Terminoversikt for oktoberjentene :)

Det er jo et veldig godt tegn!! Blødninger kan være ufarlig og smerter kan være ufarlig, men det er jo gjerne i kombinasjon det er skummelt. Jeg vet jo at noen opplever SA uten smerter, men tror ikke det er veldig vanlig. Hvordan er det med symptomer? Har du tatt en test å sjekket om du får like positive tester?

Har vært uggen, og har ømme pupper. Positiv rfsu test 22.00 i kveld. Da hadde jeg tisset 1 time før. Den var tydelig og fin, men ikke super sterk. Skal ta en til i morgen tidlig. Snakket med legevakt og skal til fastlegen på mandag.

06. Oktober:-)

Termin 20oktober :)

Hei, jeg er fortsatt ikke på lista!
Jeg mener at min termin er 8.10 siden jeg har 32 dagers syklus, men legen mente 4.10
Så skal jeg holde meg til i midten 6.10 foreløpig til terningen blir satt fast ved tidlig ul i uke 12.

Så sett meg på 6.10

20 okt :)

Hei, jeg er fortsatt ikke på lista!
Jeg mener at min termin er 8.10 siden jeg har 32 dagers syklus, men legen mente 4.10
Så skal jeg holde meg til i midten 6.10 foreløpig til terningen blir satt fast ved tidlig ul i uke 12.

Så sett meg på 6.10

Hei, du står oppført på 8 oktober hvor du ba meg sette deg :) men jeg kan endre til 6 oktober frem til OUL :)

Har termin 01.10. i flg babyverdens termin, men ettersom jeg hadde siste dag mens, nøyaktig samme dato som ved barn nr 1 for to år siden, og også el samme dag, vet jeg at denne blir satt til 30.09. Ønsker likevel å følge her, da det sikkert blir oktober barn :-)

Har termin 01.10. i flg babyverdens termin, men ettersom jeg hadde siste dag mens, nøyaktig samme dato som ved barn nr 1 for to år siden, og også el samme dag, vet jeg at denne blir satt til 30.09. Ønsker likevel å følge her, da det sikkert blir oktober barn :)

Hvilken dato ønsker du at jeg skal sette deg opp på? 30 sept? :)

Back
Topp