Terminoversikt for oktoberjentene :)

17.oktober ifølge terminkalkulatoren :)

Da har jeg endelig fått endra nick, så det kan endres i terminlisten :) Har termin 9 okt, regner meg mitt gamle nick er det som er standarisert på 9 okt :)

Nå er det ca 17 oktober. Oppdatering etter oul :-)

Er redd jeg må trekke meg. Jeg blør nå. Som om det skulle ha vært mensen.. Jeg som har hatt sååå mange positive tester

Er redd jeg må trekke meg. Jeg blør nå. Som om det skulle ha vært mensen.. Jeg som har hatt sååå mange positive tester

Jeg laget en tråd til deg på siden for jeg leste at du blødde. Har du smerter? :(

Har ikke smerter, det er det jeg synes er så rart! :(

Det er jo et veldig godt tegn!! Blødninger kan være ufarlig og smerter kan være ufarlig, men det er jo gjerne i kombinasjon det er skummelt. Jeg vet jo at noen opplever SA uten smerter, men tror ikke det er veldig vanlig. Hvordan er det med symptomer? Har du tatt en test å sjekket om du får like positive tester?

Sniiiiiker meg inn her.. Termin 19 oktober (tror jeg,tralala). Hatt fryseforsøk, så får vel vite litt mer nøyaktig etter UL i uke 6, hvis alt går som planlagt. Hadde SA (dvs blighted ovum, to tomme fostersekker) i uke 9 juli 2014, så jeg tar alt med en klype salt foreløpig.. Men krysser fingrene for bedre lykke denne gangen!

Back
Topp