Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å fjerne meg på lista. Ny ultralyd i dag viste at hjertet nesten nettopp hadde sluttet å slå, målt til 8+5![]()

Åh nei! Så leit!Bare å fjerne meg på lista. Ny ultralyd i dag viste at hjertet nesten nettopp hadde sluttet å slå, målt til 8+5![]()

Ånei..![]()
Helt jævligÅh nei! Så leit!![]()

Så utrolig trist!Bare å fjerne meg på lista. Ny ultralyd i dag viste at hjertet nesten nettopp hadde sluttet å slå, målt til 8+5![]()
har du blitt tested for habituell abort? Leste du hadde mistet flere ganger det siste året. Stor klem!

Svarte deg over uten å svare deg direkteSå utrolig trist!![]()
![]()
har du blitt tested for habituell abort? Leste du hadde mistet flere ganger det siste året. Stor klem!
![]()

Tenker at nå bør de gjøre en ordentlig utredning, det har du rett på! Har selv vært igjennom utredning for habituell abort der alt såJa, riktig... Ved siste MA undersøkte sykehuset livmor med ultralyd og de tok blodprøver for å sjekke stoffskiftet. Alt var normalt, og da jeg har hatt to uproblematiske svangerskap og to friske barn med samme partner tidligere, så mente de at dette bare var uflaks. Jeg etterspurte å måle progesteron og teste for antifosfolipidsyndrom, men dette var ikke noe de vanligvis gjorde.
Lurer på hva tilbakemeldingen blir denne gang.
Takk![]()

Takk! Ja, enig i det. Håper de er mer behjelpelige denne gang.Tenker at nå bør de gjøre en ordentlig utredning, det har du rett på! Har selv vært igjennom utredning for habituell abort der alt så
normalt ut, og vet at ofte finner man ingen årsak. Men man bør allikevel få utredning for psykens skyld. Det blir jo traumatisk i lengden. Progesteron burde du kunne gå på uansett! Spør om cyclogest.![]()