23.januar stod det visst på appenSerendipity - B3 - 26.januar (menstermin)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
23.januar stod det visst på appenSerendipity - B3 - 26.januar (menstermin)
Mange gode klemmer til degDa kom bekreftelse på 0 hcg så jeg kan tas bort fra listen
Tror det er kun trådstarter som kan redigere, dessverre.HI oppdatert
Er det noen som vet om det er mulig å gi redigeringsrettigheter til flere?
Tusen takk Vi setter i gang så snart kroppen er klar igjen, vi ble jo gravid med prevensjon så er sterk i troenMange gode klemmer til deg
Håper terminspiren sitter snart dersom dere fortsetter å prøve
Nei, nå ble jeg lei meg. Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødningMulig må stryke meg av lista. Begynte blø i dag. Gir beskjed når jeg vet mer
Skal måle hcg over 2 dager så håper det er stigning.Nei, nå ble jeg lei meg. Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning
Jeg blir nok stående da hcg hadde økt med 22 773 siden sist sjekk, så er på 144 027 nåSkal måle hcg over 2 dager så håper det er stigning.
Hvordan testes dette? Urin eller blodprøve?Vet ikke hvor sannsynlig slikt stemmer men kjøpte meg en tidlig kjønn test fra USA (Norge er ikke lov pga de ønsker ikke folk skal ta abort om får "feil" kjønn, ikke NIPT). Testen lovet 98% treff, selvfølgelig er det 2% sjanse for feil da, men uansett så sier testen at jeg skal få enda ei jente. Så blir gøy å se om jeg kan skrive jente etterhvert bakom her