Terminoversikt for oktoberjentene :)

Det er jo et veldig godt tegn!! Blødninger kan være ufarlig og smerter kan være ufarlig, men det er jo gjerne i kombinasjon det er skummelt. Jeg vet jo at noen opplever SA uten smerter, men tror ikke det er veldig vanlig. Hvordan er det med symptomer? Har du tatt en test å sjekket om du får like positive tester?

Har vært uggen, og har ømme pupper. Positiv rfsu test 22.00 i kveld. Da hadde jeg tisset 1 time før. Den var tydelig og fin, men ikke super sterk. Skal ta en til i morgen tidlig. Snakket med legevakt og skal til fastlegen på mandag.

06. Oktober:-)

Termin 20oktober :)

Hei, jeg er fortsatt ikke på lista!
Jeg mener at min termin er 8.10 siden jeg har 32 dagers syklus, men legen mente 4.10
Så skal jeg holde meg til i midten 6.10 foreløpig til terningen blir satt fast ved tidlig ul i uke 12.

Så sett meg på 6.10

Hei, jeg er fortsatt ikke på lista!
Jeg mener at min termin er 8.10 siden jeg har 32 dagers syklus, men legen mente 4.10
Så skal jeg holde meg til i midten 6.10 foreløpig til terningen blir satt fast ved tidlig ul i uke 12.

Så sett meg på 6.10

Hei, du står oppført på 8 oktober hvor du ba meg sette deg :) men jeg kan endre til 6 oktober frem til OUL :)

Har termin 01.10. i flg babyverdens termin, men ettersom jeg hadde siste dag mens, nøyaktig samme dato som ved barn nr 1 for to år siden, og også el samme dag, vet jeg at denne blir satt til 30.09. Ønsker likevel å følge her, da det sikkert blir oktober barn :-)

Har termin 01.10. i flg babyverdens termin, men ettersom jeg hadde siste dag mens, nøyaktig samme dato som ved barn nr 1 for to år siden, og også el samme dag, vet jeg at denne blir satt til 30.09. Ønsker likevel å følge her, da det sikkert blir oktober barn :)

Hvilken dato ønsker du at jeg skal sette deg opp på? 30 sept? :)

Back
Topp