Jeg kan flyttes til 12.Januar, blått hjerte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg oppdaterer her, men tar det uregelmessig når jeg får ånden over meg. Nå har jeg lagt strak ut en stund med covid, så blir etter hvert her@Yrno oppdaterer du her eller skulle vi lagd en ny oppdatert en?
Det skjønner jeg! Ja, var litt det jeg tenkte på og - ser mange termingrupper lager nye når man har vært på OUL og fått vite kjønn og endelig termin slik at man får «silt» ut de som ikke er aktiveJeg oppdaterer her, men tar det uregelmessig når jeg får ånden over meg. Nå har jeg lagt strak ut en stund med covid, så blir etter hvert her
Edit: HI oppdatert. Det er forsåvidt ganske mange navn på lista jeg ikke har sett her inne på veldig lenge, så om noen gidder er det jo forsåvidt ikke noe i veien for å lage en ny en Enklere å vedlikeholde når det ikke er så stort.
Jeg oppdaterer her, men tar det uregelmessig når jeg får ånden over meg. Nå har jeg lagt strak ut en stund med covid, så blir etter hvert her
Edit: HI oppdatert. Det er forsåvidt ganske mange navn på lista jeg ikke har sett her inne på veldig lenge, så om noen gidder er det jo forsåvidt ikke noe i veien for å lage en ny en Enklere å vedlikeholde når det ikke er så stort.
Det skjønner jeg! Ja, var litt det jeg tenkte på og - ser mange termingrupper lager nye når man har vært på OUL og fått vite kjønn og endelig termin slik at man får «silt» ut de som ikke er aktive