisiell termin eventuelt blir endret, og ikke på bakgrunn av PTUL eller andre indikasjoner på endret termin. Så endrer vi med offisiell termin og kjønn (for de som ønsker/får vite det) etter OUL :D
Lurt, slipper bli mye jobb på deg;)
 
Back
Topp